Niin eli vanhoista sisäpelikengistä tulee jalkapohjat kipeiksi ja tarkoitus ois kyllä hommata OIKEAT sulkapallokengät. Pari kertaa tulee viikossa pelattua. Onko kenelläkään tietoa mistä päin saisi asiantuntevaa palvelua ja tietysti myös hyvät kengät. Vanhat on siis Wilsonin n. 50€ kengät Intersportista.
Itse olen Kotkasta, mutta suuntaan kyllä piakkoin pääkaupunkiseudulle, eli sieltähän niitä liikkeitä/halleja varmasti löytyy... Tietäis vaan minne kannattaa lähteä kyselemään.
Niin ja jos itse tiedät oikeasti hyvät kengät mitä kannattaisi metsästää niin pistäppäs vinkkiä :)
Mistä kengät harrastajalle
4
1828
Vastaukset
- Osku1983
Eli sain sitten vinkkiä alan osaajilta tuolla hallilla pelatessani ja niillä molemmilla oli wilsonin court challenge 700 -kengät ja kehuivat kovasti. Ostin sitten sellaiset, jos ketään kiinnostaa...
- viiiks
Etkä!
Wilsonin kengät ovat huonoimpia!! Jos kengät ostaa niin Yonexilla on parhaat mutta kalliit. Ja victor on parantanut huomattavasti ja ne ovat selkeesti edullisempia
- jaakk0s
Mikonkadun Intersportissa on usein ollut hyviä alennuksia jos sattuu löytymään sopiva koko. Alennettuina on usein paljon erilaisia kenkiä.
Mulla on myydä käyttämättömät sisäpeli-Adidakset kokoa 38,5 jotka ostin mutta kuitti katosi. Ostin juuri samasta paikasta 25€, saman verran pyydän. :) - Nopsakka
Hieman pisti silmään kommentti Wilsonin kengistä, kun itse olen pelannut 30 vuotta sulista monilla ei merkkisillä kengillä. Tällä hetkellä pelaan Wilsonin squash-kengillä; wilsonin court challenge 700. Olen ostamassa varastoon toiset samanlaiset, koska olen ollut erittäin tyytyväinen. Tukee hyvin nilkkaa. Käytän lisäksi aina sporttipohjallisia, koska jalan kaari on niin korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82758Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n132035Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211997Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?701152Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036