Eli kysyn teiltä neuvoja, tyttöystäväni on hankala luonteinen, oli asia mikä tahansa ja ongelma mikä tahansa, hän haluaa aina erota mielummin ku selvittää ongelma. Hän lakaisee asian maton alle mielummin ku kohtaa ongelman. Hän mielummin jättää minut ja on yksin, miksi joku tekee näin?? Enkö merkitse hänelle mitään, olenko vain joku hänelle ja kysymyksessä ei ole aitoa rakkautta.. Jos joku asia painaa mun mieltä ja otan puheeksi, hän menee lukkoon ja sanoo, parempi erota. Ja minkään näköistä riitaa mistään asiasta hän ei hyväksy, hänen pitää aina saada tehdä asiat just niinku tahtoo ja jos asia ei ole ok mun mielestä, hän sanoo erotaan! 3vkoa sitten tuli riita ja niinpä mä lensin ulos ja ei halua nähdä minua enään ikinä!
Miksi nainen on tämmöinen
5
612
Vastaukset
- feeeniiiks
Kypsymättömyys ja itsekkyys teettävät tuollaista. Kysy itseltäsi haluatko perustaa perheen noin hankalan ihmisen kanssa, haluatko suhteeseen, jossa sinun tunteillasi ei ole väliä ja jossa kiristetään erolla jokaisessa asiassa? Uskotko, että hän muuttuu kovinkin nopeasti? Jos ongelmia ei pystytä ratkomaan parisuhteessa, on parisuhde tuhoon tuomittu, luvassa ainaista riitelyä, kaunaa ja katkeruutta.
- tollanen
En kyllä suoraan ole sanonut että erotaan, mutta mielessäni olen ehkä miettinyt että no nyt tulee ero, jos on hankala paikka. Olen niin itsenäinen, koska on ollut aikoja, että olen ollut pitkään sinkkuna ja on pitänyt pärjätä itse ja selvittää asiat itse. Sitten kun siinä on toinen inttämäss ja kertomassa omia mielipiteitään asioihin on aika ihmeissään mitä pitäis tehdä. Varsinkin kun minä itte tiedän kuitenkin paremmin. Mäkään en halua riidellä ja välttelen kaikkia konflikteja väistelemällä. Jos ei ole ongelmia ei ole ongelmia! Minulla ainakin tämä on suojamekanismi. Jos tulen jätetyksi pärjään itse, tai vielä parempi, en tule jätetyksi koska jos tulee ero se on oikeastaan minun päätös (vaikka en haluaiskaan oikeasti erota). Ei kyse ole siitä ettei olisi aitoa rakkautta. Se on rakkauden mukanaan tuomaa epävarmuutta. Parhaiten tällaisen ihmisen kanssa pärjää, jos osaa keskustella riitelemättä, kuunnella ja silti tehdä omat näkemyksensä selväksi. Ei pidä syytellä eikä inttää kumpi on oikeammassa. Silloin asioihin löytyy sopuratkaisu.
- ....
miksi kukaan on tuollainen, mutta kypsä se ei ainakaan ole. Sen vain haluan sanoa, että antaisit sen mennä. Ei kukaan voi jatkuvasti elää sellaisessa suhteessa, jossa toinen jatkuvasti uhkaa lähteä tai lähtee tai heittää ulos.
Ja koska selvästi haluat itse keskustella ja ratkoa ongelmat, olet todennäköisesti sellainen 38-v, että ottajia sulle kyllä löytyy.- Anssi 38v
Kyllä itsekin ihmettelen miksi kaipaan takaisin epävarmuuteen? Seurusteltiin 1,5 vuotta ja tänä aikana hän jätti minut 5 kertaa! Ehkäpä osasyy on juuri tuo itsekäs kypsymätön, hän oli minua 9v nuorempi ja näissä asioissa tuntui usein, että on 15v tyttö.
- rhgjåodfbv
Anssi 38v kirjoitti:
Kyllä itsekin ihmettelen miksi kaipaan takaisin epävarmuuteen? Seurusteltiin 1,5 vuotta ja tänä aikana hän jätti minut 5 kertaa! Ehkäpä osasyy on juuri tuo itsekäs kypsymätön, hän oli minua 9v nuorempi ja näissä asioissa tuntui usein, että on 15v tyttö.
kiukutteleva kakara, joka haluaa tahtonsa läpi keinolla millä hyvänsä. Uskomatonta, että joku liki 3-kymppinen voi olla tuollainen!
Anna "kakaran" mennä, maailmassa on paljon mukavia naisia vapaana! Olet vain toltasi eron vuoksi, kyllä aika parantaa ja naurat myöhemmin, että kaikenlaisiin sitä on tullutkin törmättyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941