Minusta se olisi ihana nimi! Jos tämä esikoisemme jota odotan (la 23.6.) on tyttö, aion kyllä saada mieheni Nicoletan puolelle.. ;)
Mikä olisi passeli toiseksi nimeksi, kun etunimi on noinkin pitkä?
Mitä mieltä nimestä Nicoletta?
10
297
Vastaukset
- ^^
Minä pidän, oikein nätti nimi, mutta lempinimenä tulee luultavasti olemaan niko tai niksu. Harvasta nimestä tosin ei väännetä lempinimeä.
Toinen nimi voisi olla vaikka:
Milka, Eimi, Viivi, Emilia, Aamu, Adele, Aino, Ilona, Meri, Reeta,- tsuippa duippa
Miten muka sopii Nicoletta Milka ? tai Nicoletta Aino? tai Nocoletta Meri? Eihän mikään noin lyhyt nimi sovi Nicoletan perään!
Itse tunnen yhden Nicoletan, ja häntä sanotaan nimellä Letta. - ^^
tsuippa duippa kirjoitti:
Miten muka sopii Nicoletta Milka ? tai Nicoletta Aino? tai Nocoletta Meri? Eihän mikään noin lyhyt nimi sovi Nicoletan perään!
Itse tunnen yhden Nicoletan, ja häntä sanotaan nimellä Letta.Häh... Miten muka ei sovi? Tunnen monia joilla on samankaltainen nimiyhdistelmä ja ihan hyvin sopii, tyyliin Marianna Outi Heikkilä, Iinamaria Aino Eskelinen, Merikukka Eeva Kauppila. No makuasioitahan nämä ovat ja ehdotin lyhyitäkin nimiä kun sukunimi ei ole tiedossa ja ilman sitä ei oikeastaan voi tietää sopiiko vai ei. :)
- sibyllavon
tulee - ikävä kyllä- nikotiini. Miten olisi vaikka Corinne, Anette, Nanette?
- eips
E-pillerimerkki tai nikotiinipurkka tulee mieleen ensimmäisenä tästä nimestä...
- ,,,,
jooo
- Täti
Täytyy vastata ihan suoraan, kun kerran kysyt. En pidä Nicoletta -nimestä.
Ei kuulosta hyvältä suomalaisen suussa... eikä korvassa ;) - Tälviissii
Kuten joku jo mainitsikin, nimestä tulee mieleen nikotiinipurukumi yms. vähemmän mairittelevat asiat.
Jos kuitenkin Nicolettaan päädytte, ehdotan, että teette siitä toisen etunimen (vaikka valitsisittekin kutsumanimeksi) ja pistätte ensimmäiseksi etunimeksi jotain lyhykäisempää, tyyliin Ava Nicoletta. - kääksistä
Ei Nicoletta oo nimi, se on nikotiinipurkkamerkki...
...vai oliko se sittenkin Nicorette...
(Älä kiduta lastas tuommosella nimellä!!!)- HASI-DENTTI PELONEN
tosta nikoretesta ettan ja siitä taas juti että jos tulee poika niin miten olisi JUTI ETTAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462