Tämä tapahtui jo toisen kerran. Olin maksanut vuokran Nordean maksuautomaatilla ja näppäilin tilinumeron niinkuin ennenkin, mutta sitten tiliotteesta näin ettei maksu ollut mennyt perille.
Näin se tapahtuu: Näppäilet tilinumeron, jossa on viiva keskellä. Jostain syystä automaatti lisää viivan jälkeen tilinumeroon yhden nollan eikä herjaa mitenkään sitä maksajalle. Tällä kertaa olin tarkkana ja korjasin sen ylimääräisen nollan pois ja sain kuittiin oikean tilinumeron sitten vihdoin. Mutta tekee tätä varmaan vielä edelleenkin, JOTEN OLKAA TARKKANA.
VAROKAA NORDEAN MAKSUAUTOMAATILLA
)))
3
414
Vastaukset
- 22
kaikissa korjataan nykyään tilinumerot samanmittaiseksi, jos on vanhoja lyhyitä jopa 4-5 numeroisia.
kun sen oikein näppäilee, siihen ei kuulu enää koskea hyväksymisen jälkeen,
jos koskee,
pitää koko lasku uudelleen hyväksyä.
sinä teit itse mokan, kone toimii aivan oikein.
---------------
"Tällä kertaa olin tarkkana ja korjasin sen ylimääräisen nollan pois "
teit todella väärin, netissäkin lisätään nollia, koetapas tulla 2010 luvulle. - hölmökö oot
Kyseessä on ns. täytenolla ja kone toimii aivan oikein =)
- juujaajoo
Herää, pahvi, nyt on vuosi 2010!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628