Laskettuaika huhtikuun lopulla. Luulen ttä odotan poikaa tälläkertaa mutta ei olla varmoja. Tykätään harvinaisemmista nimistä, mutta sellasista jotka on helppo sanoa niinkuin ne kirjoitetaan.
Isot siskot on Viveka ja Verona. Kokonimet siis on Viveka Elena ja Verona Maria.
Kaivataan hyviä ehdotuksia, ei pakko alkaa V:llä mutta se on kuitenkin ensisijaisesti hakusessa.
Toiseksi nimeksi tulee ehkä Anissa.
Vivekasta ja Veronasta tulee isosiskoja!
15
327
Vastaukset
- sibyllavon
Veronika tai Viktoria, pojalle Valdemar
- jenna.
Vanilja
Vadelma
Vivian
Verner/Verneri
Valio
Viljami
- vii.
Tytölle ehdotan Valentina, Vanessa, Varenka, Mimosa, Riika, Marisa
Pojalle Valentin, Vilhelm, Nikolas, Sakarias, Benjamin
Olisiko näissä mieleisiä?- Liana*A
Vanessa kuulostaa hyvältä!
Voiko muka antaa sellaisia nimiä kuin Vanilja ja Vadelma? En ole kuullutkaan...
Vilhelm muuten ok, mutta tulee se makkara mieleen... - ^^
Liana*A kirjoitti:
Vilhelm muuten ok, mutta tulee se makkara mieleen...Tokihan voi nimenä olla Vanilja tai Vadelma, onhan niitä nyt erikoisempiakin nimetty kuten Kaneli...
Sanoit pitävänne harvinaisemmista nimistä, no Vanessahan on tosi kaunis, mutta ei enää ole kovin harvinainen. Siitä on tulossa varsinainen muotinimi, ellei jo ole, että kannattaa sitäkin miettiä. Jos se ei kuitenkaan haittaa, niin minäkin ehdotan siis Vanessaa, tosin silloin Anissa ei ehkä sovi toka nimeksi.
Muita ehdotuksia olis tytölle Valeria, Veanna ja pojalle Valdemar, Valter, Valto, Viliam - Primrose
Liana*A kirjoitti:
Vilhelm muuten ok, mutta tulee se makkara mieleen...kannattaisin Vanessaa, mutta onko Vanessa Anissa tårta på tårta?
Muita harvinaisehkoja:
Valencia
Valkyria
Vendela
Violetta
Virginia - Liana*A
Primrose kirjoitti:
kannattaisin Vanessaa, mutta onko Vanessa Anissa tårta på tårta?
Muita harvinaisehkoja:
Valencia
Valkyria
Vendela
Violetta
Virginiaja antaisimme nimen Vanessa, niin sitten ei kyllä missään nimessä Anissa käy toiseksi nimeksi.
Violetta olisi makuumme! Kiitos siitä! Pistetään korvan taakse. Violetta Anissa. :)
Valdemar pojalle voisi olla kiva, mutta kun Viveka ja Verona ei ole kovin vanhanaikaisia nimiä, ja Valdemarista tulee mieleen vanhat ajat. - äölkjhlk
Liana*A kirjoitti:
Vilhelm muuten ok, mutta tulee se makkara mieleen...pioka on Vilhelm toiselta nimeltään, eikä ole mikään makkara!! :D
- NimiNimi
Pojalle Verner ja tytölle Violet.
- ....
Tyttöjä
Vanessa Anina
Valentina Anissa
Varvara Anissa
Valeria/Valerie Anissa
Violetta Anissa
Viktoria Anissa
Pojat
Valdemar Antton
Valentin/Valentino Antton
Valdo/Valde Antton
Viktor Antton - Täti
Kannatan Vanessaa, eikä Violettakaan ole paha.
Tässä vielä muutama ehdotus pojan nimeksi:
Veini, Viktor, Verner(i), Valenti(n), Vernon, Verne - rosita:):)
tytölle:
Vaula
Viola
Veronika
Viktoria
Vanessa
pojalle:
Viktor
Volmar
Vertti
Valentin
Valdemar
Verneri- Liana*A
että tyttöhän se sieltä on taas tulossa! :) Ja kuin taikaiskusta kotiin palatessamme mieleeni iskostui nimi Vanilla. Pyörittelin sitä mielessäni, Vanilla, Vanilla..
Kerroin sitten miehellenikin mietteistäni, ajattelin toki että hänen mielestään liian "lälly" nimi, ja mies tokaisi: No Vanilla Katariinahan sopii hyvin.
Hän ei ollut minulle puhunut mitään Katariinasta ja olin tosi iloinen että hän oli mielessään ajatellut niin. :)
Tytöstä tulee siis Vanilla Katariina.
Näin helposti lopulta ei vanhempien tyttöjenkään nimet selvinnyt! - jenna.
Liana*A kirjoitti:
että tyttöhän se sieltä on taas tulossa! :) Ja kuin taikaiskusta kotiin palatessamme mieleeni iskostui nimi Vanilla. Pyörittelin sitä mielessäni, Vanilla, Vanilla..
Kerroin sitten miehellenikin mietteistäni, ajattelin toki että hänen mielestään liian "lälly" nimi, ja mies tokaisi: No Vanilla Katariinahan sopii hyvin.
Hän ei ollut minulle puhunut mitään Katariinasta ja olin tosi iloinen että hän oli mielessään ajatellut niin. :)
Näin helposti lopulta ei vanhempien tyttöjenkään nimet selvinnyt!Oikein on ntti nimi tuo Vanilla Katariina, onnea pikkuneidistä:>
- vii.
Liana*A kirjoitti:
Näin helposti lopulta ei vanhempien tyttöjenkään nimet selvinnyt!Kauniin, siskojen nimiin sopivan nimen keksitte. Joskus ne asiat vaan loksahtaa :) Onnea tytöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472