käden ojennus Suomen kansalle. Kiitos siitä Isälle Joka Valtaistuimella istuu ja Karitsalle.
ilm 7:11-12 Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!
Tämä kanava on Jumalan
4
310
Vastaukset
- tv7 oikea kanava
Helvettiin ovat joutuvia kaikki, jotka eivät TV7:n ohjelmia katso vaan viihtyvät syntiin kutsuvien kanavien parissa.
Alakerran vähemmän mukavat oltavat kutsuvat myös muiden uskontokuntien harhaoppisia jäseniä, kuten Tie on valmis -ohjelmassakin vasta kerrottiin eilen sunnuntaina.- karttaa.
Mutta tulijärveä ei ole tarkoitettu Jeesukseen turvaavia ihmisiä varten. Eikä sinne ole vielä ketään heitetty.
19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Kaikki nuo jakeet löytyy ilmestyskirjasta: 1:1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
- totta vai tarua
Ja se sano viimeksi tavatessa, et koko ihmiskunta hukkuu omaan ulosteeseensa. Kukaan ei palastu vaikka mitä tekis. Määkin kuulemma kuolen juuri ennen paskan paisumusta. Siis ihminen voi jatkaa nyky menoa huoletta, kun kaikki kerran kuolee. Näin muuten muutaman kuvan millä tämä pallo sitten näyttää paska paisumuksen jälkeen. Kaikki elollinen on tuhoutunut aivan kaikki. Meren tilalla littaa ruskea kermä ja esillä olevat mantereet on sitä itteään täys. Uus elämä ei ehdi syntymään enään palle, sillä aurinko posahtaa ennen sitä. Kun olin nähnyt hävityksen hirvitys kuvat kysyin serkulta, et mitä sä sitten teet, luotko ihmiset jonnekkin muualle? Vaistaus oli: EN VITUSSA LUO IHMISTÄ UUDELLEEN! Tää 3 kerta riitti ja aina sama paska lilluu joka mestaa.
- on sanonut:
ilm 21:1-3 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
Vau mikä tulevaisuus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482