Lego Batman

faija hukassa

Hei arvon viisaat... Mä eikun mun 6-vuotias pikkuskidi on pulassa ja vielä ihan Lego Batmanin ekalla tasolla. Homma menee ihan jees (kai?) sinne loppupuolelle asti, missä odottaa iso kalterihäkki. Sitten menee sormi suuhun, kun mistään ei pääse eikä osaa...

Olisin erittäin huojentunut asiallisista vinkeistä. Enpä taida olla kovinkaan kummoinen pelaaja, mutta jospa voisi edes 6-veen silmissä loistaa... :-)

Kiitos jo etukäteen avuista...

15

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faija hukassa

Hei haloo...

Eiks KUKAAN ole päässyt siitä kohdasta eteenpäin? C'mon jeesiä nyt vähän...

• superkarva

mä oon jo 7 tasossa enkä pääse sitä läpi muut tasot oli helppoja ihan pro peli auttakaa mua 7 tason pääsyssä oon dinosaurus paikassa en pääse pulmaa se on viisaus peliä en oo viisas auttakaa kaikki äly viisaat mitä pitää tehä että batman pääsee toiselle puolelle sitä paikkaa mul on hirvee pulma selvitettävänä help me and me play kaikki saa tietoo alle 7 tasoissa jos auttaa mua eli autan apua tarvitsevia jos ne auttaa mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nnnn"n
      • muuten toi

• faija hukassa

• ole ... ... ...
        faija hukassa kirjoitti:

Hei kiitti!

Olihan se noinkin hankala juttu kuin vain piti laittaa pommi oikeaan kohtaan... :-D

Siis eteen päin...

hyvä;) Jatkossa laitat vaan pelin nimen, kentän ja Walkthrough, niin pitäis löytyä apuja.

• moikkaaja

Oon vetäny tän pelin 100% läpi!

• superkarva

anna mulle tietoo mä oon semmosessa paikassa josta murtuu lattia pitää kävellä semmosilla sinisillä laudoilla joista osa tippuu toisella puolella on lego dino saurus miten saan batmanin toiselle puolelle diosauruksen luokse mitä pitää batmanilla tehä!!!!!!!!!!!!!!

• superkarva

Sä valehtelit moikkaaja et vastaa et siis oo vetässy tätä läpi auttaisit jos olisit vetässy tä pelin läpi

• faija sohvalla

auttakaa mun 6 vuotiasta pikku veliä se ei pääse yhtä tasoo en tiiä sen nimee mut voisiko joku auttaa voitteko antaa sille tietoo 5-7 tasossa se menee yhteen paikkaan ja sitten tutti suuhun ja imemään tuttia se on aika vaikea kohta.

voisitteko ees 6 veen edessä loistaa
      kiitos etukäteen avuista kiitos kaikki älykkääty jos autatte

• wioejiogrejwiorjeo

entä kun 6v:si kasvaa isommaksi ja seikkailee netissä, sitten löytää tämän viestiketjun ja rispektit romahtaa isiä kohtaan kun tajuaa että sehän on huijaamalla päässyt pelissä eteenpäin...

• faija sohvalla

voitko sä antaa sen kentän nimen en tiedä sitä annan mitä vaan jos sä kerrot mun pikku velille sen tason tiedot

• JELLE

mitä mun pitää tehä kun oon tehnyt kaikki 15 tasoo läpi mä olen vaan kuljeksellut ja en ole löytänyt tasoja en tiiä mihin mun pitää mennä

kiitos etukäteen avuista kaikki viisaat
      ja auttakaa mua kun tulette tälle viestiketjulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::::DDDD

• jamina4

miten pääsee tuostakohdasta aluksella, missä on kolme tuli palloa????apuvaaa

• voihan jummi jammi

Iha oikeesti mun 5 v broidi pääs pelin viikos 98.4 prosenttisesti läpi pari minikittii jäi uupumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe