miten saan platyjen veden oikeanlaiseksi??auttakaa onnetonta. ne tekivät juuri poikasia,näyttää kuitenkin että veteni on liian kovaa tai pehmeetä.miten saan sopivaksi?onko mitn kotikonstia?
platyt!!!!
4
238
Vastaukset
- Tulipyrstö0
Mitkä ovat vesiarvot? Pitääkö vettä kovettaa?
- platyton-ko
mulla on sellanen käsitys että pitäis kovettaa! eli,miten kotikeinoin sen teen??auta nyt. kalat ihan maissa.oli jo ostohetkellä.. :(
- Tulipyrstö0
platyton-ko kirjoitti:
mulla on sellanen käsitys että pitäis kovettaa! eli,miten kotikeinoin sen teen??auta nyt. kalat ihan maissa.oli jo ostohetkellä.. :(
Ei voi auttaa jos ei tiedä vesiarvoja. Väärä ohje voi tappaa kalat.
- aaaaaaabbbbb
Tulipyrstö0 kirjoitti:
Ei voi auttaa jos ei tiedä vesiarvoja. Väärä ohje voi tappaa kalat.
eläinkaupastako saan sen testerin?pakko hakea huomenna sellanen. kiitos neuvoista. mulla on tossa akvaakissa vain 2 platya jotka nyt teki poikasia..ei muita kaloja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462