Torstai 18.3.2010 Eetu ja Edvard

Palvelussa juuri nyt 41028 käyttäjää

Vastauksia: 21
Lukukertoja: 608
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Hiihtoloma lähestyy ja Sharm el Sheikhin matka on kohta edessä. Odotan innolla mitä kaikkea ihanaa matka tarjoaa =) Tää on vielä mun eka matka ulkomaille, jos nyt ruotsia ja viroa ei lasketa :D Matkustan nyt Mutsin kanssa koska en oo vielä kaheksaatoista mutta aion kyllä omatoimisesti katsoa paikkoja. Sen takia tulinkin palstalta kysymään vinkkejä mitä tuolla ois nähtävää ja tehtävää?

10
Mitäs jos
lukisit noita vanhoja viestiketjuja. Ei ole paljoa mieltä toistaa taas eilisiä asioita.
00
Egypti
Moi, Sharm el Sheikhissä on hyvät hiekkarannat ja mukavasti palveluita. Snorklaus mahdollisuudet ovat erityisen hyvät ja koralleja sekä eri kalalajela löytyy todella paljon. Tässä vielä vinkiksi matkailusivustot Egyptistä ja Sharm el Sheikhistä: http://www.egypti.suomalaisille.com
21
oli taas fiksu komentti. Näitä häiriköiviä teinejä taas riittää!
10
Lähe Niina sukeltaa mut oo varovainen...
10
Tässä oli
selvitys siitä, mitä siellä piti varoa. Vaan on poistettu.

Mutta ne vaarat voivat toteutuessaan maksaa hengen.
01
SAMMA Här
Mäkin lähen äitinkaa reissuun, alaikäinen en kylläkään ole.. Ekaa kertaa Afrikkaan, vähän jännittää kyllä, edelliset reissut menny hyvin...
00
Kantsiiko pelotella nuorta tyttöä?
10
Hiihtoloma
Mikä vaivaa tälle palstalle kirjoittajia?. Nuori tyttö, tuleva Egyptin matkaaja kysyy asiallisesti ja häiriköt vastaavat. Nyt vastaan tulevana hiihtolomamatkaajana ja nuoren, 14 v tytön äitinä (matkustamme kahdestaan). Mekään emme tiedä oikein mitä tulee eteen reissulla, mutta aurinkoa odotamme täältä järkyttävien pakkasten kokemina. Retkiä ollaan tilattu Kairoon sekä veneretki, jossa voimme tutustua Punaisen meren kauniisiiksi kehuittuihin näkymiin. Lähtö 3.3 ja päiviä lasketaan. Hotelli Sonesta Bech... AM.... Onko toisia "tyttöteinejä" lähdössä k.o hotelliin.? Asiallisia vastauksia kiitos, tällä palstalla näkyy olevan kaikenlaisten ajatusten omaavia kirjoitustaitoisia.
00
Kerrankin asiallinen kommentti tällä palstalla.
00
EI nyt ihan niin
vaan siten, että osa hyvistä asiallisista neuvoistta on poistettu ja nuo häiriköinnit saavat olla. Kuten oma viestini uimisen vaaroista. Onneksi rantavahdit kertovat ne jokaiselle. Tosin heidän englantinsa ei ole erinomaista eikä aina matkaajankaan, joten vaara voi jäädä selvittämättä. Ja loman loppu voi olla pilalla.
00
Onpas omituista poistelua sitten...
00
itsekin lähtevä
mones päivä olette lähdössä? ainaki lämpöä näyttää tulevan
00
22 päivä lähdetään =)
00
Sharm
on ihan jees paikka.Kauppiaat on välillä aika rasittavia mut kyl niittenki kans pärjää kun sanoo vaa kiitos ei ja lähtee pois.Iloista ilmettä vaa ...Luxori oli mun mielestä paljon pahempi kaupan teon kannalta.Siellä tahto välillä hermo palaa kun yrittivät pakosti kaupata.Mut Luxorin reissu oli paras matkani mitä oon tehny.Egyptiläiset on iloista porukkaa!Ei muuta kun hyvää matkaa!
00
Osaako Egyptiläiset enkkua?
00
Yhtä hyvin kuin
turkkilaiset, kreikkalaiset, italialaiset, espanjalaiset tai ranskalaiset.
00
Kyllä
me ollaan pärjätty enkulla eli osaavat hyvin monet.Ja viittoma kielel pärjää.Itse olen lähdös egyptiin maaliskuun lopussa.Odotan taas innolla matkaa.Ollaan monet naurut naurettu kun olen yrittänyt sönköttää huonol enkun taidollani asioitani siel.Mut aina on selvitty.
00
Opetelkaahan Persiaa tai beduiininien viittomakieltä!
00
Ei tuolla mitään persiaa puhuta vaan Egyptiä. Pahvi!
00
Just niin!
Tääl on aina joku pelle joka ei tiedä Egyptist mitää mut on vaan kirjoiteltava ihan typerii juttuja.No kaikil on sanan vapaus..........!
00
Englannilla pärjää
Englantia osaavat paremmin kuin turkkilaiset, luultavasti paljon paremmin kuin ranskalaiset, espanjalaiset tai italialaiset, ainakin Egyptiläiset haluavat puhua englantia.

Opettele myös sanomaan "La Shukran" - ei kiitos, kun asia tai palvelus ei kiinnosta.
Matkahaku - Yhteistyössä
Varaa yhdessä
Matkustajat (max 9)