En osaa rakastaa!

17

Olen tottunut tähän tunteeseen, mutta on pakko jakaa se myös teidän kanssa. Ongelmani on se että, en osaa rakastaa tai tuntea rakkauden tunteita. Nuoruudessa ystäväni puhuivat suurista ihastuksistaan/rakastumisistaan ja nyt aikuisuudessa jo yli kolmikymppisenä edelleen ystäväni puhuvat rakkaudesta ja sen tärkeydestä liitossa. Olen ollut avoliitossa kahden nuoremman lapseni isän kanssa nyt 7-vuotta ja "ei tunnu missään" eikä ole aikaisemmissakaan suhteissa tuntunut. Perhoset vatsassai, jota "tulisi" tuntea tiettyjen kohdalla on itselleni ollut aina täysin käsittämätön tunne. Haluaisin rakastua edes kerran elämässäni....mutta eipä taida yrityksistä huolimatta onnistua!

3

3029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grfdzrx

Toivottavasti joku osaa sano miksi noin. Itselläni oli 15 vuotiaana ihastumisia, mutta vuosi vuodelta ei enää mitään. En tiedä olivatko ne pettymykset ja se, että ei ikinä usklatanut yrittää kun kiinnosti joku oikeasti vaiko se, että kun kiinnosti ei toista kiinnostanut. Nyt en ihastu mitenkään .

• Utelias vain.

Mullakin on käynyt niin, että en oikein saa itseäni kiinnostumaan miehistä. Jotenkin kyllästynyt olen miehiin.
        Silti kaipaa jotain, mut enpä usko, että mitään löytyy enää.

• kipinä -mikko

ja mullakin eka vaimo muuttui muutamassa vuodessa jääpuikoksi eikä suostunut edes puhumaan ongelmastaan vaikka olisin tukasta repinyt(en tosin konkreettisesti) ja vasta kymmenien vuosien kulissiliiton jälken tajusin erota jonka jälkeenen en tuntenut kuin katkeruutta siitä että olin tuhlannut parhaat vuoteni elämästä hänen takiaan.Tälläista helvetillistä elämää en toivois osuvan kellekään.Sitä ei 50 luvulla vaimokokelaan seksielämän saloihin voinut tutustua ennen papin aamenta joka ei tee ihmisestä parempaa eikä pahempaa kumppania.Ilmeisesti hän ei edes tiennyt olevansa kykynemätön rakastamaan ketään ja hänen tunne-elämä oli aina nollilla jos vähänkin otin asian puheeksi.Tälläisen tunnevammaisen pitäisi sukupuoleen katsomatta mennä terapiaan ensin hakemaan apua ja miettiä tarkkaan ennenkuin alkaa hakea ihmissuhdetta,sillä ei toinen voi toistaan muuttaa sormia napsauttamalla...itse se on tajuttava oma poikkeuksellinen käyttäytyminensä josta ei seuraa kuin ikävyyksiä loppuelämäksi.En onneksi taida olla ainut joka tämän on joutunut kokemaan vaikka joskus tuntui että..miksi juuri minulle kävi näin.Mutta kyllä se elämä vielä hymyilee kirkkain silmin ihmisestä joka osaa rakastaa ja saa rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe