Maailman ääriin

Kuningas matkustaja

Kuka nainen haluasi lähteä loppu elämäksi matkustaan ? ei päämäärää ,myydä kaikki pois ja elää ja matkustaa maailman ääriin ilman aikaa ja omaisuutta ,1 reppu pitää riittää ja ruoka ei ole sinulle tärkeää ,voit olla syömättäkin jos aitiolla saarella hillutaan ,syödään mitä löytyy ja ei kire pois jos paratiisi paikka =) ..Vapaa ehtois työssäkin voidaan olla välillä jos sopivasti niin löytyy ,siellä yleensä ruoka ja maja on palkkana ,kokemusta on =) ..Et ikävöi sukulaisia ja varsinkaan Suomea ,eletään kerran ja nyt pitää lähtä jos aiot lähtä ,ota ihmeessä yhteyttä .Olen lähellä 40 oleva fiksu,komeaksikin haukuttu mukava mies etelä Suomesta ....t. Kuningas matkustaja =)

6

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuningatar '

Ja jos patjan alata löytyy vain herne? Ja kaikki mikä tulee katoaa samantie kuin valuva hiekka sormien välistä. Kun paratiisisaarella alkaa olla tylsää uidaanko seuraavalle? Ja kun löytää täydellisen rihkaman miten ilman sitä pystyy elää?
      Tiedätkö rehellisesti, olen haaveilut sellaisesta vapaudesta. Ei omistaa yhtään mitään, eikä olla velvollinen tekemään mitään. Mennä sinne minne jalat vie. Ainoa mikä on mut täällä Suomessa pitänyt on omaiset ja pelko siitä, että mitä jos sitten haluaakin takaisin ja se ei enään onnistu.
      Maailmalla on elämä, siellä autiolla saarella. että tahtoisin vaan lähteä!
      Ehkä sitten kun olen 40 lähden.

• Kuningasmatkustaja

Kaikki on myyty ja lippu taskussa ja eikun menoksi ,ei ollut rohkeaa lähtijää ,goodbye Suomi ja Ruotsikin =)

• Kaikenkokenut

Varsin lapsellisia haihatteluja vielä tuon ikäisellä. Tuolla elämänkokemuksellasi et jaksa olla pois kahta viikkoakaan. Sitten tuleekin jo äitiä ikävä.

• jiihaaaa

pois muutaman vuoden ja kyllä kannatti. Eipähän tarvi surra tekemättä jättämisiä. Lähtisin edelleenkin jos olisin nuorempi.

• ehkäpä joskus!

hieno juttu että uskaltaa lähteä ja vielä toteuttaa tollasen jutun ja kattelee maailmaa!! ei toki lapsellista oo niin kuin eräs mainihtikin...se vaan on sulle katellinen!! itselläni on tullut kanssa samanlaisia ajatuksia...vaan rohkeutta ei ole viellä riittänyt

• KM

Joko Suomesa on lumet sulanu =) ?..Huh hellettä ..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe