Paluu arkeen sujuu tänään aika rennosti.
Puoli päivää on kierretty kaupoissa ja nyt pitäisi miettiä päivän ruokapuolta.
Taitaa olla tänään jauhelihaperunalaatikon vuoro niin ei tarvi huomenna keittää kun nyt tekee parin päivän annoksen.
Leppoisaa maanantaita
43
484
Vastaukset
- ;))))
kanssa samaa aloituksee ?
- niinpä just.
näyttää Majorican aloitus klikatun. Ihmeellistä kiusantekoa.
Vai että ihan puoli päivää tämä lähi sivassa pyöri, mahtaa siinä kaupantätikin olla totunut tähän tyyppiin. - ;)))))
niinpä just. kirjoitti:
näyttää Majorican aloitus klikatun. Ihmeellistä kiusantekoa.
Vai että ihan puoli päivää tämä lähi sivassa pyöri, mahtaa siinä kaupantätikin olla totunut tähän tyyppiin.mikähän lie perustelu ?
- 45678
haukullisen aloitukseen koskaan, muuta kun asiattomuuksineen.
- RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
45678 kirjoitti:
haukullisen aloitukseen koskaan, muuta kun asiattomuuksineen.
Majo vain teki aikasemmin oman aloituksen ;)
- Myy-Pikkuinen
sä yrität mahduttaa itsesi majon aloitukseen.
Leppoisaa maanantaita sullekkin...täälä sataa taas vaihteeksi lunta, mutta onneksi ei ole pakkasta
kuin -1 aste...- issu56
Hieman on hitinyt koko päivän meilläkin ja asteet pysyny -2, eikä oudosti edes ole tuullut koko päivän'ä...loistava lenkkikeli...
issu56 kirjoitti:
Hieman on hitinyt koko päivän meilläkin ja asteet pysyny -2, eikä oudosti edes ole tuullut koko päivän'ä...loistava lenkkikeli...
Tällänen talvi sopisi mullekkin...
Hiukan yritti aamupäivällä sataa jotain mutta ei paljon näkyvää . Täällä on vieläkin vain -2, tosi hieno talvipäivä.
- issu56
Sikra kirjoitti:
Tällänen talvi sopisi mullekkin...
Joo niin mullekin, yhtäänkään enempää ei tarvisi miinuksille mennä koko talvena.
- issu56
Leppoisaa maanantaita vain itsellesikin.
Leppoisa tämä päivä on kyllä ollutkin, kun ilmakin on kuin linnunmaitoa. Siksi käytiinkin tekemässä pidennetty rantalenkki...heh välillä sai kahlata nivusia myöten lumessa, mutta olihan meillä hauskaa siellä pöffäillessä ;).
Nyt on sauna palamassa ja edessä lasillinen viiniä, joten leppoisesti tämä päivä jatkuu...
Mulla ajottuu tällä viikolla perjantaille tuo kaupparundi, sillä olen satsannut pakkaseen tämän viikon ruokavärkit. Huomenna väsään kaalilaatikon, josta syödäänkin taas pari päivää ;).- :))))))))))
hyvältä, onko mitä viiniä ?
- jokainen tyylillään
:)))))))))) kirjoitti:
Varsinais-Suomalaiseen kaaliruokaan kuullu ainakaan viini tietääkseen, vai tiedätkö mitä kaaliruokansa kanssa juovat Turussa?
- kiljusieppo(ko)??
onko lasillinen issun karviaismarja kiljua ;))) Yök Yök!!!!
- issu56
kiljusieppo(ko)?? kirjoitti:
onko lasillinen issun karviaismarja kiljua ;))) Yök Yök!!!!
Johan on sulla taas hauskaa ihan moninkerroin...voi voi tuota tylsyyden ja elämän tyhjyyden huipentumaa...säälittävää soosaamista sulta jälleen kerran!!!
- issu56
mitä se on...hyvää kuitenkin oli!!!
On tainnut kinostaa rannassa mereltä päin mahtavia lumivalleja, siinä onkin rämpimistä.
Sais olla koko lopputalvi näillä asteilla, no loppuviikolla se käy yli viidessätoista pakkasasteessa mutta ei taida pitkään olla.
- Myy-Pikkuinen
on täällä pitänyt, eli kaikenlaista säätöä kamun luona. Safkat syöty siellä joten kiitoksii virtuaalikoneistaja, ruoka oli taas kerran erittäin hyvää! =)))
- Virtuaalikoneistaja
tuolla yhdellä puskiksella pasmat sekaisin kun et tullutkaan samalla minuutilla minun kanssani kirjoittamaan, vaan peräti yli kaksi tuntia myöhemmin, siis kokonaista 121 minuuttia, mitenkähän puskiksen kirjanpidon nyt käy?
- Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
tuolla yhdellä puskiksella pasmat sekaisin kun et tullutkaan samalla minuutilla minun kanssani kirjoittamaan, vaan peräti yli kaksi tuntia myöhemmin, siis kokonaista 121 minuuttia, mitenkähän puskiksen kirjanpidon nyt käy?
kirjanpito menee niiku v*tuiks! =)) Vähänkun mun säädöt tällähetkellä, hitto kun menee silmät ja ajatukset jo ristiin kun en kyönää sitä yhtä juttua, mut periksi en anna vaan pakko löytää se toiminto.
- ======
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kirjanpito menee niiku v*tuiks! =)) Vähänkun mun säädöt tällähetkellä, hitto kun menee silmät ja ajatukset jo ristiin kun en kyönää sitä yhtä juttua, mut periksi en anna vaan pakko löytää se toiminto.
kyl täälä osataan auttaa.
Tänään päivällä me Sikran kanssa ihasteltiin erästä tosi hienoa kirjallisuuden merkkiteosta josta luettiin otteita.
Ostin sen kirjan kun olin siskon kanssa kaupungilla.
Jos haluat voin laittaa sun ja Virtuaalin luettavaksi sähköpostilla niitä parhaita paloja.- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Tänään päivällä me Sikran kanssa ihasteltiin erästä tosi hienoa kirjallisuuden merkkiteosta josta luettiin otteita.
Ostin sen kirjan kun olin siskon kanssa kaupungilla.
Jos haluat voin laittaa sun ja Virtuaalin luettavaksi sähköpostilla niitä parhaita paloja.laita vaan postilla tuleen minullekkin.
- Myy-Pikkuinen
====== kirjoitti:
kyl täälä osataan auttaa.
on ratkaistu jo, kiitos vaan.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
laita vaan postilla tuleen minullekkin.
Laitoin, on kyllä v(k)avahduttavan kultturellia.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Laitoin, on kyllä v(k)avahduttavan kultturellia.
Elikä, se oli ihan mielettömän hauskaa luettavaa!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Elikä, se oli ihan mielettömän hauskaa luettavaa!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))
Laitan sulle sähkärillä linkin kirjoittajan bligiin, yhtä laadukkaita juttuja.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Laitan sulle sähkärillä linkin kirjoittajan bligiin, yhtä laadukkaita juttuja.
Laita vaan. =))
- n.sorsa
palata arkeen jokaisella ihmisellä, on ollut sitten kyseessä mukavat tai vähemmän mukavat asiat. Ruokaa tänään, oli pupusen ruokaa vihanneksia, mutta huomenna jos käväsis kattoo kalatarjontaa mitä löytyy, perunoiden kera uunikalaa nam.
- Myy-Pikkuinen
älä aivojas syö...
- n.sorsa
soittelen, kun kerkeen. Huomasin sulla lemmiksikin on vaihtunnut taas, mitäs sitten ja en ainakaan syö molempia räpylöitäni, vaa stiikaa
n huomenna kalatuoteiden tarjontaa, en sentään tonnikalaa purkiavaajan käyttöohjeitta en osaa vieläkään tulkata:D
Laitan, aloitukseesi musa linkkisen, minkä sieppasin jonkun neropatin sivuilta.
- iltaa iltaa
mitenkään vuosien saatossa muuttunnut, tuoal nostetaan keetjua vaikka mitenkä ja lapsellisuus paistaa läpi touhusta.hernekeittoa pannareilla
- 344
kaikki tietää jooo palstan nostot.C-vitamiinia flunssa päällä.
- neljän suora
...kuin leppoisaa!Jengi käy riitelee jostain hautajaisbiiseistä!
Jukoliste koko viikonlopun oon sovittanut eikä ilmeisesti kelpaa.Kettu mä sanon,että me vedetään ne jokatapauksessa ystävien kanssa,menkööt ulos siksi aikaa he joiden korvat ei kestä.
PERKELE!
Mutta muuten on ollut kiva päivä,kaverin sakemanni on hoidossa,tytöt juoksi jäällä ja möyrivät kaulaa myöten lumihangessa,hyppivät kuin villivarsat,että sai nauraa niille!
