Katsooko kukaan?
Itse katselen netin kautta ja sitten useamman osan perä jälkeen.
(Murhat ja tappamienen ei kiinosta, joten nämä ovat yksi vaihtoehto.)
Olen seuranut ohjelmia aktiivisesti vuoden verran, nyt on alkanut nyppiin joka sarjaan otetut henkilökemioiden kärhämät.
Sarjassa Yhteinen taloprojekti tämä toinen pari on melkoinen pettymys. Gill ja suunittelija Tara ovat kimittäviä inisijöitä, heidän keskusteluan on vaikeaa kuunella. Vähennän ääntä, mutta..
Toisaalta on kiva seurata muiden maiden sisustus ja rakentamis tyyliä.
Austraaliassa käytetään paljon kokolattiamattoja ilmeisemmin siellä ei sitten ole asmaa tai atoopista ihoa?
Amerikassa on asunnot isoja ja jokaista makuuhuonetta kohden halutaan oma kylpyhuone..
En ymmärrä miksi heilä ikkunat ovat avattavissa vain ylöspäin nostamalla? En kyllä ole saanut tarkkaa kuvaa siitä miten ikkunan mekanismit toimii, mutta suomalainen avautuva ikkuna tuntuu kotoisalta.
Samoin; Suomiko ainoa maa, jossa eteistila käyttö ulkovaatteiden säilytykseen ja vieraiden vastaan ottoon?
Englantilaiset talot näyttävät navetoilta tai varastoilta ulospäin?
Suomalainen harjakatto puoltaa paikkansa lumisessa maassa, tosin ruotsalainen malli, jossa ei jää ullakotilaa lainkaa on myös silmäälle sopiva.
Katsooko kukaan?
Sisustus ja remppa sarjat
3
235
Vastaukset
- pd.
uuden suunittelijan Jaanan jalkaterät ovat niin pitkät, että tulee mieleen sammakkoräpylä kävely.
Käsittämätöntä, eikö katso itseään ollenkaan peilistä? Luulisi huomaavan ettei kapeatpitkät kärjet sovi lyhyelle iso jalkaiselle ihmiselle.
Uudeksi tunnariksi sopisi sammakkoiden kuoro /Röllin lauluista.- oloo
Remontit rahaksi oli täydellinen oppikurssi siihen miten ahne voi "yrittäjä" olla tämä Armado ahnehti itsensä ulos perheyrityksestä. Veli ei enää suostunut Kissatalon jälkeen yhteistyöhön jona ainoa päämäärä oli korkea voitto.
Mutta Armadoita on suomenkin remppa firmat täynnä. Tarjous ja teettäminen maksavat n. 2/3 koko rempasta materiaalit ja työ saa jakaa 1/3 budjetista.
Näin on, kokemus minulla on jo kahdesta rempasta. - ;)
oloo kirjoitti:
Remontit rahaksi oli täydellinen oppikurssi siihen miten ahne voi "yrittäjä" olla tämä Armado ahnehti itsensä ulos perheyrityksestä. Veli ei enää suostunut Kissatalon jälkeen yhteistyöhön jona ainoa päämäärä oli korkea voitto.
Mutta Armadoita on suomenkin remppa firmat täynnä. Tarjous ja teettäminen maksavat n. 2/3 koko rempasta materiaalit ja työ saa jakaa 1/3 budjetista.
Näin on, kokemus minulla on jo kahdesta rempasta.yks linkki ruotsin tv3,voi katsoa playerin kautta. Toinen puhuu ruotsia ja toinen englantia,minusta ihan hauska "Design: Simon&Tomas" http://www.tv3play.se/program/designsimontomas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462