Tuliterä Windows 7 -kone. Mulla on erikseen D-Linkin bluetooth-dongle USB-portissa ja laitehallinta kertoo sen toimiva oikein.
N95:n bluetooth-yhteyttä olen yrittänyt sitten asentaa, mutta Win7 hakee ohjaimia eikä niitä lopulta löydä. Eli ei toimi.
Samoin Skypeä varten koetin asentaa Jabran pikkuista handsfreee-kuulokemikkiä ja ihan sama juttu - ei löydy ohjaimia vaikka Win7 näkyy tekevän yhtä ja toista ongelman ratkaisemiseksi.
Kumpikin laite kyllä saa yhteyden koneeseen eli tulee liitetyksi ja ikonit niille ilmestyvät bluetooth-laite-valikkoon. Varustettuna niillä keltaisilla kolmioilla ;-(
Bluetooth; N95 ja
handsfree Win7
2
290
Vastaukset
- xx xxx xx
Kuvakkeen päällä ominaisuudet ja yhteensopivuustiloja kokeile, vaikka Win xp.
Toimii muuten monessa asiassa, esim mokkulaani piti laittaa suoraan Win vista yhteensopivuus että toimii. - tyydyttävästi ...
Kävin hakemassa Broadcomin sivuilta bluetooth -ohjelmiston ja Jabran handsfree-korvanappi lähti sillä pelittämään. Skypen kanssa se on juurikin kätevä, itse tietsikka mulla on liitetty isoon telkkariin ja audiolaitteistoon.
N95 valittaa edelleen puutteellisesta liitettävyydestä mutta silti kuvien siirto onnistuu. Muuta en siltä kaipaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462