Omapääätös köyhälle kuula kalloon, itse tehtynä, porvarilta säästyy rahaa!
Minä en ääänestä enäää ketään!
8
434
Vastaukset
- SULLE-MULLE, KORRUPT
olisi välttämätöntäkin, koska nykyhallituksen kannattajat äänestävät joka tapauksessa ja sdpn., eli hyötyvät kaikista äänestämättä jättäneistä. Minkä takia suomalaiset eivät äänestä puolueita ja ehdokkaita, jotka sitoutuvat ajamaan aivan tavallisen suomalaiset asiaa, eikä näitä idiootti-utopistisuuksia, joilla ei ole mitään tulevaisuutta? ÄÄNESTÄKÄÄ NYT OIKEIN!
- ...
ohjelmaan esim. niiden jotka eivät muuten äänestäisi ollenkaan
- pot35
Miksi äänestää? Siellähän merisalosaunamäkisukarikakkonen yms. kuitenkin sanelevat mitä puolueiden johdon kuuluu tehdä ja kuka millekin paikalle pannaan käskijöiden asioita ajamaan.
- X-Fucktor
pot35 kirjoitti:
Miksi äänestää? Siellähän merisalosaunamäkisukarikakkonen yms. kuitenkin sanelevat mitä puolueiden johdon kuuluu tehdä ja kuka millekin paikalle pannaan käskijöiden asioita ajamaan.
Miksikö äänestää? --> No tietenkin siksi, että äänestämällä teet pellefanttien läpimenosta edes hitusen vaikeampaa! Jos oikeasti kaikista ehdokkaista et löydä ketään sopivaa, asetu ihmeessä itse ehdolle.
Jos äänestäjät jaksaisivat vielä vuoden pinnistellä ja MUISTAA ensi keväänä, keillä edustajilla ei ole ollut minkäänlaisia rahoitusongelmia - niin rahoituslähteiden kuin niistä ilmoittamisen kanssa.
Todella monella rahoituksesta ilmoittaminen meni rutiinihommalla. Voimme edellyttää investoinnilta (ainakin 400000eur/edustaja/kausi), että jo perusvaatimuksena tämän laisen position hoitamiseen osaa laskea ynnälaskua ja tunnistaa rahan lähteet.
Kuinkahan moni investoisi omakotitaloonsa yhtä löperöllä veivaukselal kuin nakkaa äänen laatikkoon? Tai vielä parempaa, heittäisi vain rahat rakennuttajalle ja luottaisi että hyvä siitä tulee. Ja kun ei tule, lähtisi forumille kuten tämä kitisemään että ei toiminut.. :*)
Puolueeseen katsomatta toivon, ettei yksikään vaalirahoitusongelmainen pääse seuraavissa vaaleissa läpi!
Toivottavasti joku toimittaja aamukrapulassaan vääntäisi varoituslistan..
- toprahuja
jos jätät äänestämättä? Luultavasti vastaus on, että ainoastaan itsellesi joten hyvä ihminen mene äänestämään ja vie samoin ajattelevat kaverisikin mukana.
- Alkaa tapahtumaan.
Ja vanhat puolueet saavat ajattelemisen aihetta. Niillä alkaa kummasti kuulo paranemaan.
- Viime vaaleissa
en äänestänyt, mutta nykyisen Sekoomus hallituksen toimet kyllä herättivät tämän nukkuvan äänestäjän äänestämään seuraavissa vaaleissa!
- syteen ehkä
Eiköhän hyväntekeväisyys ole niitä kohtaan jo riittävää.
Hengissä kannattaa pysytellä jos ei muuten niin kiusallakin.
Aion äänestää seuraavissa vaaleissa ehdokasta, jonka pärstän näen ensimmäistä kertaa vaalihuoneiston seinällä. Näin on todennäköisintä, ettei ole isolla rahalla lahjottu juoksupoika, vaan oikea korruptiovapaa ajatteleva ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462