Kaikki lähti siitä n. 1kk sitten kun eräs nainen tuli multa kysymään mistä tiedän Jaakon(nimi muutettu). Sanoin sitten vain, että ollaan pelkkiä frendejä. Kun menin ihan hämilleni kysymyksestä, kun en ole täällä kauaa asunut.
Kysyin sitten naiselta että onko hällä ja Jaakolla säätöö sitten? Nainenhan tokasee siihen ''no ei todellakaan eikä tule.''
Jaakolle mainitsin asiasta, ko. naisesta - hän oli kuulemma mennyt pistämään sitten naiselle tekstiviestiä jossa mm. kerto ett on mun kanssa yhdessä. Ei mennyt edes viikkoa kun nainen pistää mulle viestiä, että ''olen nussinut Jaakon kanssa USEASTI ja MONESTI teidän suhteen aikana...''
Mä luin viestiä moneen kertaa, luin ja luin. Sitten soitan itku kurkussa Jaakolle että mitä oon tehnyt että pitää satuttaa, onko pettänyt jne.
Hän kielsi pettämisen ja sano että se nainen varmaan veti pultit koska kerroin olevani sun kanssa.
Pari kertaa nyt sitten tämä nainen on töissä (ollaan samas duunis) kertoillu kovaan ääneen mun kuullen, että mm. vp lapsista, kulta tulee yöksi jne.
Mutta myöskin pariin otteeseen osunu sillain, että Jaakko perunut samaan aikaan meijjän näkemisen.
Jaakko siis on yksityisyrittäjä, töiden varjolla perunut.
Olen asiasta maininnut hänelle, ja myöski ko. naisesta niin aina kieltää ettei ole pettänyt ja ettei ko. nainen edes kiinnosta häntä ja että hän ei sentään norsua pane.
Nainen siis on jtn 175cm/ 120kg, verrattuna itseeni: 154cm/60kg.
Eilen sitten tuli viestiä jälleen joltain naiselta, ettei Jaakkoon kuulemma voi luottaa (sanomisiin) ja että ei siitä(Jaakosta) ole parisuhteeseen, kuulemma pyörittää useempaa naista yhtä aikaa. Ei kuulemma osaa olla yhden kanssa..
Pakko sanoa, että ny tää nainen on aivan sekaisin! Ketä uskoa ja ketä ei.
Kellään vastaavaa tilannetta...?
Ketä uskoa?!
6
282
Vastaukset
- N23vTre
Mies on kyllä tässä parin viikon sisään ehotellut kihloja, yhteen muuttoa...
Pari frendiäni yrittänyt takoa päähän, että yrittäjän kanssa elämä on moista - perumisia tulee KOKO AIKA koska heidän on kuulemma pakko ottoo kaikki työt vastaan mitä tarjotaan!?
Lisäksi mies kysyin menisinkö ensi viikoksi lapsia vahtimaan - kun lapset tulevat hälle. Ja hän on päivät töissä.- katkera
Nyt jälkeen päin voin vaan neuvoa, että pitkälle siitä miehestä ja äkkiä. Käväseppä lukemassa oma tarinani tälä samalta palstalta otsikolla kaksoiselämää. Näin meitä naisia pyöritetään.
Itse olen tämän tilanteen takia henkisesti aivan rikki. Kaiken tämän vuoksi itse käyn nyt terapiassa.
Tammikuussa oltiin vielä yhteisessä kodissa ja kaikki hyvin.
- mietihän hetki
lähde suhteesta!!!
ihan oikeasti!!! yksityisyrittäjän elämä ei todellakaan ole ruusuilla tanssimista... siinä kärsii perhe-elämä erittäin paljon...!!!!
ja toisekseen... nykyiseni kanssa kun aloin seurustelemaan niin hänen eksänsä paras kaveri otti muhun yhteyttä fb:n kautta... ja laitteli "totuuksia" kultani ja hänen eksänsä suhteesta.. kuten kuinka kultani oli sanonut että rakastaa eksäänsä juuri ennenko oli mut tavannut ja kaikkea paskaa suoraan sanoen jauho... hetken todellakin olin pettynyt ja mietin että suhde on alussa joten voisin vain ottaa ja lähteä mutta onneksi luotin kultani sanaan... en lähtenyt...
mutta sinun tilanteesi on taas toinen.. en sano että asia menisi noin niinkuin mulla..
mutta lueppa tekstisi ajatuksella ja koita asettua toisen ihmisen housuihin ja miettiä asiaa siltä kannalta... mieti miltä asiat näyttää ulkopuolisen silmin...
en voi muuta sanoa kuin tsemppiä!!! teitpä sitten minkä ratkaisun tahansa..!!!- katkera
Tiedän aivan tarkkaan mitä yrittäjän elämä on. Olen itse ollut 15v. Miksi joku laittaisi viestejä tai soittelisi tuollaisesta asiasta, jos niissä ei olisi mitään aihetta. Jostain ne on kipinän saannut. En tarkoita sitä että Jaakko olisi käynnyt panolla, mut ei varmasti ole aivan puhtaat jauhot pussissa.
Suhde asiat on niin hankalia!
Vanhempa mut en yhtään viisaampana annan sulle yhden sanan mietittäväksi!
LUOTTAMUS!
Jos se puuttuu ei suhteesta tule yhtään mitään. Kaikki oikeastaan perustuu vain yhteen sanaan. Jos pystyt katsomaan itse peiliin ja sanomaat luottavasi tähän ihmiseen täysin, niin silloin varmasti tiedät miten jatkaa. Lieväkin epäröinti kannattaa miettiä oman hyvinvoinnin kannalta. Olet vielä nuori, joten älä tuhlaa elämääsi epäröinnillä.
- Emmilia
Entäpä kun mies asuu pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntee hänet, koska hän on 4.sukupolvi yrittäjä ko. yrityksessä eli rikas on!
Voiko ihmiset vain olla niin katkeria ja kateellisia? Koska naispuoliset vain laittaneet asiasta, mutta miespuoliset eivät ole sanoneet Jaakosta moista. Että pyörittäs useempaa.
Koska KATEELLISIAKIN on jotka eivät ole saaneet häntä.- katkera
Kokemuksesta voin sanoa, et jos mitään perää ei olis ni ei olis juttujakaan. Mietippä sitä! Vai onko tämä raha sullekkin se juttu?
Miehet suojelee toisiaa kynsin hampain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094