Muutama kokeilumaistelu poislukien yli puolitoista vuotta juopottelematta.
Totaalisen juomisen loputtua olin fyysisesti raunio, kuten psyykkisestikin.
Psyykkinen puoli on asia erikseen, vaikka onkin vuorovaikutuksessa fysiikkaan.
Hampaiden ja itsensä pesu kävi täydestä työstä, ja väsytti.
Kahden kilon käsipunteilla 10 liikesarjat eri suuntiin yhteensä 50 saivat kuolemanväsyneeksi.
10 minuuttia kuntopyörällä kevyellä vastuksella oli rasitusmaksimi.
Ny kunto on noihin entisiin lukemiin verrattuna on kuusi- seitsemänkertainen, ei väsytä, eikä paikat kipeydy ollenkaan.
Välillä kuitenkin iskee krapulamaisen, tukkoisen huonon olon - tällä kertaa siitä johtuen, jos en ole liikkunut muutamaan päivään.
Taas vakioliikkeet ja voimistelut, tai kävelylenkki, ja olen uusissa kuosissa.
Alkoholiriippuvuuden tilalle tuli liikuntariippuvuuus.
Suosittelen.
Olen uudelleen riippuvainen
----->>
1
231
Vastaukset
- hdfhdhf
Alkoholi aktivoi endorfiinijärjestelmää ja vapauttaa aivoihin endorfiineja. Niinhän tekee myös liikunta, mutta liikunta on paremmaksi terveydelle. ;) Minäkin olen hurahtanut liikuntaan, lieneekö sillä yhtäläisyyttä että hurahdin myös alkoholiin eli taidan olla riippuvainen endorfiineista.= ) Miltei joka päivä on pakko liikkua, mutta juomista en olekaan harrastanut enää vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472