Olen 160cm ja vähän yli 40kg. Paino ja pituus ovat pysytelleet samoina vuosia, oikeastaan olen melkein saman kokoinen kuin joskus yläasteella. Syön ihan normaalisiti enkä juurikaan urheile, mutta kaipa se johtuu jostain geeneistä, että olen vaan tämmöinen kukkakeppi. Vai voiko se johtua siitä, etten juurikaan käytä alkoholia? Tai en ainakaan vedä mitään räkäkännejä.
No ongelma on se, että mitä tahansa laitan päälle näytän ihan pikkutytöltä. Haluaisin pitää toppeja ja semmoisia tyylikkäitä kesämekkoja, mutta kun käsivarret ovat semmoiset ohuet valkoiset tikut niin naisellisuus ja kesätunnelma kaikkoavat heti. Näytän vaan jotenkin niin surkealta kun minulla on toppi päällä, kun ei ole mitään rintavarustusta, sama juttu bikinien kanssa.
Olen nyt innostunut korkokengistä, mutta en tiedä sopiiko ne mulle vai ei... joskus tuntuu kuin olisin huojuva lipputanko piikkikorkojen päällä. Kasvoiltani olen semmoien maalaisjuntti-tavis, eli mitään missityylistä misukkaa ei minusta saa tekemälläkään.
Miten vosin pukeutua niin, että näyttäisin edes vähän 20v vuotiaalta, enkä miltään 15v rimppakintulta??
Millanen tyyli rimppakintulle?
5
260
Vastaukset
- blaah blaah
meneppä jollekin "näin opit arvostamaan itseäsi" kurssille alkajaisiksi. Et näytä hyvältä missään vaatteissa jos asenne on tuo.
- laihiss20v
Joo tulipa taas hyvä vastaus. Olen vain kateellinen muille kun he voivat pitää semmoisia vaatteita kuin haluavat ja mun pitää aina ostaa kamat lastenosastolta. Sitä tuntee itsesnä ihan pikkutytöksi. Ja miten voi asenne olla kohdallaan kun näyttää ihan lapselta vaikka on "jo" 20. Jos saisin oikeanlaiset vaatteet, jotka eivät roikkuisin kuin säkki päällä tai korostaisi ennestään pitkulaista muotoani niin voisin olla tyytyväinen.
- idonthaveboyfriend
laihiss20v kirjoitti:
Joo tulipa taas hyvä vastaus. Olen vain kateellinen muille kun he voivat pitää semmoisia vaatteita kuin haluavat ja mun pitää aina ostaa kamat lastenosastolta. Sitä tuntee itsesnä ihan pikkutytöksi. Ja miten voi asenne olla kohdallaan kun näyttää ihan lapselta vaikka on "jo" 20. Jos saisin oikeanlaiset vaatteet, jotka eivät roikkuisin kuin säkki päällä tai korostaisi ennestään pitkulaista muotoani niin voisin olla tyytyväinen.
Itse olen 150 ja 45kg. En ole mitenkään lihava, enkä ylipainoinen mutta mulla on hirveä möhömaha.
En voi pitää toppeja enkä pitkähihaisia paitoja, eli perusvaatteet.
T-paita ja jotkut housut.
Huppari ja farkut.
Kyllä mulle jotkut mekot sopii.
- tietäjätär
Tottahan se on, että vaatteista tekee loppujen lopuksi hyvännäköset/kauniit kantajan asenne. Tottakai malli ja muut seikat vaikuttavat myös. Mutta viimeinen (ja tärkein) niitti tulee tosiaan ihmisen omasta asennoitumisesta. Itsevarmuutta kehiin.
Ja jos aikuismaisempaa pukeutumista haluat, niin kannattaa keskustella jonkun kaverin kanssa, jolla on tyylitajua, ja shoppailla yhdessä niitä aikuisempia vaatteita. - harrastelijaharakka
Suosittelen menemään kirjästoon ja selailemaan pinon erilaisia muotilehtiä läpi. Oman tyylin löytäminen ei ole helppoa, eikä tapahdu yhdessä yössä, mutta jostain on aloitettava. Minun on hyvin vaikea pelkästään vaatekauppoja kiertämällä ja vaaterekkejä selaillemalla keksiä itselleni sopivia vaateyhdistelmiä. Muotilehdistä ei kannata ottaa mitään tyyliä tai muotivillitystä kirjaimellisesti, vaan katsella sieltä erilaisia vaihtoehtoja ja avartaa omaa vaatemakuaan. Tottahan on, että muotilehdissä mallit ovat usein hyvin hoikkia, joten ehkä pian et tunnekaan enää itseäsi niin kummalliseksi, kun huomaat, että hoikathan voivat pukea vaikka mitä!
Jos haluat eroon pikkutyttömäisyydestä, jätä hupparien ja tennarien käyttö kuntoiluun. Korkkareista voisit kokeilla puolisaappaita, jotka menevät sekä kapeiden farkkujen lahkeen päälle, tai leveämpilahkeisten lahkeen alle. Etsi hyvin istuvia, itsesi kokoisia vaatteita. Kyllä liikkeistä löytyy hoikillekin kokoja, joissa ei näytä siltä, kuin kulkisi isosiskon vaatekerrassa. Pukeudu kerroksiin;toppi pitkä paitapusero pitkä neulepusero tregginsit saappaat huivi. Suoralahkeiset farkut 3/4 hihainen paita liivi saappaat rannekoruja vyö. Farkkuhame paksut sukkikset saappaat pooloneule (neuletakki) kaulakoru. Kesällä rennot pellavahousut(pitkät tai puolipitkät) halterneck toppi matalat sandaalit ohut neuletakki isot aurinkolasit. Paitamekko vyö korkkarisandaalit hymy.
Vältä spagettiolkain toppeja, reidestä vaalennettuja farkkuja ja kietaisupaitoja.
Osta yksivärisiä perusvaatteita, niin voit tuoda asuihin vaihtelua värikkäämmillä asusteilla;laukuilla, vöillä ja koruilla. Kampaus vaikuttaa myös paljon siihen, näytätkö kakaralta vai kaksikymppiseltä.
Antoisaa tyylinmetsästystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688