Hei arvon viisaat... Mä eikun mun 6-vuotias pikkuskidi on pulassa ja vielä ihan Lego Batmanin ekalla tasolla. Homma menee ihan jees (kai?) sinne loppupuolelle asti, missä odottaa iso kalterihäkki. Sitten menee sormi suuhun, kun mistään ei pääse eikä osaa...
Olisin erittäin huojentunut asiallisista vinkeistä. Enpä taida olla kovinkaan kummoinen pelaaja, mutta jospa voisi edes 6-veen silmissä loistaa... :-)
Kiitos jo etukäteen avuista...
Lego Batman
15
1743
Vastaukset
- faija hukassa
Hei haloo...
Eiks KUKAAN ole päässyt siitä kohdasta eteenpäin? C'mon jeesiä nyt vähän...- superkarva
mä oon jo 7 tasossa enkä pääse sitä läpi muut tasot oli helppoja ihan pro peli auttakaa mua 7 tason pääsyssä oon dinosaurus paikassa en pääse pulmaa se on viisaus peliä en oo viisas auttakaa kaikki äly viisaat mitä pitää tehä että batman pääsee toiselle puolelle sitä paikkaa mul on hirvee pulma selvitettävänä help me and me play kaikki saa tietoo alle 7 tasoissa jos auttaa mua eli autan apua tarvitsevia jos ne auttaa mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- nnnn"n
Löytyiskös tosta jeesiä, jos siinä on koku kentän nimi tai numero ni laita hakuun, yleensä sieltä löytyy apua
http://www.youtube.com/results?search_query=lego batman walkthrough&search_type=&aq=1&oq=lego batman- faija hukassa
muuten toi kirjoitti:
Hei kiitti!
Olihan se noinkin hankala juttu kuin vain piti laittaa pommi oikeaan kohtaan... :-D
Siis eteen päin... - ole ... ... ...
faija hukassa kirjoitti:
Hei kiitti!
Olihan se noinkin hankala juttu kuin vain piti laittaa pommi oikeaan kohtaan... :-D
Siis eteen päin...hyvä;) Jatkossa laitat vaan pelin nimen, kentän ja Walkthrough, niin pitäis löytyä apuja.
- moikkaaja
Oon vetäny tän pelin 100% läpi!
- superkarva
anna mulle tietoo mä oon semmosessa paikassa josta murtuu lattia pitää kävellä semmosilla sinisillä laudoilla joista osa tippuu toisella puolella on lego dino saurus miten saan batmanin toiselle puolelle diosauruksen luokse mitä pitää batmanilla tehä!!!!!!!!!!!!!!
- superkarva
Sä valehtelit moikkaaja et vastaa et siis oo vetässy tätä läpi auttaisit jos olisit vetässy tä pelin läpi
- faija sohvalla
auttakaa mun 6 vuotiasta pikku veliä se ei pääse yhtä tasoo en tiiä sen nimee mut voisiko joku auttaa voitteko antaa sille tietoo 5-7 tasossa se menee yhteen paikkaan ja sitten tutti suuhun ja imemään tuttia se on aika vaikea kohta.
voisitteko ees 6 veen edessä loistaa
kiitos etukäteen avuista kiitos kaikki älykkääty jos autatte - wioejiogrejwiorjeo
entä kun 6v:si kasvaa isommaksi ja seikkailee netissä, sitten löytää tämän viestiketjun ja rispektit romahtaa isiä kohtaan kun tajuaa että sehän on huijaamalla päässyt pelissä eteenpäin...
- faija sohvalla
voitko sä antaa sen kentän nimen en tiedä sitä annan mitä vaan jos sä kerrot mun pikku velille sen tason tiedot
- JELLE
mitä mun pitää tehä kun oon tehnyt kaikki 15 tasoo läpi mä olen vaan kuljeksellut ja en ole löytänyt tasoja en tiiä mihin mun pitää mennä
kiitos etukäteen avuista kaikki viisaat
ja auttakaa mua kun tulette tälle viestiketjulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::::DDDD - jamina4
miten pääsee tuostakohdasta aluksella, missä on kolme tuli palloa????apuvaaa
- voihan jummi jammi
Iha oikeesti mun 5 v broidi pääs pelin viikos 98.4 prosenttisesti läpi pari minikittii jäi uupumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472