felix mainos

haluan tietää

mikä biisi soi felixin uuden tuorekurkkusalaatin mainoksessa, jossa mies ja nainen istuu pöydän ääressä eikä mies suostu antaamaan naiselle kurkkusalaattia??sellanen ihme tilulilu biisi, ei lauleta mitään...tietääkö kukaan?

9

1830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Repale-

Mua kiinnostais myös tietää biisin nimi. Se on varmasti ollu jossain leffassa, mutta kun en kuollaksenikaan muista missä leffassa.

• JP

Mainoksessa soiva kappale on EMI Musicin kokoelmista: kategoriasta Country & Western / Bluegrass. Kappaleen nimi on Movin west , säveltäjä Richard Gilks.

Itekin tykästyin kappaleeseen, siinä on siisti fiilis!

• sain tietää=)

kiitos tiedosta!meillä mies tykästyi kappaleeseen ja se piti sitten selvittää mikä se on.kiva fiilis siinä tosiaan on,erikoinen biisi:).ehdin jo ajatella etten saa koskaan vastausta,ettei kukaan tiedä mikä biisi on...ajattelin sen olevan joku mainosta varten tehty jingle ja ettei sitä mistään löydy.

suuret kiitokset,saimme mielenrauhan=)!!

• minnix1
        sain tietää=) kirjoitti:

kiitos tiedosta!meillä mies tykästyi kappaleeseen ja se piti sitten selvittää mikä se on.kiva fiilis siinä tosiaan on,erikoinen biisi:).ehdin jo ajatella etten saa koskaan vastausta,ettei kukaan tiedä mikä biisi on...ajattelin sen olevan joku mainosta varten tehty jingle ja ettei sitä mistään löydy.

suuret kiitokset,saimme mielenrauhan=)!!

KIITOS! Muakin jääny häiritsemään tää ihan älyttömästi. Hieno kipale! Voiskos joku linkittää et mistä toi löytyy?

• wessst
        minnix1 kirjoitti:

KIITOS! Muakin jääny häiritsemään tää ihan älyttömästi. Hieno kipale! Voiskos joku linkittää et mistä toi löytyy?

löytyy ainakin apmmusic.com-sivuilta kohdasta advanced search, josta voi hakea k.o. kappaletta. Ei tarvi rekisteröityä

• Zhix
        wessst kirjoitti:

löytyy ainakin apmmusic.com-sivuilta kohdasta advanced search, josta voi hakea k.o. kappaletta. Ei tarvi rekisteröityä

Mä en löydä tuota mistään. Onko joku saanut ladattua jostain?

• prkle23

ei löydy mistään(((((((((((((((((((((((((

• Kunkaikkinikitonmenn
    • ollright

jees kiitti linkistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe