voiko nainen käyttää testobuusteria ja jos käyttää tuleeko mahdollisesti joitakin vaikutuksia mitä ei pitäisi tulla? esim black testo ja mitä niitä kaikkia onkaan. mietin vaan että testosteroniahan miehillä on esim enemmän joten heillehän kasvaa nopeemmin lihakset kun naiselle. mutta olen myös kuullut että nuo testot on hömppää.
voiko nainen käyttää testobuustereita?
3
229
Vastaukset
- Janne.
hidasta on homma vaikka käyttäisit steroideja.... ei ole nopeata tietä, vain huippugeeneillä on mahdollisuuksia kasvaa nopeasti, muutenhan maailma olisi täynnä 1000kg penkkaajia ja hauis kasvaisi joka jannulla siihen 50cm mittaan parissa vuodessa. ei edes nestepöhöllä.
- hmm?
mutta jos esim tilaisin black testoa ni voisiko tulla joitakin ei toivottuja muutoksia kroppaan jotka ei naiselle kuulu? lihaskasvun nopeutumisen takia olen miettinyt jos käyttäisi..
- gfhgf
Totta kai voi koska ne eivät toimi! Ei naisilla eikä miehillä. Jos toimisivat olisivat ne kiellettyjä koska tällöin haittavaikutukset olisivat olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571