Hei tänne siis ilmottakaa jos kuopioon tai lähelle kuopiota on tulossa mätsäreitä (: Huomaan aina liian myöhään nämä mätsäri ilmoitukset ja olisi kova hinku päästä taas ruttuturvan kanssa kehään jolkottelemaan :D
Kuopion lähelle mätsäreitä? (:
4
324
Vastaukset
löytyy ainakin jotain..
http://www.koirat.com/kalenteri.phtml- toolate :D
No minä en ainakaan löytänyt mitään että en tiedä olenko vain niin uus avuton etten osannut etsiä oikein ja olen usein käyttänyt tuota paikkaa, mutta siellä ei ole lähellekkään kaikkia mahdollisia mätsäreitä :/ löysin vaan tuolta siilinjärven puolelta yhden ja sinne kait mennään, mutta jos tiedätte muita niin tänne vaan vapaasti kertomaan (:
- kokeillut
Kuopion Palvelus-ja Seurakoiraharrastajat ry -sivuilta (kpsh.net)löytää ainakin ko.porukan järjestämät mätsit jotka useimmiten näkyy pidettävän Telkkistentien hallilla,n.x kuussa on mätsejä ? seuraa ko.foorumi-palstaa :)
- mätsi
seuraava mätsäri ko.paikassa on 27. 3 :),katso tiedot ylläolevan nettisivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492