Miten tässä toimitaan,käymme tanssimassa eri paikoissa
joka viikonloppu,viikollakin?
Aviopari eri suuntaan tanssimaan.
42
1967
Vastaukset
- naati naa
Antaa palaaa viimeisiä suhteenne vetää
- jäge-jage
tulkaa kumpoikin jäögeen, sinne tulee mutenkin kaikki tanssinharrastajt!
- Teot Ratkaisevat
- Kun Rakastaa ei halua nähdä puolisoa toisen tanssisylissä nautiskelemassa.
Tai se paljon puhuttu Rakkaus on loppu ja molemmilla on HAKU PÄÄLLÄ ! Eivät vaan viellä myönnä ;)
Niinhän se menee, "kelpaat kelle vaan" aviossakin :( - Leikitään Tulella
ja nautiskelkaa vieraista syleistä ! Muistakaa tanssi-iltanne päätteeksi harrastaa sitä SEKSIÄ !
jos se edes toisi yhteistä nautintoa, vai joko on silläkin rintamalla löytynyt parempi valssaaja -D- Illalla taas poijat
Kokemusta on mieheni johon minä luotin kuin seinään halusi kulkea todella paljon yksin tanssimassa karkasikin välillä selitellen kun lopetti tupakan polton niin täytyy jotain tehdä ja minä jäin lapsen kanssa kotiin. Yhsessä ollessamme huomasin kyllä kuinka hän illanaikana suoritti erilaisia katoasmis temppuja mutta uskoin selitykset että hän istui siellä ja täällä mutta taisi käydä tämä nykysen tanssi naikkosen kanssa jäähyllä. Siellä lavalla on sellaisia syöjättäriä liikenteessä että ne kyllä saavat miehen kuin miehen pauloihinsa, nimittäin nyt sinkkuna kulkiessani olen kuullut moninaisia juttuja siitä miten miehiä metsästetään ja varsinkin aviossa olevia kiltin näköäisiä ovat varma nakki kuulema.
- ilmeisex toinen N
Illalla taas poijat kirjoitti:
Kokemusta on mieheni johon minä luotin kuin seinään halusi kulkea todella paljon yksin tanssimassa karkasikin välillä selitellen kun lopetti tupakan polton niin täytyy jotain tehdä ja minä jäin lapsen kanssa kotiin. Yhsessä ollessamme huomasin kyllä kuinka hän illanaikana suoritti erilaisia katoasmis temppuja mutta uskoin selitykset että hän istui siellä ja täällä mutta taisi käydä tämä nykysen tanssi naikkosen kanssa jäähyllä. Siellä lavalla on sellaisia syöjättäriä liikenteessä että ne kyllä saavat miehen kuin miehen pauloihinsa, nimittäin nyt sinkkuna kulkiessani olen kuullut moninaisia juttuja siitä miten miehiä metsästetään ja varsinkin aviossa olevia kiltin näköäisiä ovat varma nakki kuulema.
IHMEITÄ AIKAAN ! jÄÄ tupakki, kalja ja kotisohvan löhöämis halut ! Minulle kelpas äijä sellaisenaan ......
Kilpailu on näköjään kovaa tanssimaailmassa ! Itse olen se sama, joka uhrautui aina kuskiksi / savuihin.
- kulissit katuu
Se siitä :
- odotan sitä päivää , että kerrot, että olet löytänyt sen elämäsi NAISEN ! Minähän se en ollut koskaan,
tiesin sen kolmenkymmenen yhteisen vuoden aikana.- Ripustuksesi
"minähän se en ollut" siis toteat ettet ole omastakaan mielestä ollut ja käyttänyt siihen kuitenkin 30 vuotta. Miksi ihmeessä? Miksi odotat toisen kertovan jotain minkä itse olet ja toteat. Eikö olisi oikein sinun itsesi kertoa ettet ole ja piste.
Toisenko kaikki pitää päättää!!
- Kannattaa kokeilla&
Tänään olen taas lähdössä uuden miehenkanssa tanssimaan.
Mies on meillä tossunalla,sovittiin ennen häitä kaapinpaikasta.
Yleensä palaan aamuksi kotiin lapsieni iloksi,"nukkumaan".- Elli.....
Kävin yksin tanssimassa noin 2vuotta,olin monenmihenkanssa
sillai,valkkasin siitä joukosta parhaan,onnea riitti vaan hetken.
Nyt asun yksin kerrostalossa vuokra asunossa,lapsetkaan ei
käy katsomassa.
Ex asuu entisessä kodissamme yksin.
Jälkiviisaana sanon,ei kannata kokeilla kotona. - Tietä tarjonnut
Elli..... kirjoitti:
Kävin yksin tanssimassa noin 2vuotta,olin monenmihenkanssa
sillai,valkkasin siitä joukosta parhaan,onnea riitti vaan hetken.
Nyt asun yksin kerrostalossa vuokra asunossa,lapsetkaan ei
käy katsomassa.
Ex asuu entisessä kodissamme yksin.
Jälkiviisaana sanon,ei kannata kokeilla kotona.Tansseissa on kulkenut (nainen) ja asuu vuokraasunnossa eikä lapset halua nähdäkkään. En tiedä onko kannattanut. Ihmetyttää miten voi olla lyhytnäköinen ihminen.
Metsästys on naisten laji kortin saanti vain tökkii! - Korkojen kera
Tietä tarjonnut kirjoitti:
Tansseissa on kulkenut (nainen) ja asuu vuokraasunnossa eikä lapset halua nähdäkkään. En tiedä onko kannattanut. Ihmetyttää miten voi olla lyhytnäköinen ihminen.
Metsästys on naisten laji kortin saanti vain tökkii!- Lapset ne ovat elämisen rikkaus ja ne eivät jätä ! Onhan heillä silmät ja korvat .
- puille paljaille ei fiksut naiset jää , sillä tyhmyyttähän se on jos ei raha-asioitaan osaa hoitaa !
- Kannattaa ehdottamasti löytää uusi MIES ja Rakkaus vanhuuden päiville !
ja se mies ei sitten tanssi kuin minun pillin mukaan ;) - Pettynyt(!)
Korkojen kera kirjoitti:
- Lapset ne ovat elämisen rikkaus ja ne eivät jätä ! Onhan heillä silmät ja korvat .
- puille paljaille ei fiksut naiset jää , sillä tyhmyyttähän se on jos ei raha-asioitaan osaa hoitaa !
ja se mies ei sitten tanssi kuin minun pillin mukaan ;)Löytyy noita miehiä jotka rakastaa viivan aukeamiseen asti,
siihen kiinnostus päätyykin.
Osa miehistä pitää kirjaa kuinkamontaa naista kaatanut,
ilman kaatolupaa.
Kiinnostus loppuu muutamaan saatiin,eikä kukaan ala
elättämään vierasta miestä & naista,kokemusta on. - Faktajut
Pettynyt(!) kirjoitti:
Löytyy noita miehiä jotka rakastaa viivan aukeamiseen asti,
siihen kiinnostus päätyykin.
Osa miehistä pitää kirjaa kuinkamontaa naista kaatanut,
ilman kaatolupaa.
Kiinnostus loppuu muutamaan saatiin,eikä kukaan ala
elättämään vierasta miestä & naista,kokemusta on.Kuka pitää kirjaa tanssimiehistä???
- Pihtari ;)
Faktajut kirjoitti:
Kuka pitää kirjaa tanssimiehistä???
joka ei ole otettavissa ! Katselee vaan , että onpa tanssimaailma ihmeellinen.
- Tanssipörssi
Korkojen kera kirjoitti:
- Lapset ne ovat elämisen rikkaus ja ne eivät jätä ! Onhan heillä silmät ja korvat .
ja se mies ei sitten tanssi kuin minun pillin mukaan ;)Ei auta vastaväitteet! Todellisuus aukeaa.
Kyllä lapsetkin todella näkee ja on silmät päässä. Narsku naisen ei kannata väkisellä pukea esimerkkinaisen (äidin) viittaa kun pitää tulla halutuksi kaikkialla.
Tuo fiksuus naisilla perustuukin tuohon suhteesta saatuun taloudelliseen hyötyyn , ja niikuin toteat siihen pitää olla "viisas" että osaa raha-asiossa saada parhaan tuloksen.
-Kauppatavaraksi katsot ja otettavaksi MIEHEN jonka ottaisi kai kuin koiran tyydyttämään "rikrakkauden" tarvettasi vanhuuden päivillesi ja pillisi mukaan. Siinä sen toden kerroitkin aika yleisesti.
Väittelemällä tanssista tulosta! Tanssipörssikeinottelua. - Saanut
Pihtari ;) kirjoitti:
Otolliseen aikaan hakee sinua tanssimaan,ei siinä muuta tarvita.
Raapimalla ei kutka lähde pois,pitää kunnolla naida. - Et Saanut
Saanut kirjoitti:
Otolliseen aikaan hakee sinua tanssimaan,ei siinä muuta tarvita.
Raapimalla ei kutka lähde pois,pitää kunnolla naida.Yhden illan miehiä ei perässä roiku, joten menee mielenkiintoiseksi paljastus.
Taas kunnon (piip) on jo aikaa ;) D. Kemiat ne pitää kolahtaa ;) - joukim
Pihtari ;) kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen nainen, erotiikkaa yhtä paljon kuin kirjahyllyssä.
- Ampuu aina ohi
joukim kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen nainen, erotiikkaa yhtä paljon kuin kirjahyllyssä.
Se erotiikasta ;) Ei niin tyypillistä suomalaista naista kuiteskaan, helou :)
Mistäpä arvasit, et meijän kirjahyllyssä on vain Jalluja ja Kalleja -DD
- Selvensin
Sinähän kerrot itse miten te toimitte! Miksi kysyä sitä muilta ja levittää asiaa?
Avioparit käy tanssimassa yhdessä ja erikseen kumpaakin on ja varmaan hyvä heille. Siitä olen täysin vakuuttunut että aviosuhde avioliittona arvoilla hakee ikään ja tapahtumiin sekä tunteissiin perustuvaa muutosta ja tanssi on yksi oire siitä.
Naisia on enemmän tanssilavoilla aina! Se kertoo sen miten nainen haluaa paljon enemmän uutta miestä ja testaamista ja siihen kelpaa varatut ja kaikki. Avioliitossa ollessaan naiset tuovat esiin tämän jatkuvan tarpeen tulla halutuksi ja sitä tanseissä testaan vaikka oltais kuinka naimisissa. Tanssipaikoilla "tyydytetään" tätä.
Mies aivan samoin voi/saa/joutuu käymään tanssimassa, syöjättäret voi viedä tai sitten ei? Avioliitossa luotan ja kunnioitan mutta kyllä nyt vihdoinkin olen alkanut tajuamaan että kunniotan itseään etsivää harhailijaa ja luottoa ei ole. Seksi ei pidä suhdetta kasassa. En myös kovin helpolla usko että tanssipaikan ihastus olisi aito parisuhdekumppani vaihtehdoksi. Etsijää on turha etsiä sillä se on ikuisuuden kestävä epävarmuus itsestä.
Tuokin on hämmentävää tanssipaikoilla kun on röyhkeää vaatimista hyvin usein että miehiä tulisi olla enemmän ja heitä tulisi värvätä sinne ja toiset miehet on jotenkin "syyllisiä" koska naiset ovat tulleet tanssimman sen tulee tapahtua koska he ovat lipun maksaneet ja jopa kaikki tanssit tulisi päästä tanssimaan!
Mitähän tuo oikeasti tarkoittaa sillä joka paikassa moisia tapaa! - pii-pii
Jos avo- tai aviopari tahi muuten yhdessä liikkuva pari käy samoissa tansseissa mutta haluaisi tanssia myös muiden kanssa, systeemi ei tahdo onnistua. Tämän olen huomannut ja vähän harmistunutkin. Miehillä on helpompaa, koska heillä on vakiintunut "oikeus" hakea milloin vaan ketä vaan, ja olla naistentunnilla hakurivissä. Jo naisenemmistönkin vuoksi hakuja tulee varmasti.
Jos me ns. vakiintuneet naiset ollaan hakurivissä, meitä haetaan tosi huonosti - vaikka tanssitaitoa ei kukaan voi asettaa kyseenalaiseksi. Eikä ulkonäköäkään.
Enkä minä halua haukkana naisten tunnilla vieraita miehiä hakea. Se tuntuu jotenkin tyhmältä kun oletan että useimmat miehet tanssivat mieluummin vapaiden naisten kanssa; ovat tulleet tansseista etsimään loppuelämän sulostuttajaa? Ja sellaiseksihan minusta ei ole. Ei siis kannata antaa turhia signaaleja.
Tanssisin mieluusti vaihteeksi vaikka ihan uppo-outojen kanssa - olisi kiva löytää ja kokea erilaisen viejän tanssityyli ja kuviot. Vaan tosi harvoin siis ketään haen, omaa ujouttani tietysti.
Siispä mies saa mennä naistentunnilla hakuriviin, ja minä siirryn johonkin sivummalle. Demokratia ei pelaa naisilla ja miehillä tanssipaikoilla. Jokin lasiaidan tyyppinen juttu tässäkin....pakko kysyä, missä näin ovat asiat:
"Jos me ns. vakiintuneet naiset ollaan hakurivissä, meitä haetaan tosi huonosti - vaikka tanssitaitoa ei kukaan voi asettaa kyseenalaiseksi. Eikä ulkonäköäkään.
...
Siispä mies saa mennä naistentunnilla hakuriviin, ja minä siirryn johonkin sivummalle. Demokratia ei pelaa naisilla ja miehillä tanssipaikoilla. Jokin lasiaidan tyyppinen juttu tässäkin."
Nimittäin ainakin niillä tanssipaikoilla, joilla minä käyn ja myös useimmat tuttavani käyvät, ovat varatut ja vapaat naiset ihan samanarvoisina hakurivistössä, ja ihan yhtälaisesti heitä myös haetaan täysin varausateesta riipumatta. Tanssitaito ja miellyttävyys muutenkin (se ulkonäkökin tietysti ml.) ovat hakujen perusteina.
Kovin pieni vähemmistö ainakaan minun näköpiirissäni olevista sadoista aktiivitansijattarista vapaita on.
Asia on myös jokseenkin kaikkien hakijoiden tiedossa oikein hyvin, mutta eipä tuo hakujen määrään näy vaikuttavan. Samalla tavoin naisetkin suhtautuvat hakemiinsa miehiin -eivät juuri vapausasteita ajattele.
Mitään eroa siis vapaiden ja varattujen tanssiinpääsyn suhteen ei ole havaittavissa -muut syyt sen määrittävät.- Rakensi
Tämän lasiaidan ja lasikaton pystyttäjinä toimii juuri sen näkijät!
Demokratia vajeen kerroitkin sillä sanoit itse rajoiteet ja vaatimattomuutesi tai vetäytymisesi tekevän. Mikäli asiat on selvät ei noita kannata viritää vaan tanssia. Ei ne ole singnaaleja kun on rehti reiluudessaan.
Katsos miehetkin ymmärtää ja kunnioittaa, ainakin jotkut. - 12
Truehum kirjoitti:
...pakko kysyä, missä näin ovat asiat:
"Jos me ns. vakiintuneet naiset ollaan hakurivissä, meitä haetaan tosi huonosti - vaikka tanssitaitoa ei kukaan voi asettaa kyseenalaiseksi. Eikä ulkonäköäkään.
...
Siispä mies saa mennä naistentunnilla hakuriviin, ja minä siirryn johonkin sivummalle. Demokratia ei pelaa naisilla ja miehillä tanssipaikoilla. Jokin lasiaidan tyyppinen juttu tässäkin."
Nimittäin ainakin niillä tanssipaikoilla, joilla minä käyn ja myös useimmat tuttavani käyvät, ovat varatut ja vapaat naiset ihan samanarvoisina hakurivistössä, ja ihan yhtälaisesti heitä myös haetaan täysin varausateesta riipumatta. Tanssitaito ja miellyttävyys muutenkin (se ulkonäkökin tietysti ml.) ovat hakujen perusteina.
Kovin pieni vähemmistö ainakaan minun näköpiirissäni olevista sadoista aktiivitansijattarista vapaita on.
Asia on myös jokseenkin kaikkien hakijoiden tiedossa oikein hyvin, mutta eipä tuo hakujen määrään näy vaikuttavan. Samalla tavoin naisetkin suhtautuvat hakemiinsa miehiin -eivät juuri vapausasteita ajattele.
Mitään eroa siis vapaiden ja varattujen tanssiinpääsyn suhteen ei ole havaittavissa -muut syyt sen määrittävät.Näin se on, että tanssimaailmassa varatut ja vapaat tai muun luokittelun saaneet ihmiset ovat samassa asemassa, kun hakuriviin asettuvat.
"Mitään eroa siis vapaiden ja varattujen tanssiinpääsyn suhteen ei ole havaittavissa -muut syyt sen määrittävät."
Aivan. Voisiko tästä vetää sen yhteenvedon, että tanssipaikat ovat nykyisin paljon muutakin kuin seuranhakupaikkoja?
Itse sinkkuna miehenä toivoisin joskus löytäväni sen oikean tanssilavalta, mutta olen huomaamattani muokkaantunut juuri siihen suuntaan, etten katso haettavan siviilisäätyä niin tarkasti. Useimmiten en sitä edes tiedä.
Silti, jos haettavana on varattu tai vapaa ja molemmat ovat henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksitaan tasavertaiset, valitsen vapaan. Sillä aina mielessäni on se ajatus, että jos tästä......
Minun on ollut suhteellisen vaikea ymmärtää sitä, kuinka vapaat ja varatut toimivat - vierestä vierään
12 kirjoitti:
Näin se on, että tanssimaailmassa varatut ja vapaat tai muun luokittelun saaneet ihmiset ovat samassa asemassa, kun hakuriviin asettuvat.
"Mitään eroa siis vapaiden ja varattujen tanssiinpääsyn suhteen ei ole havaittavissa -muut syyt sen määrittävät."
Aivan. Voisiko tästä vetää sen yhteenvedon, että tanssipaikat ovat nykyisin paljon muutakin kuin seuranhakupaikkoja?
Itse sinkkuna miehenä toivoisin joskus löytäväni sen oikean tanssilavalta, mutta olen huomaamattani muokkaantunut juuri siihen suuntaan, etten katso haettavan siviilisäätyä niin tarkasti. Useimmiten en sitä edes tiedä.
Silti, jos haettavana on varattu tai vapaa ja molemmat ovat henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksitaan tasavertaiset, valitsen vapaan. Sillä aina mielessäni on se ajatus, että jos tästä......
Minun on ollut suhteellisen vaikea ymmärtää sitä, kuinka vapaat ja varatut toimivatvaratuilla
- pii-pii
Truehum kirjoitti:
...pakko kysyä, missä näin ovat asiat:
...
Mitään eroa siis vapaiden ja varattujen tanssiinpääsyn suhteen ei ole havaittavissa -muut syyt sen määrittävät.Niin. Tämä ns. ongelma on edessäni lähinnä silloin, kun olemme yhdessä puolison kanssa ja nimenomaan sellaisella tanssipaikalla, jossa on paljon tuttuja = tanssiharrastustuttuja. Ehkä lasiseinä muodostuu eteeni siksi, kun olemme yksi harvoista harjoituksissa yhdessä käyvistä pariskunnista. Vaihdamme tietysti harjoituksissa paria niinkuin asiaan kuuluu. Mutta se seinä on kyllä olemassa, en minä mikään luulotautinen ole enkä sitä itse käytökselläni rakenna.
Nimimerkki 12 kirjoitti juuri niinkuin arvelen asian usein olevan: "Silti, jos haettavana on varattu tai vapaa ja molemmat ovat henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksitaan tasavertaiset, valitsen vapaan. Sillä aina mielessäni on se ajatus, että jos tästä......".
Kun joskus olen jopa havainnut (sinkkumiehen) siirtyvän sujuvasti sivummalle, kun on olettanut minun olevan tulossa hakemaan, niin eipä se paljon kannusta hakuja laajentamaan. En tottavie rouvasihmisenä halua viedä mahdollisuutta, että sinkkunainen ko. herraa hakisi ja saisi ilostumaan ;-D
Täysin vierailla lavoilla tätä ongelmaa ei ole. Mutta sellaisille eksyn ehkä vain kerran-pari vuodessa. Ehkäpä pitäisi käydä useammin - karaistuisi omakin luonto mennä tyrkylle, ja selvitä siitäkin harmillisesta takaiskusta ettei kukaan hae. Kun vielä hiukan useammin uskaltauduttaisiin hakemaan myös täysin vieraita, vaikka vain kerran-pari illassa. - pii-pii
Rakensi kirjoitti:
Tämän lasiaidan ja lasikaton pystyttäjinä toimii juuri sen näkijät!
Demokratia vajeen kerroitkin sillä sanoit itse rajoiteet ja vaatimattomuutesi tai vetäytymisesi tekevän. Mikäli asiat on selvät ei noita kannata viritää vaan tanssia. Ei ne ole singnaaleja kun on rehti reiluudessaan.
Katsos miehetkin ymmärtää ja kunnioittaa, ainakin jotkut.Kukapa siinä tyrkkyrivissä viitsii kappale toisensa jälkeen seisoskella, jos alkaa tuntua siltä että hakuja ei tule. S i i n ä tapauksessa siirryn sivummalle, ja tietenkin silloin jo itsekin sen lasiseinän asetan - en aiemmin. Ei vaan tunnu yhtä tylsältä olla tanssimatta kun seisoksii tai istuskelee jossain sivulla tai eteisen puolella. Onneksi puolisko silloin tällöin käy "pelastamassa". Ja - jos nyt vielä kissanhännän nostaisin - niin jopa tunnen itseni aika hyväksi ihmiseksi, kun naisenemmistöllä on yksi mies enemmän haettavana naistentunnin aikaan, ja yksi hakija enemmän miesten haulla. Demokratiaa siis???
- pii-pii
pii-pii kirjoitti:
Kukapa siinä tyrkkyrivissä viitsii kappale toisensa jälkeen seisoskella, jos alkaa tuntua siltä että hakuja ei tule. S i i n ä tapauksessa siirryn sivummalle, ja tietenkin silloin jo itsekin sen lasiseinän asetan - en aiemmin. Ei vaan tunnu yhtä tylsältä olla tanssimatta kun seisoksii tai istuskelee jossain sivulla tai eteisen puolella. Onneksi puolisko silloin tällöin käy "pelastamassa". Ja - jos nyt vielä kissanhännän nostaisin - niin jopa tunnen itseni aika hyväksi ihmiseksi, kun naisenemmistöllä on yksi mies enemmän haettavana naistentunnin aikaan, ja yksi hakija enemmän miesten haulla. Demokratiaa siis???
... että en tietenkään pistä pahakseni, haetaanpa minua tanssimaan mistä ikinä tanssipaikalla, kunhan ei vessasta. Ihan iloinen olen ja lähden varmasti, edellyttäen että hakija on selvä. Muualle siirtyminen ei siis tarkoita sitä että "älkää hakeko". Eiköhän unohdeta tuo lasiseinä ja tanssita!
- ??...
Söy? Ootko ihan urpo kun täältä kyselet? Kasva jo aikuiseksi!
- Uudet parit
Valitettavasti näin siinä käy.
- Vaimosi lähtee
Pakkanen paukkuu -22 pakkasta,yöllä saattaa olla-30 jopa.
Tanssiessa tarkenee,palumatkalla auto lämpenee,voidaan tarkistaa
öljyt ,ei sen pitenmälle kylmällä. - Näinkin voi käydä.
Mies lähti naisen perään,saapa nyt nuorta pimpsaa.
Pitkä liitto meillä takana,lapset 17,12. - Harmittaa
Vaimo tuli tansseista aamulla kotiin,miten tarkistan onko käytetty.
- huh ja huh
Urpo....
- vvvv..
taitaa olla provo, mutta jos oot noin tossunalla nosta vaimon jalat pystyyn ja tarkista työnnä vaikka nenä sinne näkyykö jälkiä,
- On se iso
Kyllä siinä pian lähdetään muutenkin erilleen,
ei ole enää mitään harrastusta,agropatiaa päälle.- Kerran viell' ;)
- Yhteinen tanssikurssi paikallisessa tanssiseurassa , sama vesipullo/pyyhe ja kyyti = D
- Vanhapoika 69
Aina uutta pimperoa saa,kannattaahan tanssimaan lähteä kauemaksikin.
- Taas kerran muuttu
Lopputulos näkyy vimeistään puolenvuodenpäästä,harvoin sitä vaan tanssitaan,kotimatkalla viimeistää tehdään jotain muuta.
Jos nainen lähtee vaan tanssimaan,pikkasen vieras ajatus minuta,
liittyyköhän siihen jotain muutakin.
Viivan avaaminen tekee varmaan ihan hyvää tanssin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502