Vinkkejä Sharm el Sheikhiin

;Niina

Hiihtoloma lähestyy ja Sharm el Sheikhin matka on kohta edessä. Odotan innolla mitä kaikkea ihanaa matka tarjoaa =) Tää on vielä mun eka matka ulkomaille, jos nyt ruotsia ja viroa ei lasketa :D Matkustan nyt Mutsin kanssa koska en oo vielä kaheksaatoista mutta aion kyllä omatoimisesti katsoa paikkoja. Sen takia tulinkin palstalta kysymään vinkkejä mitä tuolla ois nähtävää ja tehtävää?

23

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaaja.

lukisit noita vanhoja viestiketjuja. Ei ole paljoa mieltä toistaa taas eilisiä asioita.

• Henkka_H.

Moi, Sharm el Sheikhissä on hyvät hiekkarannat ja mukavasti palveluita. Snorklaus mahdollisuudet ovat erityisen hyvät ja koralleja sekä eri kalalajela löytyy todella paljon. Tässä vielä vinkiksi matkailusivustot Egyptistä ja Sharm el Sheikhistä: http://www.egypti.suomalaisille.com

• spelis

Mäkin lähen äitinkaa reissuun, alaikäinen en kylläkään ole.. Ekaa kertaa Afrikkaan, vähän jännittää kyllä, edelliset reissut menny hyvin...

• häh?

Kantsiiko pelotella nuorta tyttöä?

• Walk like Egyptian
        häh? kirjoitti:

Kantsiiko pelotella nuorta tyttöä?

Mikä vaivaa tälle palstalle kirjoittajia?. Nuori tyttö, tuleva Egyptin matkaaja kysyy asiallisesti ja häiriköt vastaavat. Nyt vastaan tulevana hiihtolomamatkaajana ja nuoren, 14 v tytön äitinä (matkustamme kahdestaan). Mekään emme tiedä oikein mitä tulee eteen reissulla, mutta aurinkoa odotamme täältä järkyttävien pakkasten kokemina. Retkiä ollaan tilattu Kairoon sekä veneretki, jossa voimme tutustua Punaisen meren kauniisiiksi kehuittuihin näkymiin. Lähtö 3.3 ja päiviä lasketaan. Hotelli Sonesta Bech... AM.... Onko toisia "tyttöteinejä" lähdössä k.o hotelliin.? Asiallisia vastauksia kiitos, tällä palstalla näkyy olevan kaikenlaisten ajatusten omaavia kirjoitustaitoisia.

• :)
        Walk like Egyptian kirjoitti:

Mikä vaivaa tälle palstalle kirjoittajia?. Nuori tyttö, tuleva Egyptin matkaaja kysyy asiallisesti ja häiriköt vastaavat. Nyt vastaan tulevana hiihtolomamatkaajana ja nuoren, 14 v tytön äitinä (matkustamme kahdestaan). Mekään emme tiedä oikein mitä tulee eteen reissulla, mutta aurinkoa odotamme täältä järkyttävien pakkasten kokemina. Retkiä ollaan tilattu Kairoon sekä veneretki, jossa voimme tutustua Punaisen meren kauniisiiksi kehuittuihin näkymiin. Lähtö 3.3 ja päiviä lasketaan. Hotelli Sonesta Bech... AM.... Onko toisia "tyttöteinejä" lähdössä k.o hotelliin.? Asiallisia vastauksia kiitos, tällä palstalla näkyy olevan kaikenlaisten ajatusten omaavia kirjoitustaitoisia.

Kerrankin asiallinen kommentti tällä palstalla.

• Matkaaja.
        Walk like Egyptian kirjoitti:

vaan siten, että osa hyvistä asiallisista neuvoistta on poistettu ja nuo häiriköinnit saavat olla. Kuten oma viestini uimisen vaaroista. Onneksi rantavahdit kertovat ne jokaiselle. Tosin heidän englantinsa ei ole erinomaista eikä aina matkaajankaan, joten vaara voi jäädä selvittämättä. Ja loman loppu voi olla pilalla.

• vai että silleen
        Matkaaja. kirjoitti:

vaan siten, että osa hyvistä asiallisista neuvoistta on poistettu ja nuo häiriköinnit saavat olla. Kuten oma viestini uimisen vaaroista. Onneksi rantavahdit kertovat ne jokaiselle. Tosin heidän englantinsa ei ole erinomaista eikä aina matkaajankaan, joten vaara voi jäädä selvittämättä. Ja loman loppu voi olla pilalla.

Onpas omituista poistelua sitten...

• dfd

mones päivä olette lähdössä? ainaki lämpöä näyttää tulevan

• ;Niina

22 päivä lähdetään =)

• --------------------
        ;Niina kirjoitti:

22 päivä lähdetään =)

on ihan jees paikka.Kauppiaat on välillä aika rasittavia mut kyl niittenki kans pärjää kun sanoo vaa kiitos ei ja lähtee pois.Iloista ilmettä vaa ...Luxori oli mun mielestä paljon pahempi kaupan teon kannalta.Siellä tahto välillä hermo palaa kun yrittivät pakosti kaupata.Mut Luxorin reissu oli paras matkani mitä oon tehny.Egyptiläiset on iloista porukkaa!Ei muuta kun hyvää matkaa!

• just wondering
        -------------------- kirjoitti:

on ihan jees paikka.Kauppiaat on välillä aika rasittavia mut kyl niittenki kans pärjää kun sanoo vaa kiitos ei ja lähtee pois.Iloista ilmettä vaa ...Luxori oli mun mielestä paljon pahempi kaupan teon kannalta.Siellä tahto välillä hermo palaa kun yrittivät pakosti kaupata.Mut Luxorin reissu oli paras matkani mitä oon tehny.Egyptiläiset on iloista porukkaa!Ei muuta kun hyvää matkaa!

Osaako Egyptiläiset enkkua?

• Näin on
        just wondering kirjoitti:

turkkilaiset, kreikkalaiset, italialaiset, espanjalaiset tai ranskalaiset.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,
        Näin on kirjoitti:

turkkilaiset, kreikkalaiset, italialaiset, espanjalaiset tai ranskalaiset.

me ollaan pärjätty enkulla eli osaavat hyvin monet.Ja viittoma kielel pärjää.Itse olen lähdös egyptiin maaliskuun lopussa.Odotan taas innolla matkaa.Ollaan monet naurut naurettu kun olen yrittänyt sönköttää huonol enkun taidollani asioitani siel.Mut aina on selvitty.

• no hablo
        ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

me ollaan pärjätty enkulla eli osaavat hyvin monet.Ja viittoma kielel pärjää.Itse olen lähdös egyptiin maaliskuun lopussa.Odotan taas innolla matkaa.Ollaan monet naurut naurettu kun olen yrittänyt sönköttää huonol enkun taidollani asioitani siel.Mut aina on selvitty.

Opetelkaahan Persiaa tai beduiininien viittomakieltä!

• ei jessuss
        no hablo kirjoitti:

Opetelkaahan Persiaa tai beduiininien viittomakieltä!

Ei tuolla mitään persiaa puhuta vaan Egyptiä. Pahvi!

• !!!!!!!!
        ei jessuss kirjoitti:

Tääl on aina joku pelle joka ei tiedä Egyptist mitää mut on vaan kirjoiteltava ihan typerii juttuja.No kaikil on sanan vapaus..........!

• La shukran
        just wondering kirjoitti:

Englantia osaavat paremmin kuin turkkilaiset, luultavasti paljon paremmin kuin ranskalaiset, espanjalaiset tai italialaiset, ainakin Egyptiläiset haluavat puhua englantia.

Opettele myös sanomaan "La Shukran" - ei kiitos, kun asia tai palvelus ei kiinnosta.

• marrasmatkaaja
        ei jessuss kirjoitti:

Eikös siellä kuitenkin puhuta arabiaa eikä egyptiä.

• Araabiaa
        ei jessuss kirjoitti:

Egyptissä puhutaan arabiaa.
        Am I right or am I right?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe