niin kysyisin vain koska mietin peliä minkä haluun ostaa =D
kertokaa 5 parasta nintendo ds peliä jossa on wi-fi
6
271
Vastaukset
- nuusku
mulla on jo tarpeeksi pokemon pelejä ja sen nyt varmasti tietää että niitä heti aletaan sanomaan ;D mutta no kuitenkin jos ei keksi viittä niin voi sanoa vähemmän ja muistakaaa että siinä pelissä pitää olla wi-fi
- 6
Hmmm nyt pistit pahan ;P oisin ehdottanu jotain pokemonia tai Mario kartia xD.
Noiden lisäksi mieleen tulee vaan yks peli jossa ois wifi, Animal crossing wild world(tai jotain sinne päin).. Kyllä niitä muitakin on kuten varmaan tiedätkin, mutta toi on ainut joka tulee just nyt mieleen ;P. - nuusku
6 kirjoitti:
Hmmm nyt pistit pahan ;P oisin ehdottanu jotain pokemonia tai Mario kartia xD.
Noiden lisäksi mieleen tulee vaan yks peli jossa ois wifi, Animal crossing wild world(tai jotain sinne päin).. Kyllä niitä muitakin on kuten varmaan tiedätkin, mutta toi on ainut joka tulee just nyt mieleen ;P.mulla on jo animal crossing XD
- 15+4
nuusku kirjoitti:
mulla on jo animal crossing XD
Voi eih xD.
Hmmm.. Metroid prime hunters:issa on kai vissiin myös wifi, mutta ei ole aavistustakaan millainen peli se on(metroidit tiedän ja joskus pelannut cubella, mutta ds versiosta ei oo kokemusta) - nuusku
15+4 kirjoitti:
Voi eih xD.
Hmmm.. Metroid prime hunters:issa on kai vissiin myös wifi, mutta ei ole aavistustakaan millainen peli se on(metroidit tiedän ja joskus pelannut cubella, mutta ds versiosta ei oo kokemusta)tuota metroid primeä oon harinnut jo vuosia se näyttää juuri sopivalta peliltä mulle, mutta mutta toivoin sitä tänä jouluna joululahjaksi ja vanhemmat ei löytänyt sitä kaupasta =( =(
- mietinvaan
nuusku kirjoitti:
tuota metroid primeä oon harinnut jo vuosia se näyttää juuri sopivalta peliltä mulle, mutta mutta toivoin sitä tänä jouluna joululahjaksi ja vanhemmat ei löytänyt sitä kaupasta =( =(
Mario & sonic olympic gamesissa ainaski on siis siinää Bekingin. Mutta voisinkin tässä samalla kysyä, että mikä on wifi toivon että joku vastaa, jota voisin käyttää sitä hyödykseni.kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530