Onko Furc hyvä kitara? http://www.furch.cz/eng/katalogfurch.php
Mistä niitä saa, paljonko maksaa ja minkälainen malli olisi hyvä?
Onko hyvä hinta-laatusuhde?
Onko Larriveeta parempi?
Furch
4
532
Vastaukset
- mistä saa
ja mitä maksaa: http://kuvasto.intoluthman.fi/Muut_kitarat/
- kitarosankari
eipä taida tuoltakaan saada
- Tuntija2
Hinta-laatusuhteeltaan Furch-kitarat ovat melkoisen lyömättömiä - etenkin kun kyseessä ovat euroopassa tehdyt soittimet.
- musforall90
Tästä voidaan olla montaa mieltä.
Mitä tuossa yhdessä Hesan liikkeessä kattelin noita teräskielisiä Furch niin ikäväkseni piti todeta että jostain kumman syystä 2-3 kaulat olivat vähän mitä sattuu, liekö sattumaa vaiko enempikin noita huonokaulaisia (s-mutkaisia olivat, nauhat vähän huonosti).
Tosin mäkin olen kuullut että näitä kehutaan mutta liekö huonoa tuuria vai mitä kun kerralla törmäsin siis 2-3 huonolaatuseen siis kaulaltaan/otelaudaltaan huonolaatuseen (s-mutkaa kun on vähän vaikemapi korjata ja sellaista kitaraa mä en ainakaan itse osta edes halvemmalla).
Eli olen eri mieltä tuon "Hinta-laatusuhteeltaan Furch-kitarat ovat melkoisen lyömättömiä" kun ei tuo väite pidä paikkaansa ainakaan mun pienen kokemuksen/otannan perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472