Lähtisitkö kanssani nuotiolle metsään....

MannaNanna1

Olen 34-vuotias nainen. Naimisissa mutta silti yksin. Tahtoisin löytää ystävän jonka kanssa kirjotella/jutella ja kun tunnetaan paremmin niin lähtä vaikka metsään nuotiolle... Rakastan luontoa, mutta minulta puuttuu sellainen ystävä joka lähtee luontoon... ja nauttii kulkea luonnossa, istua nuotiolla tai laavulla ja katsella vaan luonnon ihmeitä.

Kirjoittele: [email protected]

16

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n40_

missä päin suomenmaata olet/asustat?

• MannaNanna1

Pohjois-pohjanmaalla:) missäs sinä?

• Jussi-70-

Hei MannaNanna1

Missä tuommosia tyttöjä kasvaa? En ole tavannut vielä yhtäkään joka lähtis nuotiolle vapaaehtoisesti. Haluan tutustua... kirjottelen paremmin postiisi.

• Niiniinnn..

On se kumma kun nämä "vakivastaajat" omaa uskomattomia taitoja, jos täällä nainen sanoisi harrastavansa kuusenlatvassa kukuntaa niin välittömästi löytyy alantaitaja näistä seurankipeistä urmaksista.

• Vonkaaja...
        Niiniinnn.. kirjoitti:

On se kumma kun nämä "vakivastaajat" omaa uskomattomia taitoja, jos täällä nainen sanoisi harrastavansa kuusenlatvassa kukuntaa niin välittömästi löytyy alantaitaja näistä seurankipeistä urmaksista.

Pithää olla ajanhermolla, olen valmis vaikka elättämään jos neito niin tahtoo.

• OULUnainen-78
        Niiniinnn.. kirjoitti:

Niin onko täällä oikein jotain vakivastaajiaki? En ole itse täällä juuri roikkunut aiemmin, niin vähän hämärän peitossa vielä kaikki...

• Mimmimamma..........
        OULUnainen-78 kirjoitti:

Niin onko täällä oikein jotain vakivastaajiaki? En ole itse täällä juuri roikkunut aiemmin, niin vähän hämärän peitossa vielä kaikki...

Valitettavasti näitä vakivastaajia tälläkin forumilla on, mutta ainakin ne nysvääjät oppii tuntemaan hyvinkin äkkiä.

• Ravi-Pekka
        Mimmimamma.......... kirjoitti:

Valitettavasti näitä vakivastaajia tälläkin forumilla on, mutta ainakin ne nysvääjät oppii tuntemaan hyvinkin äkkiä.

Oletko Manna jo löytänyt ystävän? Täälläkin ois yksi karju joka tykkää liikkua metässä:)

• ..........

Onhan meitä täällä, olis enemmänkin, mutta eihän näitä urbaaneja citymiehiä kiinnosta nuotiot, laavut ja linnut ja muutkaan elävät! Olen vetänyt perässäni pariakin "erämiestä"; yksi ei jaksanut pysyä kannoilla kun oli niin paljon lihaa luiden ympärillä ja toinen ei tiennyt miten spriikeitin kootaan.... Yksin on ollut paljon helpompi liikkua kun ei tarvitse koko ajan ohjeistaa että mistä päästä se makkaratikku vuollaan ohueksi sun muuta!

• kolkka mari...
        .......... kirjoitti:

Onhan meitä täällä, olis enemmänkin, mutta eihän näitä urbaaneja citymiehiä kiinnosta nuotiot, laavut ja linnut ja muutkaan elävät! Olen vetänyt perässäni pariakin "erämiestä"; yksi ei jaksanut pysyä kannoilla kun oli niin paljon lihaa luiden ympärillä ja toinen ei tiennyt miten spriikeitin kootaan.... Yksin on ollut paljon helpompi liikkua kun ei tarvitse koko ajan ohjeistaa että mistä päästä se makkaratikku vuollaan ohueksi sun muuta!

Eihän näillä Citykaneilla tosiaan ole eränkäynti päällimäisenä mielessä, joku muu kylläkin. Niinkuin tuolla aikaisemmin joku sanoi, nämä veijarithan kyllä tekeytyy vaikka kuinka erähenkiseksi, oikeen tykkäävät "metässä" liikkua. Voi s.........na.

• joooo...
        Ravi-Pekka kirjoitti:

Oletko Manna jo löytänyt ystävän? Täälläkin ois yksi karju joka tykkää liikkua metässä:)

Mee sinne akkas "metikköön" tonkimaan urpo.

• Jussi-70-

MannaNanna1 vastaa mulle:) tahdon tutustua todella!

• ystäväsikö?

Hei!

Olipa kirjoituksesi tutun oloista kuin omaani. Pidän itsekin luonnosta paljon ja linnuista sekä kasveista. Itse olen Vaasan läheltä. Käyn välillä lintutornilla ja muutenkin pidän ulkoilusta. Ja elämän pienistä iloista.
      Laita mailia niin viestitellään lisää. [email protected]

• Tuomas-66

ilmoituksesi osui ja upposi oikein kunnolla... itse melkein asunkin mehtäsä, työkseni siellä ja harrastuksetkin metsään ja metsästykseen liittyvää... mistä nappaan sinut kyytiin:)?

• mehtäänkö....

Vedä kätees , urpo

• MiesLappi-71

Onko sukupuolella väliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe