Audi hyväpalkkaisten & korkeakoulutettujen auto

Bongattu liikenteess

Audi on selvästi korkeapalkkaisten sekä korkeakoulutettujen(yliopisto,korkeakoulu,ei pidä nyt sekoittaa
amk-kouluja tähän) auto. Autolla ajetaan siistit työkuteet päällä,yleensä kauluspaita päällä myös talvisinkin.
Hiukset siististi kammattu,kuski usein rillipäinen.
Audikuskit voidaan jollakin tapaa luokitella ns. nörttilokerikkoon.Ovat usein IT alalla työssä tai yrittäjä.

Audikuski EI ole : epäsiististi pukeutunut lökäpöksy työtön / tavis duunari. Myöskään amis/amk-tason koulutuksen saaneet harvemmin ajavat Audilla.

Oletteko samaa mitä.

56

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vlgsdblasd

mieltä, että monilla IT-hemmoilla on pikkaisen liian suuret luulot itsestään ja omista töistään.

• Erich Honecker

Pätee pääsääntöisesti työsuhdeautoihin muut ovatkin sitten Saksasta tuotuja,loppuunajettuja kiikkuja. Harvempi todella hyvä tuloinen ajaa Audilla ( lue A3, A4 ja A6) vaan ihan muilla merkeillä. Kyllä minäkin 10-vuotta sitten juuri valmistuneena märkäkorvana ajelin Audilla mutta lopulta tajusin sen, että BMW sen olla pitää.

• Audi RS6

Mahtaa harmittaa kun sinulla ei ole varaa uuteen Audiin. Et sinä nimittäin muuten yrittäisi täällä päteä.

• Maanilveilijä
        Audi RS6 kirjoitti:

Mahtaa harmittaa kun sinulla ei ole varaa uuteen Audiin. Et sinä nimittäin muuten yrittäisi täällä päteä.

Maajussit tykkää myös ajaa Volsuilla. Riisseliä tankkiin ja vähennyksiin.

• Erich Honecker
        Audi RS6 kirjoitti:

Nimimerkistä päätellen ensimmäiseen osui ja upposi. Tosiasioitahan minä kerron. Sille en voi mitään. että sinulle tuli siitä paha olo. Mitä tarkoitat pätemisellä? Älä maalaistollo hypi nenille kun siinä käy huonosti.

• Audisteille!
        Maanilveilijä kirjoitti:

Maajussit tykkää myös ajaa Volsuilla. Riisseliä tankkiin ja vähennyksiin.

Audi palstalla esiintyy valitettavan paljon erittäin sivistymätöntä kielenkäyttöä.

En voi mitenkään uskoa, että ainakaan kaikki Audi-kuljettajat olisivat kovin koulutettuja, vaikuttaa siltä, että jopa peruskoulu on jäänyt kesken.....!?

• Audi RS6
        Erich Honecker kirjoitti:

Nimimerkistä päätellen ensimmäiseen osui ja upposi. Tosiasioitahan minä kerron. Sille en voi mitään. että sinulle tuli siitä paha olo. Mitä tarkoitat pätemisellä? Älä maalaistollo hypi nenille kun siinä käy huonosti.

tuota tarkoitin. Olet vain niin nolo kun et itse sitä ymmärrä. Mene peräkylän urpo takaisin sinne mistä olet tullutkin.

• Erich Honecker
        Audi RS6 kirjoitti:

tuota tarkoitin. Olet vain niin nolo kun et itse sitä ymmärrä. Mene peräkylän urpo takaisin sinne mistä olet tullutkin.

Voi voi pikkuista! Ongelma on siinä, että minä tajuan, sinä et! Pieni pieni asioiden tutkiminen saattaisi nostaa sinunkin tietoisuudentasoasi vaikka pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että olet menetetty tapaus. Ainoa syy miksi viitsin kirjoittaa tänne on kaltaisesi dillet,jotka yrittävät pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan nimimerkin takaa. Sitä paitsi minulle ei tarvitse olla varaa uuteen Audiin kun minulla on varaa Bemariin. Kiitos ja näkemiin! Niin ja terveiset sinne Napapiirin pohjoispuolelle!

• Audi RS6

Voi voi pikkuista! Ongelma on siinä, että minä tajuan, sinä et! Pieni pieni asioiden tutkiminen saattaisi nostaa sinunkin tietoisuudentasoasi vaikka pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että olet menetetty tapaus. Ainoa syy miksi viitsin kirjoittaa tänne on kaltaisesi dillet,jotka yrittävät pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan nimimerkin takaa. Sitä paitsi minulle ei tarvitse olla varaa uuteen Audiin kun minulla on varaa Bemariin. Kiitos ja näkemiin! Niin ja terveiset sinne Napapiirin pohjoispuolelle!

Mikä avautuminen! BMW terolla taitaa olla pikkasen heikko itsetunto! Katsotaan monta minuuttia jaksat pysyä poissa.

• HUBBA_BUBBA#12
        Audi RS6 kirjoitti:

Mikä avautuminen! BMW terolla taitaa olla pikkasen heikko itsetunto! Katsotaan monta minuuttia jaksat pysyä poissa.

osaa kirjoittaa keskimäärin kaksi lausetta ja melkein oikein. Seuramme onnittelee järjen jättiläistä!

• Audi RS6
        HUBBA_BUBBA#12 kirjoitti:

osaa kirjoittaa keskimäärin kaksi lausetta ja melkein oikein. Seuramme onnittelee järjen jättiläistä!

vaihdoit nimimerkkiä. Monta persoonaa sinulla mahtaa olla? Ottaako BMW teroa nyt vähän liian koville?

• Erich Honecker
        Audi RS6 kirjoitti:

vaihdoit nimimerkkiä. Monta persoonaa sinulla mahtaa olla? Ottaako BMW teroa nyt vähän liian koville?

Nyt näet poju mörköjä! Voin kyllä yhtyä Hubba_buban näkemykseen kirjoitustaidostasi tai siis sen puutteesta. "Ottaako BMW teroa nyt vähän koville?" Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Mitä tulee aiempiin kirjoituksiisi niin en voi kuin naureskella tuollaiselle helposti vietävälle narulle, joka on pihalla kuin tamppoonin sellainen. Hereillä vielä klo. 23.06,ohhoh nyt nopeasti nukkumaan, että jaksat aamulla mennä ammattikoululle!

• .......

Nyt näet poju mörköjä! Voin kyllä yhtyä Hubba_buban näkemykseen kirjoitustaidostasi tai siis sen puutteesta. "Ottaako BMW teroa nyt vähän koville?" Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Mitä tulee aiempiin kirjoituksiisi niin en voi kuin naureskella tuollaiselle helposti vietävälle narulle, joka on pihalla kuin tamppoonin sellainen. Hereillä vielä klo. 23.06,ohhoh nyt nopeasti nukkumaan, että jaksat aamulla mennä ammattikoululle!

ymmärrä lukemaasi, niin kannattaisikohan pysyä poissa täältä? Huomaa että olet työtön luuseri kun viitsit keskellä yötä jauhaa paskaa netissä. Mene luuseri käymään siellä sossunluukulla niin ehkä saat rahaa vaikka kaljaan.

• haaveilee
        Audi RS6 kirjoitti:

Heh heh! Teinipoika yrittää elää märkää untansa täällä netissä. :-D Nimimerkistä päätellen uneksit omistavasi RS6:n audin. Jos et lopeta tuota yökukkumista, niin et jaksa koulussa opiskella ja tuo RS6 jääkin vain haaveeksi.

Sääliksi kyllä käy jos haaveena on tuollainen ylipainoinen ja puskeva proomu. Samalla rahallahan sais ihan oikeitakin autoja.

• --------
        haaveilee kirjoitti:

Heh heh! Teinipoika yrittää elää märkää untansa täällä netissä. :-D Nimimerkistä päätellen uneksit omistavasi RS6:n audin. Jos et lopeta tuota yökukkumista, niin et jaksa koulussa opiskella ja tuo RS6 jääkin vain haaveeksi.

Sääliksi kyllä käy jos haaveena on tuollainen ylipainoinen ja puskeva proomu. Samalla rahallahan sais ihan oikeitakin autoja.

kummasti se RS6 vaan päihittää kilpailijansa E AMG:n ja M5 Bemun.

Tässä pari faktaa
        http://www.germancarforum.com/internal-combustion/27840-powercar-audi-rs6-vs-bmw-m5.html

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/115396-auto-bild-test-germany-bmw-m5-touring-audi-rs6-avant-me...

Tuosta hymiöstä hyvin huomaa että ikäsi sijoittuu 13 ja 16 välille. Turhaan murehdit mitä sillä rahalla saa, kun sinulla ei tule koskaan olemaan noin paljon rahaa.

• BMW- Tero
        ....... kirjoitti:

ymmärrä lukemaasi, niin kannattaisikohan pysyä poissa täältä? Huomaa että olet työtön luuseri kun viitsit keskellä yötä jauhaa paskaa netissä. Mene luuseri käymään siellä sossunluukulla niin ehkä saat rahaa vaikka kaljaan.

Minä kyllä ymmärrän lukemani mutta en ymmärrä väärin kirjoitettua potaskaa. Kellonajasta päätellen sinä olet paperitehtaan aamuvuorossa ja parhaillaan juuri 1. kahvipaussilla. Varo ettei vaan lomautus napsahda kohdalle sitten jää osamaksut rästiin. Pääomatuloillani,pääomatuloilla poikaseni niin ei tarvitse aamulla herätä vekkarin rätinään toisin kuin erään luuserin, joka täällä tunnetaan Audi RS6 nimimerkillä.

• .......
        BMW- Tero kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän lukemani mutta en ymmärrä väärin kirjoitettua potaskaa. Kellonajasta päätellen sinä olet paperitehtaan aamuvuorossa ja parhaillaan juuri 1. kahvipaussilla. Varo ettei vaan lomautus napsahda kohdalle sitten jää osamaksut rästiin. Pääomatuloillani,pääomatuloilla poikaseni niin ei tarvitse aamulla herätä vekkarin rätinään toisin kuin erään luuserin, joka täällä tunnetaan Audi RS6 nimimerkillä.

Voi voi kun se työtön paska vaan jaksaa täällä päteä. Mene luuseri etsimään töitä niin sinunkaan ei tarvitse täällä pahaa oloasi purkaa. Mahtaa vituttaa olla köyhä?

• Erich Honecker
        ....... kirjoitti:

Voi voi kun se työtön paska vaan jaksaa täällä päteä. Mene luuseri etsimään töitä niin sinunkaan ei tarvitse täällä pahaa oloasi purkaa. Mahtaa vituttaa olla köyhä?

Osun näköjään kokoajan arkaan paikkaan kun pienipalkkainen lässyttäjä jaksaa yrittää v.....lla. Mahtaa vituttaa olla köyhä? Voit itse vastata kysymykseesi kun tiedät vastauksen. Poitsun verbaliikka loppuu kesken kun toistaa samoja asioita viestistä toiseen. Meneppäs nyt tekemään läksyt kun alkaa koneen käyttöaika olemaan ummessa tältä päivää.

• fanipojat tuhisee
        -------- kirjoitti:

kummasti se RS6 vaan päihittää kilpailijansa E AMG:n ja M5 Bemun.

Tässä pari faktaa
        http://www.germancarforum.com/internal-combustion/27840-powercar-audi-rs6-vs-bmw-m5.html

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/115396-auto-bild-test-germany-bmw-m5-touring-audi-rs6-avant-me...

Tuosta hymiöstä hyvin huomaa että ikäsi sijoittuu 13 ja 16 välille. Turhaan murehdit mitä sillä rahalla saa, kun sinulla ei tule koskaan olemaan noin paljon rahaa.

se,ettei sulla ole mihinkään 3 noista varaa,joten jatka sitä unelmoita peiton alla Tuulilasin kanssa.
        Ei hemmetti teidän fanipoikien kanssa..saaa hyvät naurut :D

• .......

Osun näköjään kokoajan arkaan paikkaan kun pienipalkkainen lässyttäjä jaksaa yrittää v.....lla. Mahtaa vituttaa olla köyhä? Voit itse vastata kysymykseesi kun tiedät vastauksen. Poitsun verbaliikka loppuu kesken kun toistaa samoja asioita viestistä toiseen. Meneppäs nyt tekemään läksyt kun alkaa koneen käyttöaika olemaan ummessa tältä päivää.

BMW homo voit mennä rassaamaan poikaystäväsi röörejä, tai sitten sinun e30 bemun pakoputkea. Sinulla on todella huono itsetunto kun pitää yrittää pönkittää egoa muiden merkkien palstoilla. Hanki nyt töitä niin pääset ehkä katkeruudestasi.

• NVA der DDR
        ....... kirjoitti:

BMW homo voit mennä rassaamaan poikaystäväsi röörejä, tai sitten sinun e30 bemun pakoputkea. Sinulla on todella huono itsetunto kun pitää yrittää pönkittää egoa muiden merkkien palstoilla. Hanki nyt töitä niin pääset ehkä katkeruudestasi.

Sinä voisit hyvin yhdistää poikaystäväsi röörien rassaamisen ja pakoputken käsittelyn kun ovat sama asia. Pirun kätevää, eikö? Kiristääkö hampilla pipo kun Kela ei muistanutkaan tässä kuussa?

• ........
        NVA der DDR kirjoitti:

Sinä voisit hyvin yhdistää poikaystäväsi röörien rassaamisen ja pakoputken käsittelyn kun ovat sama asia. Pirun kätevää, eikö? Kiristääkö hampilla pipo kun Kela ei muistanutkaan tässä kuussa?

taas vaihdoit nimimerkkiä. Alat jo sekoamaan. Eikö pipipää kestä totuuksia?

• Erich Honecker
        ........ kirjoitti:

taas vaihdoit nimimerkkiä. Alat jo sekoamaan. Eikö pipipää kestä totuuksia?

Niin siitä nimimerkin vaihdosta sinun on parempi olla jauhamatta mitään. RS6, ...... ja kauniiksi lopuksi vielä käytät näköjään BMW-palstalla minun nimimerkkiäni, että se siitä pään kestävyydestä. Taas yksi avohoitotapaus!

• ........

Niin siitä nimimerkin vaihdosta sinun on parempi olla jauhamatta mitään. RS6, ...... ja kauniiksi lopuksi vielä käytät näköjään BMW-palstalla minun nimimerkkiäni, että se siitä pään kestävyydestä. Taas yksi avohoitotapaus!

olla aika vainoharhainen. Minulla ei ole mitään tarvetta käyttää toisten nimimerkkiä eikä käydä muiden merkkien palstoilla jauhamassa paskaa kuten sinä taas teet. Jos sinulla on noin surkea itsetunto että pitää mollata muita merkkejä jotta saisit hyvän olon, niin hanki pikaisesti apua.

• kklllllllliiiiiioooo
        ........ kirjoitti:

olla aika vainoharhainen. Minulla ei ole mitään tarvetta käyttää toisten nimimerkkiä eikä käydä muiden merkkien palstoilla jauhamassa paskaa kuten sinä taas teet. Jos sinulla on noin surkea itsetunto että pitää mollata muita merkkejä jotta saisit hyvän olon, niin hanki pikaisesti apua.

Sinä jauhat paskaa ainakin Audi, Bmw ja Porge palstoilla. Tyylisi on pettämätön.

• ruhtinas VIII
        kklllllllliiiiiioooo kirjoitti:

Sinä jauhat paskaa ainakin Audi, Bmw ja Porge palstoilla. Tyylisi on pettämätön.

