Eli tarvitsisin sellasien kuvankäsittelyohjelman millä saisin helpoiten tehtyä nämä:
-Valokuvasta siirtää joku tietty esine puhtaalle valkoiselle paperille
-Sitten pitäisi saada sen esineen väriä muutettua tai lisätä siihen joku toinen kuvio.Esim jos se alkuperältään on ollut pallokuvioinen haluaisin sen muuttaa tähtikuviolliseksi. Ne vaihtuvat kuviot löytyy minulta itseltäni.
Nää voi olla ihan yksinkertasia juttuja mutta itse kun en ole ikinä tehnyt mitään kuvankäsittelyohjelmilla niin kaikki skaalaamiset ja lassoamiset yms yms on ihan outoja käsitteitä minulle:)
Eli miten onnistuis meillä näyttää koneella olevan ladattuna gimp suomenkielisenä sekä photofilter,Koitin niillä jotain tuhrustaa mutta eihän siitä mitään tullu.
Olisko siis joku joka vois vääntää rautalangasta nää jutut!
Kuvankäsittelyohjelma joilla saisin tehtyä nämä jutut?
2
401
Vastaukset
- kuvauuno
Tuo GIMP on on todella monipuolinen ohjelma. Saat homman sillä varmaankin hoidettua mutta opettelua se vaatii, ihan kuten minkä tahansa työkalun käyttö. Suosittelen että haet netistä esim. hakusanoilla gimp tutorial tai gimp examples. Eiköhän sieltä löydy temppuja joita soveltamalla saat siten halutun lopputuloksenkin aikaan. Muista että usein saman asian voi käytännössä toteuttaa monella tavalla joten kun taitoja alkaa kertyä, voit miettiä itse miten parhaiten saat tempun tehtyä.
Tässä on muuten yksi syy miksi usein englanninkielisen version kanssa on helpompi toimia... netin ohjeet ja esimerkit löytyy yleensä englanninkieliseen versioon ja on pirun hankala välillä arvailla suomennetuista valikoista että mikä vastaa mitäkin englanniksi. - hgjhkhjgfdsdtrawsa
Tossa http://www.joutsi.com/gimp.html olis Gimpille ohjeita, jos sattuis auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462