kaupungilla se ei näytä säästöhommat toimivan kun kunnan työntekijät saa räähkässä työkoneilla kotona kahvilla, ruokatunnilla ja ties millä tunnilla, armoton pilluralli välillä
Kemin
15
664
Vastaukset
- ebay
voi herran jumala sentään!
- grrrrrrrrrrrr
siinä herrottelee, vituttaako kun joku on huomannu laiskuutes
- Rillu
Ootpas kateellinen,hanki elämä itellesi.
- Lusmuja
Ja töitä tehdään tyyliin, yksi tekee muut katsoo..
- laihialainen
Olipa taas niin tyypillisiä "suomi24" vastauksia.. Täällä ilmeisesti päivystää vakiojengi joka vain odottaa päästäkseen lohkaisemaan jotain typerää. Pitäisiköhän itse miettiä sitä elämää...
Itse asiaan, joskus on vain kätevämpi "räähkästä" sillä koneella kahville tai ruokikselle jos työmaa --> koti on sopivasti lähellä. Ei tarvi ajaa konetta pääkallonpaikalle ja vaihtaa omaan autoon ja ajaa ruokikselle ja taas takaisin pääkallonpaikalle, vaihtaa koneeseen ja taas työmaalle. Säästyy edestakaiselta sahaukselta. Jos koti on lähempänä kuin paakallonpaikka niin kuntahan säästää polttoaineissa. - Ennenjanyt
laihialainen kirjoitti:
Olipa taas niin tyypillisiä "suomi24" vastauksia.. Täällä ilmeisesti päivystää vakiojengi joka vain odottaa päästäkseen lohkaisemaan jotain typerää. Pitäisiköhän itse miettiä sitä elämää...
Itse asiaan, joskus on vain kätevämpi "räähkästä" sillä koneella kahville tai ruokikselle jos työmaa --> koti on sopivasti lähellä. Ei tarvi ajaa konetta pääkallonpaikalle ja vaihtaa omaan autoon ja ajaa ruokikselle ja taas takaisin pääkallonpaikalle, vaihtaa koneeseen ja taas työmaalle. Säästyy edestakaiselta sahaukselta. Jos koti on lähempänä kuin paakallonpaikka niin kuntahan säästää polttoaineissa.kahvit voi ottaa termariin enään niinku ennen? Samaten eväätkin, ja syödä työmaalla, säästyy kunnan rahaa vielä enemmän.
- hghhjh
Ennenjanyt kirjoitti:
kahvit voi ottaa termariin enään niinku ennen? Samaten eväätkin, ja syödä työmaalla, säästyy kunnan rahaa vielä enemmän.
Suurin osa varmaan viettääkin kahvitunnit ihan työmaalla mutta ruokatunnit yleensä vietetään jossain muualla. Vaikkapa kotona. Jotkut menevät kauppaan hakemaan lämmintiskiltä jotain purtavaa. Kukin tavallaan.
- juuuuuuuuuuuuuu
laihialainen kirjoitti:
Itse asiaan, joskus on vain kätevämpi "räähkästä" sillä koneella kahville tai ruokikselle jos työmaa --> koti on sopivasti lähellä. Ei tarvi ajaa konetta pääkallonpaikalle ja vaihtaa omaan autoon ja ajaa ruokikselle ja taas takaisin pääkallonpaikalle, vaihtaa koneeseen ja taas työmaalle. Säästyy edestakaiselta sahaukselta. Jos koti on lähempänä kuin paakallonpaikka niin kuntahan säästää polttoaineissa.minä en usko että se koti ois lähempänä aina kuin pääkallopaikka, vuodesta toiseen.
- Silirimpsis ja
ajelee taksilla kaupungintalolta parikorttelia. Eikö ne uskalla kadulle tulla
- sdsdsdfsf
Johtajilla on ihan omat kuvionsa. Joustavat työajat, mennään miten huvittaa, silloin kun huvittaa, minne huvittaa ja sillä kyydillä millä huvittaa. Työaikalaithan eivät koske johtajia..
Olenpa itsekin hakenut viinaa pomolle työajalla, kun ei itse kohmelossaan pystynyt..
- kuulolaite ja kiikar
on se hyvä että meillä vielä piisaa näitä "kortteli-poliiseja". meilläkin asui alakerrassa kyylä pariskunta, vaikka roskapussin vei tai haki postia niin ikkunasta kyttäsivät, eikä edes menneet piiloon kun kattelin takas.
aloin sitten joka kerta kun tulin kotia niin pimputin heidän ovikelloa ja kerroin mistä tulen/tulemme, ei loppunut kyttäys.....- Jeejee ja jaa
roskapussin vienti sinun verotukseen vaikutti? Anna saatana niitten kytätä, siitä ei vahinkoa sun lompsalle tuu
- Kiikarit!
Jeejee ja jaa kirjoitti:
roskapussin vienti sinun verotukseen vaikutti? Anna saatana niitten kytätä, siitä ei vahinkoa sun lompsalle tuu
Naapurikyttääjät palsta olis varmaan oikee osote tommosille kartiinien raosta kyyläämiselle.
- Bertta Möhönen
Kiikarit! kirjoitti:
Naapurikyttääjät palsta olis varmaan oikee osote tommosille kartiinien raosta kyyläämiselle.
sun sorttisille, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377