Puhuttaisko Pekka Ervastin näkemyksistä? Tutkittaisiinko Albert Piken Morals and Dogmaa. Pohdittaisiinko astro vai ydinfysiikkaa. vaiko mentäisiinkö Teosofisen seuran luennoille? Väiteltäisiinkö solubiologiasta, evoluutio vai kreationismi? Duunarikin voi jotain tietää.Akateeminen sano?
-Montako kromosomia on "vanhan mantereen kissaeläimillä?
-Entä uuden mantereen?
-Kuka oli Manley Hall?
-Kuka oli Pekka Ervast?
Mistä akateemisten kanssa puhutaan?
19
809
Vastaukset
- akateeminen...
puhuisitte ihan mistä vaan? Ihan niinkuin ihmiset yleensä. Paskanjauhanta on parasta ajankulua.
- akademiska kvinnan
Jos tulkitsen viestiä oikein, niin ei-korkeakoulutukintoa hankkinut (todenäköisesti mies) henkilö on ärsyyntynyt siitä, että kiinnostavat naiset haluaisivat tapailla vai miehiä joilla on korkeakoulututkinto, eikä hän pääse edes esittelemään keskustelutaitoaan..
Siis jos tulkinta oli oikea, niin kehotan suhtautumaan ihan tyynesti siihen, että kaikki eivät kiinnostu yhteydenotoistamme. Sitten vaan suuntaamaan mielenkiinto eteenpäin. iihin, jotka arvostavat seuraamme. Kaikki tulemme joskus torjutuksi joltain taholta, ja itse asiassa useimmat ihmiset eivät halua lähemmin tutustua useimpiin ihmisee vaan kaikki valikoivat, ja ihan hyvä niin..
Tsemppiä samanmielisen seuran haluun. Se on joskus työlästä meille kaikille.- Duunarikinvoitietää
RAHA! Sitä mulla on enemmän kuin sinä TYTTÖRUKKA koskaan tulet edes näkemään! Jos RAHA ja se mitä MIES VOI TARJOTA on pääasia niin vedä vittu päähäs!! Rahaa on mutta yhdellekkään akalle en saatana anna pennin latia! KOSKAAN!! eläkää UNELMA-maailmassanne loppuun saakka!! tai keksikää AIKAKONE jolla mennä sinne keskiaikaan.. muistakaa ettette iske ATTILAA!!
- 9+18
Duunarikinvoitietää kirjoitti:
RAHA! Sitä mulla on enemmän kuin sinä TYTTÖRUKKA koskaan tulet edes näkemään! Jos RAHA ja se mitä MIES VOI TARJOTA on pääasia niin vedä vittu päähäs!! Rahaa on mutta yhdellekkään akalle en saatana anna pennin latia! KOSKAAN!! eläkää UNELMA-maailmassanne loppuun saakka!! tai keksikää AIKAKONE jolla mennä sinne keskiaikaan.. muistakaa ettette iske ATTILAA!!
ikisinkkuainesta! jatka toki.
- Maisterismuija
Eihän tuollaisten asioiden tietäminen riipu siitä, onko akateeminen vai duunari. Se riippuu siitä, lukeeko mielellään tietopuolista kirjallisuutta ja seuraako tiededokumentteja. Suomessa on niin hyvät yleiset kirjastot, että kuka tahansa voi itsekseen opiskella vaikka mitä alaa, jos kiinnostusta riittää.
Akateeminen tutkinto ei sellaisenaan valmista mihinkään "yleisviisauteen". En minäkään osaisi jutella kanssasi solubiologiasta tai eläimien kromosomeista, koska en ole sen alan tutkija. Jos sinä ja minä oltaisi rakastavaisia, tietäisin kyllä hauskempiakin puheenaiheita.- mies kommentoi
Kyky joutua kokonaan uuteen tilanteeseen, ottaa asioista selvää ja kehittää jotain uutta mitä muut eivät ole hoksanneet.
Hauskimpia ovat projektit joita muut pitävät mahdottomina. Ne ovat vähän kuin akateemisten ristisanatehtäviä.
Yksi palkinnoista on se että kun kertoo tuloksista jossain konferenssissa niin kollegat onnittelevat hieman väkinäisesti. - Kännykänkäyttäjä
mies kommentoi kirjoitti:
Kyky joutua kokonaan uuteen tilanteeseen, ottaa asioista selvää ja kehittää jotain uutta mitä muut eivät ole hoksanneet.
Hauskimpia ovat projektit joita muut pitävät mahdottomina. Ne ovat vähän kuin akateemisten ristisanatehtäviä.
Yksi palkinnoista on se että kun kertoo tuloksista jossain konferenssissa niin kollegat onnittelevat hieman väkinäisesti.Tuolla ei siis ole mitään tekemistä koulutusten kanssa. Koulutus ja nerokkuus ovat ihan eri asioita.
- mies kommentoi
Kännykänkäyttäjä kirjoitti:
Tuolla ei siis ole mitään tekemistä koulutusten kanssa. Koulutus ja nerokkuus ovat ihan eri asioita.
Nykyisin tosin lasketaan akateemisiksi paljon sellaisia jotka eivät sitä oikeasti ole, vaikkapa oppikoulunopettejat ja farmaseutit. Lääkärienkin akateemisuus on vähän sitä sun tätä.
Itse ymmärrän akateemisuudella kykyä itsenäiseen tutkimustyöhön. Ajattelutapaa ja perustietoja opiskellaan vuosikaudet. - Mies1985
mies kommentoi kirjoitti:
Nykyisin tosin lasketaan akateemisiksi paljon sellaisia jotka eivät sitä oikeasti ole, vaikkapa oppikoulunopettejat ja farmaseutit. Lääkärienkin akateemisuus on vähän sitä sun tätä.
Itse ymmärrän akateemisuudella kykyä itsenäiseen tutkimustyöhön. Ajattelutapaa ja perustietoja opiskellaan vuosikaudet.Perinteisestihän yliopistossa käyminen on tarkoittanut korkeakoulutusta ja korkeakoulutus akateemista. Jos todella rajataan johonkin tutkimustyöhön niin sitten niitä akateemisia voi jäädä jäljelle hyvin vähän ja lopulta nämä esim.ahtaajan palkasta puolet tienaavat akateemiset opettajat voivatkin pariutua alemmin koulutettujen kanssa. =)
Eli nerokkuus ja koulutus ovat edelleenkin eri asioita. Yliopisto-opiskelun voi aloittaa vaikka peruskoulupohjalta lukiota näkemättä ja olla vaikkapa taiteen tohtori minimaalisella yleissivistyksellä. - mies kommentoi
Mies1985 kirjoitti:
Perinteisestihän yliopistossa käyminen on tarkoittanut korkeakoulutusta ja korkeakoulutus akateemista. Jos todella rajataan johonkin tutkimustyöhön niin sitten niitä akateemisia voi jäädä jäljelle hyvin vähän ja lopulta nämä esim.ahtaajan palkasta puolet tienaavat akateemiset opettajat voivatkin pariutua alemmin koulutettujen kanssa. =)
Eli nerokkuus ja koulutus ovat edelleenkin eri asioita. Yliopisto-opiskelun voi aloittaa vaikka peruskoulupohjalta lukiota näkemättä ja olla vaikkapa taiteen tohtori minimaalisella yleissivistyksellä.Toki nämä tittelit ovat kokeneet pahan inflaation.
Metsäteknikosta tuli metsäinsinööri jo kauan sitten.
Sen jälkeen opistoista tehtiin ammattikorkeakouluja.
Toisaalta tohtoreita valmistuu järkyttävän paljon, nuorista ikäluokista yksi viidestäkymmenestä jaksaa väitellä. Mikä tietenkin voi vaikuttaa myös siihen että kaikki eivät ole aivan ruudinkeksijöitä.
Muistelen että lukiossa oli fiksuja vähemmän kuin tuo luku ja puolet ikäluokasta oli jo karsiutunut pois.
- akatduunaa
Duunarille sanotaan "turpa kiinni ja nu..i" Jätetään se puhuminen/analyysi niille jotka sen osaa ; )
- Agentti-Tuplanolla
Työssäni olen hyvin monenlaisten ihmisten kanssa tekemisissä Olen tavannut todella älykkäitä tyyppejä. Monet ovat nyt muurien sisäpuolella. Pekka Ervastin lauseen "Totuus on uskontoja korkeampi" allekirjoitan heti. Akateemisia naisia on varsinkin uskovien piireissä tosipaljon. Tiedän sen sillä tutkin juuri uskoon ja uskontoon liittyvää juttua
- eräs deittijätkä
Akateemisen naisen kanssa voi jutella vaikkapa kuluneen talven pakkasista ja lumimääristä ja ihmisten arkiongelmista lumen seassa, VR:n ja Viking Linen talvipulmista, omista reissujutuista, viime viikolla uutisissa olleista otsikoista, ruuanlaitosta, ihmissuhteista, viime kesän lomamuistoista ja mitä suunnittelee ensi kesäksi... Omat ja treffikumppanin elämäntarinat tietenkin kiinnostavat, tutustumassahan siellä ollaan. Ainakin näistä sain eilen mukavasti juttua aikaiseksi akateemisen naisen kanssa. Ensitreffeillä välteltävämpiä keskustelun aiheita sen sijaan ovat liian tarkat yksityiskohdat omissa ihmissuhteissa (seksi, riidat, tms..), rahasta ja työstä ei minun mielestäni hirveän paljoa kannata keskustella tutustuessaan. Mitään noista listaamistasi asioista en tunne niin hyvin, että pystyisin suutani avaamaan ihmisten seurassa noista aiheista.
Aika monet naiset edellyttävät korkeakoulututkintoa pääsyvaatimuksena tutustumiselle. Se heille suotakoon, ei se ole mitään poissa minulta. Päin vastoin, jos jo heti kättelyssä kertoo tämän, niin tiedämpä jo että tällainen nainen ei ole minun tyyppiäni. Ihmiset asettavat omat raaminsa millä rupeavat seulomaan nettitreffien tarjontamassasta mieleisiä kumppanikanditaattejansa. Tällaisia raameja ovat esimerkiksi tositarkoituksella / seksiseuraksi, lapsia on / ei ole / haluaa / ei halua, ikä, pituus, paino, asuinpaikkakunta, harrasteet, ulkonäkö.... Tai akateeminen loppututkinto. - dddeee
Akateeminen ollaan vain työpaikalla,,,kuka sitä sitä nyt kotona enään?
- 9ysi
Niinpä. Kunhan osaa kotosallakin kirjoittaa ripulipaskalla eikä "ripuli paskalla" tai Lappeenranta eikä "Lappeen Ranta" tai enää eikä "enään".
Ciao!
- profiili jäähyllä
..oli sen suorittaja koulutustaustasta riippumatta kuka tahansa antaa ihmisestä aika tyhjän kuvan. Mitä minä olen ihmisten kanssa pelannut ei kovin kaukana olla toisistamme mitä päivittäisiin puheenaiheisiin tulee, ruoka, juoma, tv-ohjelmat, leffat ja musiikki, kirjat yms. mitä nyt ihmisen vapaa-aikaan ja arkeen kuuluu, sillä kyllä pärjää hyvin.
Kuka helkkari edes haluaa jutella kovin syvääluotaavasti jatkuvaan, minä ainakin pitäisin pikkusen pimeänä ihmistä joka jatkuvasti jauhaa työ- ja koulutietämyksiään vapaa-ajallakin, eihän sellaista kukaan jaksa kovin pitkään kuunnella. - tuolla...
Tasolla pitäisi vapaa-ajalla keskustella niin juoksisin välittömästi karkuun.:) Mikäli tarkoitus on sarkastisesti arvostella toisten parinhakukriteereitä niin se on turhaa, promillen murto-osalta ei jotakin sokeata kohtaa löydy.
- todella akateeminen
Kysele hänen alastaan, älä esitä knoppikysymyksiä jostain visailukirjasta. Osoita olevasi kiinnostunut siitä, miksi hän valitsi akateemisen koulutuksen ja sellaisen työuran. Ehkä voit kertoa omistakin opinnoista tai siitä, mikseivät opinnot kiinnostaneet aikanaan. Kannattaa kuunnella ihmistä, johon haluaa tutustua. Se on yksinkertainen neuvo, mutta vaikea toteuttaa tässä pätemisyhteiskunnassa.
Yleensä on helppo keskustella yleispätevistä aiheista, eli niistä mitä päivän lehdessä on ollut. Ehkä kuitenkin kannattaa jättää politiikka, uskonto ja kuumimmat sukupuolenvaihdos-uutiset kommentoimatta, ja keskittyä esim. johonkin tieteessä, taloudessa, maailmalla tapahtuneeseen. Keskustelu vaatii sellaista tiettyä herkkyyttä, että toisen osapuolen saa mukaan. Samalla voi itsekin viisastua.- onnellinen nainen
Oma akateeminen, yksityissektorilla työskentelevä nainen. Tienaan selvästi enemmän kuin keskivertopalkansaaja, mikä naiselle on kai vähintään kohtuullista. Työni on vaihtelevaa ja mielenkiintoista, mutta vaativaa. Tapaan työssäni ihmisiä monipuolisesti yhteiskunnan eri laidoilta, eri aloilta, eri kulttuureista jne. Työni on arvostettua ja kahdehdittuakin.
Erottuani nelikymppisenä, hain pari vuotta aktiivisesti seuraa. Aika nopeasti tajusin muutaman seikan itsessäni.
1. Raha tai omaisuus ei ole minulle miehessä minkäänlainen täky. Jos olisi, voisin kai havitella jotain peräkamarista noussutta maalaisporvaria tai maailmalla matkustelevaa, osakekaupoilla rikastunutta yksinäistä vapaaherraa. Näitä oli tarjolla, en huolinut.
2. Ulkonäkö ja ulkoiset seikat ei ole minulle sellaisenaan miehessä minkäänlainen täky. Minulla on kovin vähän yhteistä autoja ja tavaraa haalivien, ulkonäköön ja omaisuuteen huomionsa kiinnittävien pullistelijoiden kanssa, joiden ykköstavoite on helppo loma Pattayalla tms. ja sisimmässä tyhjyys ja katkeruus elämää kohtaan. Näitä usein ihan komeitakin miehiä oli tarjolla, en huolinut.
3. Tieto tai "äly" sellaisenaan ei ole minulle mikään täky, sitä minulla on ihan omasta takaakin ja saan lisää ilmaiseksi tietokirjoista, mediasta, kokemuksista jne. En harrasta ristisanatehtäviä, enkä Tuplaa tai kuittia, enkä todellakaan halua miestä, jotka testaa älykkyyttäni älyvapailla knoppikysymyksillä. Näitä miehiä - diplomi-insinööreistä duunareihin - oli tarjolla, en huolinut.
Mitä sitten huolin?
Seurustelen tätä nykyä käsistään kätevän, tunneälykkään ja sydämeltään äärisivistyneen, valoisasti elämää katselevan, omissa silmissäni erittäin komean duunarimiehen kanssa. Rikas hän ei ole, mutta tulee toimeen työllään ja on aina tullut. Meitä yhdistää vahva seksuaalinen kemia, samat arvot, yhteiset liikunnalliset harrastukset, kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden toiveet.
Hän puhuu ja pussaa ja tarjoaa vapaa-ajallani sellaista läheisyyttä, hellyyttä ja turvaa, mitä en työelämässä koskaan saa, vaikka olisin missä asemassa hyvänsä.
Täysikympin mies - rakas. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324521Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k753262- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19778- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642