olen tehnyt erittäin monta hahmoa mutta harva pääsee yli 20 levelin ku ei jaksa levuttaa sain vähän aikaa sitten pallyn 55 levuseks ja nyt voin pelata dk:lla mutta siihenkin kyllästy. Mitä teen??
APUA!
4
227
Vastaukset
- T
Kannattaa ottaa joku helppo classi minkä levuttaa. Esim tuo paladin on aika kivuton vetästä nopeesti lvl 80. Toinen minkä oon huomannu olevan nopee levutettava on huntteri...
Koita vaan jaksaa levuttaa se yksi hahmo sinne 80 ja katsella sitten miltä peli maistuu. Oikeastaanhan koko peli alkaa vasta kun on päässyt max levelille... :)
Jos siltikään ei peli rupee maistumaan ni kannattaa sit harkita et poistaa koko paskan koneelta ja säästää rahaa johonki muuhun peliin :)- aaaaaasasasa
Kannattaa keskittää kaikki voimat ja ajan yhteen niin saa sen 80 levusen loppujen lopuksi, ei kannata edes harkita hahmon vaihtoa. Vasta sitten kun on yksi 80 levunen niin voi miettiä myös jotain muuta.
.. ja kun sisäistää wowin idean niin ei sitä jaksa enää pelata. Levuttaessa on vielä jokin tavoite, mutta 80 levulla huomaat että uudistukset valuttavat kaiken työn hukkaan viemäristä.
- Herra X
80 levunen niin mene lich king:in linnaan niin jännitystä piisaa.
- =)
Oon samaa mielt et kannattaa kekittyy yhteen hahmoon.Mut jos se tuntuu ylivoimaiselta niin pelaa huvin vuoksi vähän aikaa vaikka minipelejä kuten Battleground... . Eli pidä breikkii levutuksesta. =)
Sillee mä teen sitku kyllästyn. Sit jaksaa taas levuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482