"tunnet" noin hyvin muut, niin silloin sinä olet varmaan häiriköinyt noilla palstoilla? sinä ja tuo toinen kaveri olette kyllä ihan ihme "taistelupari", sinä provoat ja toinen kumoaa provot. hankkikaa elämä!!

• Pylläri
        ruhtinas VIII kirjoitti:

"tunnet" noin hyvin muut, niin silloin sinä olet varmaan häiriköinyt noilla palstoilla? sinä ja tuo toinen kaveri olette kyllä ihan ihme "taistelupari", sinä provoat ja toinen kumoaa provot. hankkikaa elämä!!

Oli Bonnie ja Clyde sekä Jekyl ja Hyde! Mulla on vanha Trabi ja se toimii paremmin kuin sun tosiiiiiiiiii vanha Auto-union!

• vw golf gti
        ruhtinas VIII kirjoitti:

Jos tuntee jonkun kirjoitustyylin niin tartteeko silloin itse provota??? Kyllä näitä sivuja voi lukee ihan muuten vaan. Itse käyn useiden merkkien sivuilla lukemasssa näitä juttuja, toki erittäin harvoin otan osaa kirjoitteluun. Jos joku kirjoittaa esim "olet mielisairas" lähes jokaiseen postaukseen niin kyllä se jää mieleen, sinulle nähtävästi ei.. ....Ajattelet jos kykenet

• Rikas ja älykäs

Onpa huvitavaa lukea noiden Skoda ja Nissan kuskien vuodatusta. Kaikilla ei vaan ole varaa Audiin ei sitä kannata hävetä. Jotkut vaan ovat rikkampia ja älykkäämpiä kuin toiset. Audilla on nutinto ajaa!!!

• jurttieiro...

enempi saa varautua äkillisiin menoihin ,korjaus varantoon.Muustä selviää jos käteisellä ostaa peltilehmänsä.Audit on halpoja autoja..nyt mainos vajaa 40t ekee.Mutta tostakin hintaluokasta valitsisin ihan muun merkkisen auton kuin audin.Ei oo rikkaiden auto välttämättä koska kalliimpiakin autoja on olemassa.Onkohan niin että nuoret ja keskiikäiset rinnastaa auton merkin johonkin rikkauteen..itse keskiikäinen.Tiedän paljon rikkaita menestyviä jotka ei päde autoillaan.Toki tallissa pitää olla jotain kallistakin varsinkin kun 50v lähestyy.Perheillä on tänä pnä monia autoja ja moottoriajoneuvoja.Pörinä muotia..kesä lähestyy oottaen jurtti.

• jhjh

Olipas Herkkänahkainen sheriffi tällä palstalla kun poisti asiallisen viestin. Yritetään uudelleen, hieman pehmeämmin sanakääntein. Audin ostaa kuka tahansa, mutta ylläpito on ihan eri asia. Auto syö kuukausiansiot, ja laskut tahtoo jäädä maksamatta.Ympäristö vaatii ns. hienoa autoa vaikka siihen ei olisi varaa. Audimiehen kulissien takaa löytyy yleensä itsestään epävarma ihminen ja kuralla oleva talous.

• 4+14

Minun veljeni ajaa audilla vaikka on perusduunari ammattikoulupohjalta, eikä edes pukeudu tyylikkäästi.

• Oma Corolla

Audilla ajavat ovat nousukkaita Toyotalla ajavat itseensä ja autoonsa tyytyväisiä hyväosaisia.

• dummeli..

ei oo koskaan tehnny ees töitä ja ajaa audilla aina uudella ja pukeutuu joggareihin.Istuu kaljabaarissa viikonloppusin kyysää vosuja audillaan jos sää sallii.Näin tääl suomessa.

• 234234

Olen ja en. Itse olen duunari, tosin esimiestehtävissä mutta silti. Ajelen vanhalla Audi 80:llä työhaalarit päällä enkä ole edes amk-tasoa käynyt kouluja.

