Naapurin BMW- kuski huvittaa. :)

rahamiess42

Naapurini omistaa vanhan bmw e34:sen ja hän luulee olevansa joku maailman omistaja. Saattaa parkkeerata vanhan ruosteläjänsä ihan minne sattuu. Itse omistan Volvo XC60 vm. 09 ja huvittaa suunnattomasti, kun tämä vanhan ruosteläjän omaava tyyppi luulee olevansa rikaskin. Kerran muuten näin naapurini tumputtavan hanskaansa ikkunat huurussa tienposkessa.

40

2178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Made in China

Onko Geely hyvä auto?

• ------

se on kuin OpelMiniBMW.

• kiisseli 46vee.

tolle biimerille.Olisit ostanut ees kunnon bmwn.Eikä kiinalaista sontaa.Muutenkin hidas ja kömpelö.Aina teiden tukkona.Auton pitää olla potkukas ja ripeä. Suomal.on pöhköjä kun ne ostaa volvoja kautta aikain.Suosiiko ne länttä.

• Ladaaaa
        ------ kirjoitti:

se on kuin OpelMiniBMW.

Opel on kuitenkin GM:n omistama automerkki, BMW on ihan saksalainen autovalmistaja. Minun mielestäni on hienoa, että Volvo ihminen provoaa ja suuttuu kun saa vastauksen. Ostakaa itsellenne rehellinen Lada, siinä on vielä semmoista ajamisen tuntua ja jännitystä jo 60 km/h - jää rahaa sitten myös tikkareihin.

• rahamiess42

Korjataan sen verran, että rahoitusyhtiö omistaa Volvoni en siis minä! Tykkään myös tumputtaa kimpassa naapuri kanssa, koska olen GAY.

• ------

Bemaristi.

• Arvo Parta
        ------ kirjoitti:

Bemaristi.

Ymmärsit väärin! Olen gay- Audisti ja haaveilen Geelystä!

• -----
        Arvo Parta kirjoitti:

Ymmärsit väärin! Olen gay- Audisti ja haaveilen Geelystä!

oikea Bemaristi.

• -----
        ----- kirjoitti:

oikea Bemaristi.

Olen edelleen Audi-gay!

• --------
        ----- kirjoitti:

Olen edelleen Audi-gay!

Bemaristi joka yrittää uskotella muille että et ole gay Bemaristi. Minä olen rohkeasti se mitä olen, eli homo joka ajaa BMW:llä!

• Arvo Parta
        -------- kirjoitti:

Bemaristi joka yrittää uskotella muille että et ole gay Bemaristi. Minä olen rohkeasti se mitä olen, eli homo joka ajaa BMW:llä!

olen kaappihomo, joka ajaa BMW:llä

• Toyotero
        Arvo Parta kirjoitti:

olen kaappihomo, joka ajaa BMW:llä

Olen Toyotero ja homostelen hondateinien kanssa joka ilta.

• homppel pemu
        Toyotero kirjoitti:

Olen Toyotero ja homostelen hondateinien kanssa joka ilta.

mutta pitäisiköhän sinun olla Tojo tai Honda osioissa kirjoittelemassa?

• alloittaja

" Korjataan sen verran, että rahoitusyhtiö omistaa Volvoni en siis minä! Tykkään myös tumputtaa kimpassa naapuri kanssa, koska olen GAY. "

Olen aloittaja ja en ole tätä viestiä kirjoittanut, vaan ystäväni otti IP-osoitteen avulla selville, että kyseinen kirjoittaja on BMW:n omistava homoseksuaali turusta.

• rahamiess42
        alloittaja kirjoitti:

" Korjataan sen verran, että rahoitusyhtiö omistaa Volvoni en siis minä! Tykkään myös tumputtaa kimpassa naapuri kanssa, koska olen GAY. "

Olen aloittaja ja en ole tätä viestiä kirjoittanut, vaan ystäväni otti IP-osoitteen avulla selville, että kyseinen kirjoittaja on BMW:n omistava homoseksuaali turusta.

Ihmeellistä pelleilyä! Olen aloittaja ja rahoitusyhtiö todella omistaa autoni ja pankki taloni. Edelleen olen myös GAY ja asun Korsossa. Taitaa poikakaverisi olla varsinainen ruudinkeksijä kun vaihtuvan IP-osoitteen pystyy imemään.parempi olisi jos hän keskittyisi imemään mutteriasi!

• raha"mies"69
        rahamiess42 kirjoitti:

Ihmeellistä pelleilyä! Olen aloittaja ja rahoitusyhtiö todella omistaa autoni ja pankki taloni. Edelleen olen myös GAY ja asun Korsossa. Taitaa poikakaverisi olla varsinainen ruudinkeksijä kun vaihtuvan IP-osoitteen pystyy imemään.parempi olisi jos hän keskittyisi imemään mutteriasi!

minä imeä sinun mutteriasi BMW:n takapenkillä?

• ihihiosojds
        rahamiess42 kirjoitti:

...."feikki" ja sain selville, että olet myös sekaantunut naapurisi kissaan.

• Umpi hetero

Alkaa näköjään jo Suomikin olevan vissiin hinttejä täynnä, kun tästäkään topiikista löydy muita kuin händyyn tempojioita ja umpi homoja. Pahempi ilmeisesti kuin Ruotsi.

• ????????

omistat honda civikin, sitten kun täytät 18 vee... Vai oletko mennyt kysymään oikeen? Mihin vastasi luulen olevani rikas???? Vai oletko meedio???? Onko sillä naisia paljo ja sinun talon ikkunat huurussa tumputtamisesta? Vai mistä moinen käytös???

• Ex BMW, nyk. MB

BMW Terot on.

• Toyotero

Hipelöimme ja nuolemme toistemme vaihdekeppejä ,)

• hannuhanh i
        Toyotero kirjoitti:

Hipelöimme ja nuolemme toistemme vaihdekeppejä ,)

junttien etunimi nykyään TERO?

• Jorvo
        hannuhanh i kirjoitti:

junttien etunimi nykyään TERO?

tunnen pari Jormaa ja Tahvoa.

• isolohko charger
        Jorvo kirjoitti:

tunnen pari Jormaa ja Tahvoa.

ei nuolla neliovisilla perhepellen päristimillä kukaan tosimies aja tai rahojaan hukkaan heitä!!tosimies ajaa talvisin modernimmalla jenkkiraudalla(ei siis daewoo,voyager tms)jossa tilaaaa ja vinkkeli vaikka vaatimattomampikin sekä tyyliä.kesäisin tosimies räjäyttää museokatsastetun morsiamensa käyntiin ja triplaa tehot sekä lipuu tyylillä liikenteeseen volvo/bemarikuskien ,suu auki ilmeitä, katsellen=)ei tarvi turboa,tdi,levikkeitä,suojakalvoja sivulaseihin(typeriä),sumuvalojen ympärivuoden käyttöä tehosteena tms pässiä kuten liian leveitä ja matalia renkaita tai 1000w stereoita....ison kasin lotkotus riittää ja bensaa saa yhä huoltamolta rahalla!

• Tero on Kingi

Sinähän sen tiedät...

• hhaahh

Oletko sinä mielestäsi rikas kun ajat -09 Volvolla? En tiedä, eikä kiinnostakaan tietää, millainen Volvo on XC60, mutta "kallis" varmaan sinun mielestäsi :)

• sääliks käy...

Hyvä pojat! Päät vaan syvemmälle omaan perseeseen niin hyvä tulee:) Elämässä on varmaan kaikkea kivaa teillekin tarjolla,no ainakin autokaupassa teitin mielestä varmaan...

• BMW Boy
        sääliks käy... kirjoitti:

Hyvä pojat! Päät vaan syvemmälle omaan perseeseen niin hyvä tulee:) Elämässä on varmaan kaikkea kivaa teillekin tarjolla,no ainakin autokaupassa teitin mielestä varmaan...

joku täällä perseistä? AHHH! Mä niin tykkään miesten perseistä!

• nismo mies
        BMW Boy kirjoitti:

joku täällä perseistä? AHHH! Mä niin tykkään miesten perseistä!

olet varmasti nissan noten omistaja,siinä kiimakuulassa mahtuu mukavasti homostelemaan :-)

• BMW Boy
        nismo mies kirjoitti:

olet varmasti nissan noten omistaja,siinä kiimakuulassa mahtuu mukavasti homostelemaan :-)

omistin ennen sellaisen. Vaihdoin sen Bemariin, koska Note alkoi tuntua liian heterolta. Notea ennen omistin Minin.

• BMW Boy
        BMW Boy kirjoitti:

omistin ennen sellaisen. Vaihdoin sen Bemariin, koska Note alkoi tuntua liian heterolta. Notea ennen omistin Minin.

Kiimatippa mutterin nokassa painan aamuruuhkassa Nissan Notellani. Poikaystäväni tykkää matkustaa Notessani pvc-housuissaan kun siinä on niin tehokas pepunlämmitin! Valehtelin sillä en ole ikinä omistanut Bemaria mutta Audin kylläkin.

• BMW Boy
        BMW Boy kirjoitti:

Kiimatippa mutterin nokassa painan aamuruuhkassa Nissan Notellani. Poikaystäväni tykkää matkustaa Notessani pvc-housuissaan kun siinä on niin tehokas pepunlämmitin! Valehtelin sillä en ole ikinä omistanut Bemaria mutta Audin kylläkin.

nimimerkkiäni! Omistanut nyt BMW:n ja edelliset autoni ovat Note ja Mini. Mikäs sinulla on BMW homoja vastaan????

• BMW Boy
        BMW Boy kirjoitti:

nimimerkkiäni! Omistanut nyt BMW:n ja edelliset autoni ovat Note ja Mini. Mikäs sinulla on BMW homoja vastaan????

Miksi sinä käytät nimimerkkiäni? En omista BMW:tä vaan Nissan Noten ja edellinen autoni oli Audi.

• +++---
        BMW Boy kirjoitti:

Miksi sinä käytät nimimerkkiäni? En omista BMW:tä vaan Nissan Noten ja edellinen autoni oli Audi.

kaksi BMW homoa tappelee homomaisesta nimimerkistä. Menkää sinne homo-palstalle riekkumaan.

• Toyotero
        +++--- kirjoitti:

kaksi BMW homoa tappelee homomaisesta nimimerkistä. Menkää sinne homo-palstalle riekkumaan.

Tosi HOMO Toyotero tosi terojen tero.

• tojojojo
        Toyotero kirjoitti:

Tosi HOMO Toyotero tosi terojen tero.

Vielä kun pysyisit Toyota-palstalla!

• opettajanne

Tämä topicci voisi kilpailla kaikkien aikojen yksinkertaisimpien suoli24-pösilöjen kyhäelmän "arvonimestä". Kasvakaa nyt hyvät ihmiset aikuisiksi....

• ...

Näitä näkee aina sillointällöin, ilme on aika erilainen kun se baijerin pommi jättää kerran tienreunaan... :D

• 330i

Silloin kun Toyo on penkereellä ja höyryä puskee pellin allta ja öljy roiskuu
        pitkin peltoja.

• komistraja ;)

mullapa on ollut max 3 vuotta auto alla kohta 25 vuotta, yhtään en ole OMISTANUT !!
      onkohan se OMISTAMINEN kivaa ;D))) ??????

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      143
      4635
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      90
      3392
    3. Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa

Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/
      Maailman menoa
      36
      1798
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1648
    5. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1499
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      999
    7. Belfastissa persujen otteet

Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen
      Maailman menoa
      27
      926
    8. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      23
      898
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      854
    10. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      46
      820
    Aihe