ajattelee,kun lähti kuntoutukseen,jonne piti ottaa mukaan uima-asu.
rouva on mallia 160cm/140kg.
tälläinen ihminen käyttää uima-asuna sellaisia bikini-mallisia uikkareita.
en koskaan ole nähnyt etelässä rannoilla lihavaa ihmistä,joka kulkisi bikineissä.
itse en ilkeäisi,mutta kukin tavallaan.
mitähän
12
419
Vastaukset
- läski bikineissä
Mitä väliä sillä on onko se iso maha piilotettu kankaan alle vai ei? Sen näkee joka tapauksessa että maha on iso. Uimapuku ei kuitenkaan peitä käsiä, jalkoja ym. jotka myös läskiä täynnä.
Ihmetyttää tämä jatkuva arvosteleminen. Moni lihava ei kehtaa mennä uimaan ilkeiden katseiden vuoksi ja uiminen nimenomaan on paras ja terveyden kannalta ainoa mahdollisuus harrastaa ylipainoisena liikuntaa.
Itse olen lihava ja käytän bikineitä. Inhoan kokouimapukua joka märkänä liimaantuu mahaan kiinni. Mulle on aivan sama häiritseekö paljaan vatsanahkani näkyminen muita vai ei. Minulla on yhtäläinen oikeus nauttia bikineistä kuin muillakin. - utelevainen
todella omasta vaimostasi tuohon savyyn? Mita tama kertoo sinusta?
- kyllä kirjootan
"Mita tama kertoo sinusta?"
se on herttaisen yhdentekevää.
olen vaan niin totaalisen vittuuntunut tuollaiseen könttiin.
jatkuvasti selaa matkaoppaita,että mihin lähdettäis lomalle.
minä kun en nyt satu lomailemaan yhtään missään tuollaisen sian kanssa.
aina pitää olla keksimässä tekosyitä,että miksei voida lähteä.
edes kauppaan en mene hänen kanssaan. - moneen junaan
kyllä kirjootan kirjoitti:
edes kauppaan en mene hänen kanssaan.Se on sinun ongelmasi, ei vaimosi. Voiko tossukalta muuta odottaa?
- naikkonen62
edes kauppaan en mene hänen kanssaan.Taidat olla melko huono rakastaja sekä surkea sängyssä kun vaimosi on tuollaisiin mittoihin itsensä syönyt...
- olla.
naikkonen62 kirjoitti:
Taidat olla melko huono rakastaja sekä surkea sängyssä kun vaimosi on tuollaisiin mittoihin itsensä syönyt...
näinkin.enpä ole kolmeen vuoteen koittanut.
- .................
edes kauppaan en mene hänen kanssaan.Vilkaisehan peiliin, ennen kuin alat valittamaan.
Jos nimittelet vaimoasi köntiksi ja siaksi, tuskin on parisuhteenne erityisen hyvässä tilassa. Jos haluat hänen laihtuvan, ole tuon itsekkyytesi sijasta mieluummin tukena, katsos kun meillä normaaleilla ihmisillä parisuhde perustuu yhteen hiileen puhaltamiseen, ei toisen mollaamiseen selän takana.
Ja ilmeisesti vaimo nyt jo jotain tekee, jos johonkin kuntoutukseen lähti, mutta ei, ei saatana sekään kelvannut vaan piti alkaa itkemään jostain uimapuvusta. Taitaapa miestä näköjään eniten asiassa kammottaa se, että vaimo laihtuu ja hänestä tulee ehkä enemmän itsekäs ja itsenäisempi kuin ennen ja aloittajalla ei olekaan enää ketään ketä haukkua.
Ei näin, ei todellakaan näin. - naikkonen62
olla. kirjoitti:
näinkin.enpä ole kolmeen vuoteen koittanut.
Viet vaan vaimosi uimahallille ja pidät turpasi kiinni.
Ärsyttää kattookkin tuollaisia tohvelivässyköitä... - vai parisuhteessa
................. kirjoitti:
Vilkaisehan peiliin, ennen kuin alat valittamaan.
Jos nimittelet vaimoasi köntiksi ja siaksi, tuskin on parisuhteenne erityisen hyvässä tilassa. Jos haluat hänen laihtuvan, ole tuon itsekkyytesi sijasta mieluummin tukena, katsos kun meillä normaaleilla ihmisillä parisuhde perustuu yhteen hiileen puhaltamiseen, ei toisen mollaamiseen selän takana.
Ja ilmeisesti vaimo nyt jo jotain tekee, jos johonkin kuntoutukseen lähti, mutta ei, ei saatana sekään kelvannut vaan piti alkaa itkemään jostain uimapuvusta. Taitaapa miestä näköjään eniten asiassa kammottaa se, että vaimo laihtuu ja hänestä tulee ehkä enemmän itsekäs ja itsenäisempi kuin ennen ja aloittajalla ei olekaan enää ketään ketä haukkua.
Ei näin, ei todellakaan näin.vikaa.ei siinä ole mitään vikaa.
asumme samassa talossa,mitään muuta yhteistä ei ole. - sfscfsd
vai parisuhteessa kirjoitti:
vikaa.ei siinä ole mitään vikaa.
asumme samassa talossa,mitään muuta yhteistä ei ole.Eikä ole edes vaimoa, pelkkä poikanen vailla elämää.
- höhö <3
vai parisuhteessa kirjoitti:
vikaa.ei siinä ole mitään vikaa.
asumme samassa talossa,mitään muuta yhteistä ei ole."asumme samassa talossa, mitään muuta yhteistä ei ole."
Kuulostaakin joo tosiaan siltä, että mitään vikaa ei ole ;>
Herääpäs sinäkin siihen, että ongelmat pitäisi hoitaa pois, pelkkä netissä vinkuminen ei oikein riitä.
- se vaimo
ajattelisi, kun tietäisi mitä aviomies täällä kirjoittelee. En ole milloinkaan kuullut ihmisestä, joka noin elämänkumppanistaan kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462