Perjantai 19.3.2010 Jooseppi, Juuso, Joosef ja Josefiina

Palvelussa juuri nyt 40494 käyttäjää

Vastauksia: 4
Lukukertoja: 152
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
elikkä tietääkö kukaan kiltti kertoa, millaista aluetta on crystal palace lontoossa??

lähinnä tarkoitan siis, onko se normiturvallista seutua, onko lähinnä asuin vai -yritys alue,
halpa vai kallis lontoon tasossa,..

onko se sellainen alue missä itse majoittuisit? :)

ekaa kertaa lähdössä lontooseen, ja olisi mahdollista päästä kaverin kaverin luo crystal palaceen majoittumaan. vai olisko hostelli jostain muualta parempi?? kiitos

00
No mikset kysy siltä kaveriltasi, joka asuu siellä?????
00
luepa..
tarkemmin... miks lukutaidottomat kettuilijat löytää tiensä kaikkialle..

kun siis se ei ole mun kaveri se tyyppi, en tunne koko ihmistä eikä yhteinen kaverimme tiedä vastausta tähän mulle! siks kysyin täältä. kun luulin et lontoossa suomalaiset hengaa paljon, vaan ei näemmä
00
moikka
Pirun kaukana se on keskustasta... Joutuisit tulemaan junalla (n.45min.) Lontooseen joka päivä (tai sitten bussilla 1,5-2h suuntaansa). Suosittelen hostellia, saat sen samaan hintaan kuin mitä matkusteluun ees takas menis ja aikaa ei mene hukkaan.
00
ei hitossakaan
voi olla mahdollista että crystal palacesta menee junallakin muka 45 min. cityyn.!!! tokihan se on "kaukana" koska täällä on järjettömät välimatkat. itse asun täällä lontoon huitteilla myös ja ekaksi asuin richmondissa, mutta jouduin vaihtamaan au pair- perhettä ja nyt asun wokingissa, surreyssa (joka on helvetisti paljon etelämpänä kun joku crystal palace) ja silti pääsen junalla keskustaan parhaimmillaan 25 minuuttiin.
Matkahaku - Yhteistyössä
Varaa yhdessä
Matkustajat (max 9)