olisi tarkoitus kuvailla snorklaamisen yhteydessä,digipokkari riittää vallan hyvin..tietoa/kokemuksia eri merkeistä/malleista helpottaisi hankintaa
veden alla..
3
221
Vastaukset
- Tenho Saavi
kesällä tai alkusyksystä taisi olla kameralehdessä juttu vetehenalaisesta pokkarista.
ei voi muistaa valitettavasti tarkkaa numeroa tai ajankohtaa.- Eräs kokemus
Olen käyttänyt tuommoista kuin Panasonic Lumix DMC-FT1 (en siis omista itse). Kameran asetukset olivat tehtaan jäljiltä semmoiset, ettei sillä tahtonut tulla hyviä kuvia edes kuivalla maalla. Kuvaan itse järkkärillä joten hieman on jo karttunut ymmärrystä noiden säätöjen merkityksen päälle. Niinpä sitten tein muutamia säätöjä (mm. max valotusaika) ja tulokset parantuivat selvästi. Myös kameran omistaja piti muutosta hyvänä.
Säätelyiden jälkeen todella mainio ja jämäkästi tehty pokkarikamera. Tuon kanssa on nyt sukelleltu jo useampia kertoja suolaisissa vesissä pariin metriin ja hyvin toimii. Voin suositella jos vaan lähipiiristä löytyy joku avuksi säätöjen kanssa joka ymmärtää valokuvaamisen päälle. - hemppa-61
Eräs kokemus kirjoitti:
Olen käyttänyt tuommoista kuin Panasonic Lumix DMC-FT1 (en siis omista itse). Kameran asetukset olivat tehtaan jäljiltä semmoiset, ettei sillä tahtonut tulla hyviä kuvia edes kuivalla maalla. Kuvaan itse järkkärillä joten hieman on jo karttunut ymmärrystä noiden säätöjen merkityksen päälle. Niinpä sitten tein muutamia säätöjä (mm. max valotusaika) ja tulokset parantuivat selvästi. Myös kameran omistaja piti muutosta hyvänä.
Säätelyiden jälkeen todella mainio ja jämäkästi tehty pokkarikamera. Tuon kanssa on nyt sukelleltu jo useampia kertoja suolaisissa vesissä pariin metriin ja hyvin toimii. Voin suositella jos vaan lähipiiristä löytyy joku avuksi säätöjen kanssa joka ymmärtää valokuvaamisen päälle.kiitos vinkistä säätöjen suhteen,hieman vinkkiä sain erä-lehden testistä joka auttoi valitsemaan lumixin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472