Tässä himassa vähän heittelen palloa niille ja ottavat koppeja aika hanakasti,nyt on menossa kolmas tennispallo.Kohta vien sakun kotiin ja lähen treenikselle harjoittelemaan ystävien kanssa biisejä perjantaita varten ja sen jälkeen mennään vetää lärvit.
Huomenna voi olla darrassa,mutta sen jälkeen tällä viikolla ei pysty.
Terkkuja!- neloska
Joku osaa tähän varmasti linkittää
SAMULI EDELMANN:SININEN SOINTU
Kiitos neloska kirjoitti:
Joku osaa tähän varmasti linkittää
SAMULI EDELMANN:SININEN SOINTU
KiitosToivottavasti pääsette sopuun musiikista. Entä jos osa musiikista tulisi muistotilaisuudessa, ei siunaustilaisuudessa? Vähän kompromissina?
http://www.youtube.com/watch?v=WsSt6ZB0p1g
- neljän suora
Tulin himaan noin klo0100,vein pienemmän koiran pissalle ja sen jälkeen lähdin isomman kansssa jäälle juoksemaan hetkeksi.
Ei ees pystytty vetää perseitä ystävien kanssa koska alettiin itkemään,toki parit käytiin ottamassa ja meni ihan ketulleen sekin,koska niiskutettiin kilpaa.
Biisit laitettiin kasaan tässä marssijärjestyksessä:
Jenni Vartiainen
-Herra kädelläsi
Johanna Kurkela
-Kuule minun ääneni
Samuli Edelmann
-Sininen sointu
YMYMYM...
Ja lopuksi yhteislaulu:
Suurlähettiläät
-Kun tänään lähden
PS. ensi perjantaina on tietysti myös esikoisen testit Ilmavoimien kautta ja täysin päällekäin hautajaisten kanssa,näin tää menee,elämä jatkuu keillä se jatkuu.
Voitko ystävällisesti linkittää ylläolevat biisit,itse sovitin ko.alkuperäiset kappaleet akustiselle12-kieliselle kitaralle,rummuille,tamburiinille triangelille ja meille laulajille.
Jos noista biiseistä vaikka joku muukin saisi lohtua sydämeensä?
PPS. Nyt lähden syömään,että jaksan.- Pukeli 1
on opetettu tällä palstalla linkityksen salat, niin voin puolestani neuvoa sinua kädestä pitäen miten se onnistuu, JOS HALUAT ?
( illalla sitten ) Hienot valinnat.
Tässä pyytämäsi linkit.
Jenni Vartiainen
http://www.youtube.com/watch?v=fvVfPyserJM
Johanna Kurkela
http://www.youtube.com/watch?v=t5ZtJ04soV0&feature=PlayList&p=E746B56B8471266E&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Samuli Edelmann
http://www.youtube.com/watch?v=WsSt6ZB0p1g&feature=PlayList&p=1631D72591C6A1F1&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Suurlähettiläät
http://www.youtube.com/watch?v=uWF4DXP8ZFc
Pidä huoli itsestäsi, muista levätä välillä!- neljän suora
Pukeli 1 kirjoitti:
on opetettu tällä palstalla linkityksen salat, niin voin puolestani neuvoa sinua kädestä pitäen miten se onnistuu, JOS HALUAT ?
( illalla sitten )Mikäli ei oo liian monimutkaista tällaselle tyhjäpäälle!
Kun oon aika tumpelo mitä tietokoneisiin tulee. - neloska
Haukullinen kirjoitti:
Hienot valinnat.
Tässä pyytämäsi linkit.
Jenni Vartiainen
http://www.youtube.com/watch?v=fvVfPyserJM
Johanna Kurkela
http://www.youtube.com/watch?v=t5ZtJ04soV0&feature=PlayList&p=E746B56B8471266E&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Samuli Edelmann
http://www.youtube.com/watch?v=WsSt6ZB0p1g&feature=PlayList&p=1631D72591C6A1F1&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Suurlähettiläät
http://www.youtube.com/watch?v=uWF4DXP8ZFc
Pidä huoli itsestäsi, muista levätä välillä!Tulipahan nukuttua univelat pois,heräsin klo 14!On paljon virkeämpi olo taas,perhe anto mun nukkua rauhassa,en ees heränny siihen kun junnut lähti kouluun,ne oli vieneet koiratkin ulos aamulla,kiitos heille siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942284Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1711874- 1791426
- 240882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611