Kengänkorkokopsuttelijat

waaat

Pitäisikö näille elämästä vieraantuneille kengänkorkokopsuttelijoille järjestää joku pakollinen työharjoittelu kaatopaikka-satama-rakennustyömaa-jätevedenpuhdistamo-metallipaja-navetta-aloilla, että he näkisivät jotain muutakin todellisuutta, kuin sen oman kapean toimisto-attaseasalkku-päiväkoti-stockman-coctailparty-koti-sektorinsa?

Ei niinkuin mitään kosketusta tämän päivän todellisuuteen, kun suurimmat ongelmat kohdataan atm:en iskuyrityksissä ovenraapimisseremonioineen.

30

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Miksi et vain anna heidän olla omissa oloissaan? Miksi heidän elämänsä sinua vaivaa?

• waaat

heidän kykyään muodostaa mielipiteitä.

• .
        waaat kirjoitti:

heidän kykyään muodostaa mielipiteitä.

Entä omat mielipiteesi? Jospa joku haluaisi kehittää sinun kykyäsi muodostaa mielipiteitä, mitäs siihen sanoisit?

• waaat
        . kirjoitti:

Entä omat mielipiteesi? Jospa joku haluaisi kehittää sinun kykyäsi muodostaa mielipiteitä, mitäs siihen sanoisit?

positiivisuuden synonyymi.

• ou gaad :::::!!!111

.

kiitti päivän parhaista nauruista :):):):):):):):):):):):):)

.

• Miten tiedät heidän elämästään mitään, jos itse elät rinnakkaistodellisuudessa?

• waaat

tietää yllättävän paljon, kun lukee heidän ajatuksiaan.

• padawanisi
        waaat kirjoitti:

tietää yllättävän paljon, kun lukee heidän ajatuksiaan.

voima kanssassi jalo ritari

• ...

sektorilla itse liikut?

• waaat

eri sektorilla.

• ...
        waaat kirjoitti:

eri sektorilla.

esimerkki, kiitos.

• ole kiinni. Itse olen ollut myös navettahommissa.Silloin laitetaan kumisaappaat. Rakennustyömaakaan ei ole ihan vieras paikka. Kaatopaikalta voi löytää kelpoa tavaraa.

Mutta korkokengissä voi sitten mennä sinne partyihin.

• platyn aivot

Niin, outoa on minusta vain se, jos ei pysty olemaan kumppareissa paskassa ja korkkareissa juhlissa.

Ja tämä ikuinen "ei saatana mä kuolen täällä nauruun": teidän mielenkiintoisuutenne saa minut aivan heikoksi.

• REPESIN:::::!!!!!111
        platyn aivot kirjoitti:

Niin, outoa on minusta vain se, jos ei pysty olemaan kumppareissa paskassa ja korkkareissa juhlissa.

Ja tämä ikuinen "ei saatana mä kuolen täällä nauruun": teidän mielenkiintoisuutenne saa minut aivan heikoksi.

.

aivan kappaleiksi

Minun täytyy *KOOTA* itseni!!!!111

.

• au-liskot
        platyn aivot kirjoitti:

on yritetty ja sekään ei varsinaisesti toimi !11!!!!!!

• Stiletta

Onko tuollainen elämä jossain! Mäkin haluan sellaisen!

• FF

Eikös tuo juuri ole tämän päivän todellisuutta? Urpo.

• ennen tiennytkään että jos omistaa korkokenkiä, että olis elämästä vieraantunut tai että sillon suurin ongelma on joku oven takana rykivä atm.

• neuvoistasi. Olet oikeassa siinä mitä sanot ja olen toki avoin ja puhelias "luonnossa". Olen huomannut että täällä sellainen ei kannata :)

• ...
        timanttia kirjoitti:

neuvoistasi. Olet oikeassa siinä mitä sanot ja olen toki avoin ja puhelias "luonnossa". Olen huomannut että täällä sellainen ei kannata :)

se vei ennen kuin tajusi, ettei täällä kannata avautua.

Tosin en usko vieläkään, että läksy olisi varsinaisesti omaksuttu. Oppimisen asteella ollaan vielä.

• kirpela

kaatis ja jätevesipuhdistamo on kokematta, satamassa pärjäs ihan hyvin korkkareillakin :) Muuta vinkumista?

• Dest-iny

Mitä voidaan päätellä naisesta, joka pitää korkokenkiä näyttääkseen pitemmältä... tyrsk!

Ei korkokengät tee naisesta täysikasvuista.

• matalatkaan kengät.

• au-liskot

coctailpartyt perjantaina, kaikki ovat tervetulleita ::::.!!!!1!!!

Mutsi esiintyy korkokengissä, koska lähestyvän uhan voi näin helpommin arvioida.

*aina kuitenkin kumahtaa päähän*

• 24

Piikkarit jalassa pysyy ja paikat eivät ole outoja joita luettelit....
      Laita nyt ihmeessä mukaan suolenpätkät, sisuskalut ja uloste...

Nekin nähty. ; )

Joten maailma on ihmeellinen paikka... ? ?

Onhan meitä tietty niitä, joilla ei ole minkäänlaista hajua miten tämäkin systeemi pelaa....
      Ehkä tekisikin hyvää.... Lähdetäänkö kaikki työkiertoon... Kannatan.. ; )

• Vilma 33

Paskaset haalaritko sit tekee miehestä sitten täysikasvuisen? Vai kenties se kun tietää jo valmiiksi kaikesta kaiken? Kullin pituudella ei ole mitään merkitystä, mutta käyttäytymisellä on. Perinteet kunniaan joo, onhan niitä luolamiehiä joskus elänyt...

Terveisin nainen, joka työskentelee paskasissa haalareissa jätevesilaitoksella ja mieheni metallipajassa. Pidämme coctail-partyja silloin tällöin. Sitä voisi kutsua myös ihmisten kanssa seurusteluksi... Ai niin. Mieheni omistaa myös siistejä vaatteita ja osaa pitää niitä päällänsä! OMG!

• Kaarina35

miesten vastakohtia, siksikö ärsyttää niin paljon?? Ehkä miesten olisi itse aika muuttua siihen suuntaan ja tulla pois sieltä jurakaudelta?

• up

on suosituimmis keskusteluis.

• vänsky

.

• up
        vänsky kirjoitti:

.

sää ajatella muutenki ku munillas?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      158
      4846
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2129
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2006
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      115
      1889
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1879
    6. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      93
      1678
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1337
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      67
      1232
    9. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      120
      1166
    10. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      29
      1115
    Aihe