Satun olemaan työtön, niinkuin naapurin mieskin. Molemmat seurustelemme mutta alkuflirttailusta
olemme päätyneet jo sänkyyn monta kertaa. Jopa kuvanneet touhumme.
Jännitystä lisää vielä se kiinnijäämisen pelko, koska en koskaan voi olla varma monelta kumppanini tulee
töistä.
Kerran alkoi sydän jyskyttää kun hän ilmeisesti leikillään sanoi, että onpa tunkkainen ilma, onko täällä
naitu? Minä olin ihan hiljaa.
Toisaalta nautin suunnattomasti näistä akteista, mutta toisaalta en haluaisi menettää rakastamaani ihmistä.
Voiko kahden kanssa olla?
Seksistä ongelmia
13
3236
Vastaukset
- muusasiko
toisaalta en haluaisi menettää rakastamaani ihmistä -
ties moniko ajattelee ,
mutta mitä ajattelet - jos rakastamasi henkilö tekee ja ajattelee samoin..
itse arvostan parisuhdetta. - jööran
Patonkia baskeriin vaan,sano ranskalainen.Kokeilkaa vaikka kolmen kimppaa.Kyllä voi olla vaikka viiden kanssa,ei haittaa mitään jos vaan perse kestää.
- naapurin tietotoimis
Kyllä teidän naintipuuhat menee hyvin pian sun miehen tietoon! Naapurin tietotoimisto ei voi olla vihjaamatta asiasta! Ja sitten vielä tämä sun salarakastaja laittaa ne filmit juutuupiin, josta sun sukulaisetkin näkee, mitä tyttö päivisin touhuaa!
- Suvaitsevuus kannatt
Nyt keskustellaan siitä, pitäisikö homojen avioliitot sallia. Minä olen suvaitsevainen, ja sallisin ne, vaikka vaimoni ei niitä suvaitsekaan. Eihän sitä pidä vaimon kanssa olla samaa mieltä tällaisista kysymyksistä. Minun mielestäni myös moniavioisuus on OK, vaikka vaimoni ei moniavioisuutta suvaitsekaan. Vanhoillinen. Niinpä joudun toteuttamaan moniavioisuutta vaimolta salassa.
- sinkkunainen57
Hitsi, pitää muuttaa kerrostaloon, jos vaikka saisi seksiä edes pyykkituvassa. Täällä ok-talossa ei kyllä saa naapurilta :)
- sitä
kun osaa vaan pyytää :) asuu sit vaikka missä....
- etenee!
"Voiko kahden kanssa olla? "
Kyllä voi.
Yksi hyvä konsti tuon toteamiseen on että "yllätät miehesi" naimalla kovaa kun miehesi tulee töistä ja sanot että "this is just for you". Sitten pyydät miestäsi "kimppakivaan".
Näin se homma eteneee!- pikku-rommi
Ainakin sala-rakas saa turpaan aika todennäkösesti :) Minusta väärin,pettämistä,se on eri-asia jos keskustelee erikseen asiasta kumppanin kanssa.Sopii että on ok.,niin sanottu avoin-suhde.Että molemmat saavat etsiä karkkia suhteen ulkopuolelta.En silti usko,että se teidän kohdallanne enään onnistuu,koska olet tehnyt sen mieheltäsi salassa.Minusta sun tulisi rehellisyyden nimissä kertoa miehelles,mitä olet tehnyt,ja keskustella kuinka siitä eteenpäin.Jos sinut jätetään,se on oikein.Hänellä on siihen täysi-oikeus,ja tuntea itsensä vihaiseksi,ja pettyneeksi.Paljastus voi pelottaa, mutta vähempää ei sinulle uskollinen miehesi ole ansainnut.Tai sitten vain raukkamaisesti jätät hänet, jos et pysty olemaan rehellinen.Mutta joka tapauksessa suhteessa ei saa olla salaisuuksia,eikä varsinkaan tuommoisia. Itse joudut kärsimään tekosi seuraukset.Olisi kannattanut miettiä etu-käteen ennen,kun lähti leikkimään rakkaan ihmisen tunteilla,ja omalla suhteella.Ilmeisesti et pidä suhdettasi kovin suuressa arvossa,ja et ole valmis sitoutumaan kyseisen miehen kanssa.Itsekkin olen työtön,mutta uskollinen.Ei ole tullut naitua naapurin, eikä kenenkään muunkaan kanssa kun oman miehen. En vaihtaisi rakasta ihmistäni,ja vakaata suhdetta hetken-huumaan.Kaikki on kivaa,niin kauan kun kiva kestää.Omaakin suhdetta voi piristää kaikintavoin olevalla luova,esim.strippaus,leikit,vain toisen tyydytys...kaikenlaista pikku-kivaa voi keksiä omankin miehen kanssa,ja omatuntokaan ei kolkuta. Uudet pano-paikat,ja pieni kiinni jäämisen pelko tuo myös vaki-suhteeseen vipinää.Jos röyhkeyttä löytyy, niin voi illalla pimeellä,vaikka panna verhot auki.Niin että koko show näkyy ulos.Riippuu siitä mikä itse kutakin, tyydyttää :) Rohkeasti vain!!!!! ja sinulle itselle ennemmin tai myöhemmin käry käy,ja silloin tulet tulokseen että olisi ollut parempi kertoa itse. Sillä jos kerrot itse miehesi on ehdottomasti vihainen,mutta vihaisempi jos et ole kertonut ja jäätte jotenkin kiinni.Kuinka voit katsoa häntä silmiin,ja sanoa että rakastat häntä pokerina???
- ihahaaaaa
varsinainen seurustelija :D. suhde jo alkumetreillä kirjaimellisesti päin v***ua. Kyllä tuosta alkaa vuosisatan rukkausturina en vaan tiedä kumman kanssa. "rakastamaani ihmistä" :D :D lol
- realcatha
Voit olla kahden kanssa, jos tämä kumppanillesi sopii. Silloin se on hieno asia ja mukavaa vaihtelua.
Mutta muuten vaihtoehtoina on valinta kumppanisi ja naapurisi välillä tai eläminen valheessa, joka ei ole oikein kumppaniasi kohtaan.
Pettäminen loppujen lopuksi kuitenkin kertoo kumppanin epäluotettavuudesta, koska hän joutuu valehtelemaan ja elämään valheessa peittääkseen toimintansa. Kumppanin epäluotettavuus taas kertoo kunnioituksen puutteesta, joka on tärkeä osa tasavertaista parisuhdetta ja joka sinäällään myös kertoo sitä, kuinka paljon kumppani oikeasti välittää.
Jos tämä ei kumppanillesi sovi, kannattaa harkita jatkatko pettämistä. Onko se fyysinen, eli seksuaalinen nautinto sen arvoista, että jossain vaiheessa luultavasti menetät luottamuksesi kumppanisi silmissä, osoitat ettet oikeasti arvosta ja kunnioita häntä ja tärkeimpänä se, että loukkaat häntä syvästi.
Kysy siis itseltäsi, että onko se hetkellinen nautinto tärkeämpi kuin oma luotettavuus, molemmin puolinen kunnioitettavuus ja toisen, rakastamasi ihmisen tunteet?
Mutta jos tämä kumppanillesi sopii, niin erittäin mukavia hetkiä useamman ihmisen kimpassa ja avoimemmassa parisuhteessa.- todellakin tapissa
Kumppanisi elättää sua ja käy töissä ja sitten naiskentelet muitten kanssa sen aikaa.
OIKEIN
Jatka samaa rataa! - ÄLLÖ OOT
todellakin tapissa kirjoitti:
Kumppanisi elättää sua ja käy töissä ja sitten naiskentelet muitten kanssa sen aikaa.
OIKEIN
Jatka samaa rataa!elättää SUN voi PRK oot tyhmääkin tyhmempi kyl kolos kutjaa ,lyö palikkaan nauloja poikittain ja jurnuta sillä oikein kunnolla vielä että voi P
- Vessansiivooja
Suomi on monogaminen maa. Kahden kanssa ei voi olla. Sinä et kyllä ansaitse olla edes yhden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715