Hiukset evät ole aina siistit, silmälasit on mutta en käytä kovin usein. Kauluspaitaa en käytä kuin puvun kanssa eli 2-3 kertaa vuodessa.

Moni Audikusti mitä olen nähnyt, on vanhempaa ihmiskantaa. Eli lähellä eläkeikää tai jo eläkkeellä. Sporttisemmista Audeista taitaa löytyä nuorempaa porukkaa ja näistä citymaastureista sitten jo ihmisiä jotka ovat tai haluavat näyttää rikkauttaan. Jos mulla olisi 100.000 egeä rahaa autoon, en taatusti ostaisi hyvinvarustettua citymaasturia mutta makunsa kullakin :D Tai ehkä voisin ostaa mutta vasta kolmantena autona talliin todennäköisesti.

• eeskola

en tasan oo samaa mieltä! ite oon ihan tavis, ja ajelen audilla..

• Diagnoosin antaja

Onko noussut kusi hattuun vai ootko pysyny normaalina?
        Entäs muihin automerkkeihin suhtautuminen, onko se ylimielistä ja sellasta mitä audimieheltä nyt vois odottaa?
        Viimeinen kysymys, onko Audissa mielestäsi mitään heikkouksia jotka luottelisit huonoiksi ominaisuuksiksi vai onko Audi PARAS isolla P-kirjaimella?

• audi on paras : )

en ole samaa mieltä.

olen amk:n käynyt, tukka (ja naama yleensä) kammattu, silmälaseja ei ole, vaatteina tilanteeseen sopivat (eli töihin mennessä parempaa vaatetta, vapaa ajalla menosta riippuen), työtä it-alalla jossa porukka amk/yliopisto tasoista. joskus myös itsellä haalarit päällä ja autonosturilla.

ja useampi audi on ollut. montakin yhtä aikaa.

eli...aivan turha yrittää kategoroida. audista nauttivat ihan samalla lailla eri erilaiset ihmiset, Audi on vaan terveen järjen valinta olipa se sitten ihan uusi tai vanhempi Audi.

• vai niin.

No tuosta terveen järjen valinnastikin voidaan olla montaa mieltä.....Ainakin jos takuun ohittaneella autolla ajaa pitää olla lompsa lyönnissä.

• ///////////////

Meillä viikottain siivoamassa käyvällä rouvalla on uusi A6. Ei ole koulutusta, mutta on menestyvä siivousfirma. Rahaa tullee kivasti, mutta pesee silti pyttyä jonne meitsi - 20000€ kipolla ajava jannu - paskoo.

• pulupetti

Naulan kantaan . Yllättävän moni ostaa auton sen ulos heijastaman viestin perusteella, iästä viis .Onneksi emme ole venäjällä ,jossa kaikki muu menee näyttämisen edelle...tosin samaa slaavilasta alemmuudentuntoa meissä kyllä on. Siksi neljä kirjainta tekee hyvää sielulle.

• Venäjällä
        pulupetti kirjoitti:

Naulan kantaan . Yllättävän moni ostaa auton sen ulos heijastaman viestin perusteella, iästä viis .Onneksi emme ole venäjällä ,jossa kaikki muu menee näyttämisen edelle...tosin samaa slaavilasta alemmuudentuntoa meissä kyllä on. Siksi neljä kirjainta tekee hyvää sielulle.

näyttäminen mene kaiken muun edelle, eikä päinvastoin kuten juuri kirjoitit.

• A6man
        Venäjällä kirjoitti:

näyttäminen mene kaiken muun edelle, eikä päinvastoin kuten juuri kirjoitit.

Alemmuudentunto ja kateus on toyoterojen voima he kihisevät kiukusta nähdessään
        jonkun paremman auton ja alkavat suoltaa myrkkyään.

• pohjisto

..Audilla ajavat lukiolaispojat,liekkö ihan oma ostama :D

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      129
      8026
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7135
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      184
      4883
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3307
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2804
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      131
      2377
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      2000
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1935
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      46
      1764
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1695
    Aihe