Vaikka olenkin vehkeistäni tarkka ja muutenkin niuho, niin Heidi Suomelle antaisin..
Ihana Heidi Suomi
14
720
Vastaukset
- Finnish....
Että Heidiä ei kiinnosta sinun vehkeet.
- helmii_
Olen nuori hieman yli 23 v. Olen suht kireä ja kiimainen. ;)
Galtsus nick helmii_ - tippuri
oisitko joku sutenööri...
Mutta eppäillä soppii aena!
- katsotaa sitten
Sinun vatsan ympärysmitta on ainakin 115 cm.
- 6Pack
vatsasi ympärysmitta? Riittääkö mittanauha...
- suut tosi makiaks´
Aina Heidin nähdessäni kusen hunajaa..
- juoruämmä
Heidi Suomi on lihonut muodottamaksi
- seminologi kaikkonen
juoruämmä kirjoitti:
Näinkö on päässyt käymään? Onko juoru varmalta taholta, esim. hevosmiesten tietotoimistosta, peräisin? Ettei vain joku lurppakelli sikspäkkäri olisi päässyt tehotipoittamaan Heidiä ja näin olisi kasvupaketti lupaavasti aluillaan..
- juoruämmille kyytiä
juoruämmä kirjoitti:
Ei todellakaan ole lihonut. Näin hänet vastikään ja yhtä hoikka kuin aina ennenkin.
- 11+12
juoruämmille kyytiä kirjoitti:
Ei todellakaan ole lihonut. Näin hänet vastikään ja yhtä hoikka kuin aina ennenkin.
Kuka on Heidi Suomi?
- num<3rot
11+12 kirjoitti:
Kuka on Heidi Suomi?
Tää ei homppeleille, joten painutko sinne hanuriosastollesi!
- feidaa itses..
11+12 kirjoitti:
Kuka on Heidi Suomi?
"Taskulaskin" tyhmänä jälleen. Tyypin elämäntehtävä on näköjään roikkua kaikilla mahdollisilla foorumeilla muka "hauskasti" ihmettelemässä kuka on kyseinen esillä oleva henkilö, tai julistamassa että en ole koskaan kuullutkaan...
Heh, heh. Vedä itses jojoon mäntti!
- haistakaa vee
Minäpää olen muuten haistellut Heidi Suomen pikkareita. Nam.
- panomies vantaalta
Kuka on Heidi Suomi? Onks tää joku uusi transsu Ylellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472