Elämälläni ei ole tarkoitusta. Olen vailla sosiaalisia kontakteja, koska minulla ei ole yhtään ystävää, en pidä yhteyttä sukulaisiin. minulla ei ole naisystävää enkä ole työelämässä mukana. Olen erakkoalkoholisti - juon asunnolla n. 2 kertaa viikossa tavoitteenani sammumistila. Menee n. 4-5 pulloa Gambinaan verrattavaa pulloa/pari kirkasta ja mahdolliset kepardit päälle. En haluaisi olla erakkoalkoholisti vaan wanhan kansan peruspuliukko. Tähän tavoitetilaani on kuitenkin rajoittavia tekijöitä kuten:
- Bernerin tuotteet ovat pahan makuisia
- asun yksityisessä taloyhtiössä -> meluavan ryyppyremmin tuominen asunnolle johtaisi häätöön
- jos juo ringissä niin Gambina tyhjenee yhdellä kierroksella -> puliukkopiireissä pyöriminen on monesti rahamiehen hommaa (Kuopion ja Kajaanin entiset kaupunginjohtajat ryyppäsivät puliukkoporukoissa)
- wanhan kansan mukavien peruspuliukkojen lisäksi remmeissä pyörii nuorempia, jotka ovat usein sekakäyttäjiä ja joskus vankilataustaisia eivätkä useinkaan mukavia
- jos sammuu julkiselle paikalle/aiheuttaa häiriökäyttäytymistä joutuu putkaan
- remmeissä on usein riitoja (johtuvat useimmin naisista ja viinasta tai sitten irrallisesta lauseesta josta toinen suuttuu) -> monet ovat saaneet puukosta, jotkut pullosta ja monet ovat etuhampaattomia
- kännissä julkisella paikalla voi tehdä älyttömiä tekoja (esim. itse menin vahingossa Turun Pendolinoon kun piti mennä paikallisjunaan ja sitten jouduin putkaan Espoossa)
- kännissä voi joutua ryöstetyksi (minulta on mm. viety kännissä kännykkä 2 kertaa ja lompakko muutaman kerran)
Haluaisin olla pultsari
Lasolarska
1
238
Vastaukset
- pohjalla käynyt
harjoittele vain kovasti niin pääset kyllä spurgugsi ota ensin alkukännit alkontuotteilla niin sitten menee ales myös bernerin tuotteet älä tosiaan vie spurguremmiä kämpille tai tulee häätö jätä kännykkä kotiin ja ota vain parikymppiä (ei taskuun vaan sukanvarteen tai kalsareihin jos sammut niin rahasi häviät taskusta) kotiavaimen voit myös jemmata johonkin kämppäsi lähelle koska hukkaat sen kumminkin kännissä eipä tässä muuta kuin onnea valitsemallesi uralle ps jos olet nyt esim 30 vuotias niin odotettavissa oleva elinikäsi on 45-50 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472