kumpi on parempi tyyliltään ajaes customilla avokypärä vai umpikypärä??
kypärä mopoon
5
647
Vastaukset
- Kerettiläinen
tai avattava on mukavampi ja hiljaisempi. Ei tarvitse katsoa säätiedotusta tietääkseen millaiset ajolasit pitää laittaa. Itse ajelin kymmenisen vuotta avopotalla, kunnes itikoiden sylkeminen alkoi tympiä. Vaihdoin avattavaan malliin ja hyvä on ollut. Ehkä uskottavuus väheni eikä "rispektiä" enää tule kuten ennen, mutta mukavuus ja ajamisen fiilis on kohentunut.
- NummiPusula
mä olen ainakin Biker isolla peellä ja silti en omista kypärän kypärää!
- Raiseri
Mitä sillä on väliä? Pistä päähäsi vaikka pipo tai lentäjänlakki. Pääasia on, että on hubaa ajaa.
- Potta,.
Kyllä umpipotta parempi ajossa mutta HD- kuskeille ei tule kysymykseen missään nimessä tai menettää kyllä kasvonsa oitis,japsipyörän kuskille sopii kyllä tyyliin,ei tartte ajella hammasta purren...
- 55555 ksl
Potta,. kirjoitti:
Kyllä umpipotta parempi ajossa mutta HD- kuskeille ei tule kysymykseen missään nimessä tai menettää kyllä kasvonsa oitis,japsipyörän kuskille sopii kyllä tyyliin,ei tartte ajella hammasta purren...
Varmasti menettää kasvonsa, etenkin jos sattuu onnettomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve482982Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712626Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1072175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611852Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231737