Moi!
OOn ite alkoholistiperheestä, mutta en käytä juuri ollenkaan alkoholia ja ei ole ongelmaa sen suhteen, mutta sisarukseni ja ja ystävät käyttävät ja niillä on ongelmia.
Olen kieltänyt soittamasta ja käymässä kylässä kannissä ja siitä sitten haloo nousi, ku haluan suojella yksityisyyttäni.
Näillä samat ongelmat toistuu joka kerta ja ei kiinnosta kuunnella niitten ongelmia.
Jos ystävyys tähän loppuu niin mun mielestä saa olla.
T nainen 35v.
alkoholista
3
178
Vastaukset
- ---->>>
Juoppoporukat ripustautuvat kiinni, ja kaatavat likasankonsa niskaan niin kauan kuin annetaan kaataa.
Jotkut yrittävät olla kiinni kuin iilimadot.
Eräs vanha juoppotuttu soittelee vielä vuosienkin päästä, ja yrittää narkomaaniakkansa kanssa uida suosioon, vaikka juomisen lopetin jo pari vuotta sitten.
Kukaan juoppotutuista ei ollut todellinen ystävä, ja katosivat takavasemmalle, kun viinan tulo ja vipin antaminen loppui.
Pidä linjasi.
Juovat alkoholistit ovat toisten hyväksikäyttäjiä. - L.A.Law
Ymmärsinkö oikein? -Vetivät herneet nenään siitä etteivät voi tulla ottamaan paria lonkkua luoksesi?
Vittu sentään, onko tollasia edes olemassa?
Seuraavaksi alkaisivat mankua että ooota nyt säkin, maista nyt vähän, älä oo noin jäykkä....
Pidä pintas, jos et halua nähdä niitä jurrissa, se on oma asias. Painukoot vittuun ne urpot.
Juopot on kuin pakkoruotsin/pakkosuomen kannattajat; "Sinun TULEE ymmärtää meitä, ME haluamme että sinä nyt opit tämän, muuten et pääse meidän "parempien piireihin."
Jotkut urpot vieläpä lankeaa tuohon ansaan. Älä ole urpo.- kirjoittaja
joo ymmärsit oikein. Mä oon kotona saanu pelätä tarpeeksi juopoista ja en halua, että omassa kodissa tarvitsee pelätä. Tietysti ne keljuilee mulle, et me tullaan sun luo viikonlopulla kaljottelee, ku ne tietää , et en hyväksy sellaista. Kun käyn kotona niin siskot tarjoo aina jotain viinaa ja kieltäydyn kunniasta.
On se kumma jos pyytää rahaa lainaa ruokaan niin ei saa, mutta ootappa jos pyydät rahaa viinaan niin heti saa..
Mulla asuu naapurissa kanssa yksi pari joka kova kaljottelee ja , kun ne muutti siihen niin koko ajan tyrkyttivät mulle paukkuja ja pyysivät juhlimaan, mutta olen aina kieltäytynyt ja nyt sitten ovat loukkanntuneet, mutta kyllä kai sivistynyt ihminen ymmärtää , jos kerran sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462