Ostin jokin aika sitten eos 1000:sen, sen verran on tullut napsittua kuvia että olisi aika pistää kuvat koneelle. ongelmaksi ilmaantui kameran mukana tullut ohjelmisto. Asentelin ohjelman koneelle mutta en saa kuitenkaan kuviani siirrettyä kamerasta, kait mä oon vähän tyhmä! Toiseksi kokeilin siirtää muistikortilta kuvat suoraan koneeseen mutta eipä sekään onnistunut, onko näin että sdhc kortit ei toimi normaalissa sd lukijassa joka on koneessa? Voisiko joku valaista vähäsen!
Muistikortti!
7
411
Vastaukset
- 8+2
Vanhassa koneessani, jossa Windows Me ja erillinen kortinlukija, ei hd-kortit toimineet. En tiedä oliko vika softassa vai raudassa.
- RoadWarrior
Kyllähän sen kameran mukana tulee USB—mini-USB-piuha, jolla saat kameran suoraan kiinni koneeseen ja kameran softalla kuvat siirrettyä.
- Eos 1000
Siinähän se onkin kun en saa ohjelmaa toimimaan, olen asentanut pariinkin kertaan mutta ei toivottua tulosta. Teen mielestäni ohjeitten mukaan, ei kait saa yhteyttä kameraan!
SDHC-kortit eivät toimi SD-lukijassa. Tarvitset SDHC-lukijan.
- yritystä
Kameran mukana tulleella piuhalla kuvat pitäisi siirtyä koneen kovalevylle. Kytke piuha koneen
USB- porttiin, laita kameraan virta. Katso koneelta kovalevyn juuresta, kamera pitäisi näkyä
ulkoisena tallentimena nimellä Canon 1000 tai vastaavaa. Sitten vain siirrät tai kopioi kuvat
haluamaasi/ luomaasi kansioon. Sen jälkeen sammuta virta kamerasta ja irroita piuha.
Kuvat löytyvät luomastasi kansiosta.
Näin ainakin mulla on toiminut EOS 400D jos jonkinlaisten koneiden kanssa. - ZBC
Sillä ainakin siirtyy. ZB on Canonin dvd-ssä.
- eos 1000
Ongelma ratkaistu, ostin muistikortinlukijan joka tukee sdhc kortteja. Sain kuvat siirrettyä kivuttomasti koneelle. Kameran mukana tullut ohjelma ei oikein toimi, en tiedä onko meitsissä vika vai missä mutta saanpahan kuvat nyt koneelle. kiitti kaikille vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492