Totuus kakkojen keräämisestä

kolmenkopla

Taas alkaa olla se aika vuodesta, kun koiranomistajana saa olla kaikkien vihanpidon kohteena. Meillä on kaksi koiraa ja asumme kaupunkialueella. Keräämme aina kakat pussiin ja pussin viemme roskikseen, emme pissata portteihin ym. sopimattomiin paikkoihin, silti saattaa ohikulkijat heittää kommenttia, et "siinä taas pari paskantajaa" tms. Haukkuisitte vain sellaisia, joiden oikeasti näette jättävän ne paskat maahan tai antavan koiran lorotella suoraan postilaatikkoon!!

Ymmärrän että ottaa päähän, minuakin harmittaa ne välinpitämättömät idiootit, mutta ei se oikeuta haukkumaan jokaista koiranulkoiluttajaa.

22

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkapussit messissä

Itse kerään aina koirani jätökset oltiin missä tahansa lenkillä, enkä todellakaan anna koiran pissailla portinpieliin tai postilaatikoiden juureen. Ei voi kuin ihmetellä kuinka vastuuttomia suurin osa koiran omistajista on prkl!

Tätäkin palstaa lukevista varmasti suurin osa jättää koiransa jätökset siihen paikkaan...ois kiva tietää syitä tähän, vai onks se vaan niin helvetin rasittavaa ja noloo?

• palstailija..

että tätä palstaa nimenomaan Ei lue kyseiset henkilöt. Nämä henkilöt, jotka antavat koiransa kuseksia ja paskoa ympäriinsä, ovat välinpitämättömiä koiranomistajia, joille koira tuntuu olevan lähinnä rasite.. Ei sellaiset ihmiset lue koirapalstoja! Ei heitä kiinnosta. Heillä on oma tapansa toimia.

Siksi en ymmärräkään, mitä ihmettä auttaa täällä koirapalstoilla asiasta nipottaa, kun varmasti suurin osa ne kakit keräilee.

• Tässä syitä

"ois kiva tietää syitä tähän, vai onks se vaan niin helvetin rasittavaa ja noloo? "

Tässä syitä jotka ovat empiirissä tutkimuksissani noussut esille:
        - Pimeässä ei näe minne rekku tortut laskee
        - Heikko selkä
        - Liian lyhyet kädet
        - Pussit unohtui matkasta
        - Nolottaa
        - Ei piittaa pätkääkään
        - Luonnonlannoite se vaan on
        - En mää sitä tehny, se oli naapurin rekku

Lisäsyitä saa muut keksiä

• plöts pllöts!
        Tässä syitä kirjoitti:

"ois kiva tietää syitä tähän, vai onks se vaan niin helvetin rasittavaa ja noloo? "

- Heikko selkä
        - Liian lyhyet kädet
        - Nolottaa
        - Ei piittaa pätkääkään

-Tämmönen on normaalii perinnettä, teidän pitää siihen tottuu
        -Se maatuu kyllä
        -Joudutteks itte tekeen samoin?
        -Ei tuu toistumaan
        -Tällaisia on tuolla näkyvemmilläkin paikoilla
        -Luuletteks ettei muut tee tällasta?
        -Minnes tää sit sieltä kaatopaikalta viedään?
        -Mitä haittaa tästä on, sen enempää kun rumista lahonneista puunkannoista?
        -Meillä on hirvee kiire
        -Tuun kohta kerään sen

• Otsoman
        palstailija.. kirjoitti:

että tätä palstaa nimenomaan Ei lue kyseiset henkilöt. Nämä henkilöt, jotka antavat koiransa kuseksia ja paskoa ympäriinsä, ovat välinpitämättömiä koiranomistajia, joille koira tuntuu olevan lähinnä rasite.. Ei sellaiset ihmiset lue koirapalstoja! Ei heitä kiinnosta. Heillä on oma tapansa toimia.

Siksi en ymmärräkään, mitä ihmettä auttaa täällä koirapalstoilla asiasta nipottaa, kun varmasti suurin osa ne kakit keräilee.

"Siksi en ymmärräkään, mitä ihmettä auttaa täällä koirapalstoilla asiasta nipottaa, kun varmasti suurin osa ne kakit keräilee."
        Melkoinen määrä sontaa kävelyteiden varsilla, minä taas luulen että suurin osa ei kerää niitä.

Suuri kiitos niille jotka keräävät!!! Huolehditte vastuullisesti lemmikistänne.

• palstailija..
        Otsoman kirjoitti:

"Siksi en ymmärräkään, mitä ihmettä auttaa täällä koirapalstoilla asiasta nipottaa, kun varmasti suurin osa ne kakit keräilee."
        Melkoinen määrä sontaa kävelyteiden varsilla, minä taas luulen että suurin osa ei kerää niitä.

Suuri kiitos niille jotka keräävät!!! Huolehditte vastuullisesti lemmikistänne.

että ne jotka tätä palstaa selailevat, tuskin ovat niitä ns. välinpitämättöämiä koiranomistajia, jotka paskaa eivät kerää. Eli siis pitäisi jotakin muuta kuin tätä kautta perille tuo tieto noille välinpitämättömille omistajille.

• lisää paskaa
        Tässä syitä kirjoitti:

- Heikko selkä
        - Liian lyhyet kädet
        - Nolottaa
        - Ei piittaa pätkääkään

jos ne paskat vie roskiin, menevät kaatikselle -> tuottaa metaania

ilmasto pelastuu ja kukat kukkivat kun saavat rauhassa maatua.. en kerää paskoja, koira menee tien penkalle. postilaatikon seudut, rakennusten seinustat, tiet ja pihat on kiellettyjä alueita. aurausmiehet ei tee hommiaan kunnolla joten koiran on vaikea päästä kauemmas tiestä, se ei ole minun vikani.. ja sairauksista ei ole pelkoa kun koira on terve. mukulat kuuluu opettaa olemaan koskematta paskoihin. vaarallisempia lasin kappaleet ym roskat on ja ne pistävät silmäänkin enemmän, paska on luonnollista..

• kato ku
        lisää paskaa kirjoitti:

ilmasto pelastuu ja kukat kukkivat kun saavat rauhassa maatua.. en kerää paskoja, koira menee tien penkalle. postilaatikon seudut, rakennusten seinustat, tiet ja pihat on kiellettyjä alueita. aurausmiehet ei tee hommiaan kunnolla joten koiran on vaikea päästä kauemmas tiestä, se ei ole minun vikani.. ja sairauksista ei ole pelkoa kun koira on terve. mukulat kuuluu opettaa olemaan koskematta paskoihin. vaarallisempia lasin kappaleet ym roskat on ja ne pistävät silmäänkin enemmän, paska on luonnollista..

Kato ku se on laissa kielletty jättämästä niitä paskoja sinne tienreunaan. Vaikka ois kuinka huonosti aurattu, ni ei se ole mikään syy jättää korjaamatta. En minäkään mettästä ja joutomailta korjaa, mut kadunvarsilta kyllä. Ihan kaupunkien asumisviihtyvyydestä on kyse, ei siitä et joku lapsi niitä söisi =P

• minä tse ja koira
        palstailija.. kirjoitti:

itse jätän ne maahan

• luki.ja
        lisää paskaa kirjoitti:

Moni muukin jättää ja ei oo maailman loppu jos niitä näkee maassa

• Niinpä.

Mitäs niille pitäisi tehdä ? jäniksiäkin kaupunginseudut täynnä. Ja varmasti paska lentää.

• Oskutto
        Niinpä. kirjoitti:

Mitäs niille pitäisi tehdä ? jäniksiäkin kaupunginseudut täynnä. Ja varmasti paska lentää.

Heh, jos sinulla on lemmikkinä jänis, kettu ynnä muu luonnon eläin, niin silloinhan se on sinun vastuullasi...
        Nuo luonnon eläimet tekevät jätöksensä metsään, paikkaan joka ei ole ns. yleinen paikka.
        Jalkakäytävät ja kävelytiet ovat yleisiä paikkoja.
        Sehän on omistajan/ulkoiluttajan välijinpitämättömyyttä/vastuuttomuutta jättää ne jätökset noukkimatta. Miksi pitää lemmikkiä, jos ei pysty huolehtimaan siitä???

• Tuplakupla
        minä tse ja koira kirjoitti:

itse jätän ne maahan

Ja kiitos että myönnät olevasi ääliö.

• höpöhöpö-
        Oskutto kirjoitti:

Heh, jos sinulla on lemmikkinä jänis, kettu ynnä muu luonnon eläin, niin silloinhan se on sinun vastuullasi...
        Nuo luonnon eläimet tekevät jätöksensä metsään, paikkaan joka ei ole ns. yleinen paikka.
        Jalkakäytävät ja kävelytiet ovat yleisiä paikkoja.
        Sehän on omistajan/ulkoiluttajan välijinpitämättömyyttä/vastuuttomuutta jättää ne jätökset noukkimatta. Miksi pitää lemmikkiä, jos ei pysty huolehtimaan siitä???

oon ite nähnyt hirven paskantavan keskelle ajotietä... asfalttisellaista!!!

• Mitenkä?

Minua kiinnostaa lähinnä, miten omakotiasujat suhtautuvat, jos laittaa koirankakat ohikulkiessa heidän roskikseen? Onko tullut sanomista? Itse kannan aina kotiin asti, ellen ole sellaisella paikalla missä on "yleisiä" roskiksia. Täälläkin kun saa välillä sen 2 km kantaa sitä torttua kotiin, niin on monesti käynyt mielessä, että mitähän tuo tuumaisi jos laittaisin tuohon roskikseen. Parempi kai se siellä kuitenkin on, kuin tiellä. Rivi/kerrostaloalueella ei ainakaan kukaan motkota, vaikka viel minkä talon roskikseen.

• jotain rajaa

Tuoppa meidän taloyhtiön roskikseen koirasi paskat, mutta varaudu ottamaan potkut persuuksille jos satun näkemään.

• juupajuu :D
        jotain rajaa kirjoitti:

Tuoppa meidän taloyhtiön roskikseen koirasi paskat, mutta varaudu ottamaan potkut persuuksille jos satun näkemään.

siis paljon se on sulta veke et joku laittaa pikku pussukan taloyhtiönne roskikseen...Eiks se oo kuitenki parempi et se pussi on siellä roskiksessa kuin et sonnat sun kengänpohjassa...??

• Nita24
        jotain rajaa kirjoitti:

Niin häh? Siis kyllä mä ainakin vien meidän koiran kakat meidäntalohtiön roskikseen. Mihis sitten jos sinne ei saa viedä? Ja miksi ei muka muidenin taloyhtiöiden. Jos joku mulle tulisi napisemaan että miksi sinne laitat niin voisin sen jälkeen kanniskella vaikka kaikki kakat kyseisen henkilön oven eteen ihan vaan laittaa lapn mukaan että "tähänkö sitten?".

• ...että

>>Haista paska!>>.

• aloitt.

Joskus tosiaan tekis mieli huutaa takaisin, mut en oo viittiny ryhtyy suukopuun idioottien kanssa. Lasken nämä huutelijat samaan kastiin niiden paskojen jättäjien kanssa. Roskasakkia, jotka eivät osaa elää sovussa porukassa.

• zipali

http://www.intermin.fi/intermin/hankkeet/jarjestyslaki/home.nsf/pages/D9B46FA3F995D376C2256D9B00252534

Koiran ulkoiluttajan on huolehdittava siitä, ettei koiran uloste jää ympäristöön hoidetulla alueella. Hoidettuja alueita lain mukaan ovat esimerkiksi alueet, joilla nurmikot on leikattu ja joilla on istutuksia tai joilla tiet ovat päällystettyjä.

On se vaan jännä että on huudettu siitä kun koira meni ojaan kakalle...siltäkin pitäisi muka kerätä kakat! PAH! Järki käteen myös kakkavalitteluista kun järjestyssäännöissä mainitaan hoidetut alueet, se meinaa sitä että pelloilta ja tien viereisestä pusikosta niitä ei tarvitse kerätä. Ottaa aivoon kun saa paheksuvia katseita kun koira on 6metrin (flexi) päässä tiestä pusikossa kakalla ja mummot kattoo kieroon kun ei itse pompi sinne nokkospuskiin jätöksiä keräämään. Valittajien olisi hyvä lukea nämä samat säännöt.

Ja loppuun että kyllä se itseäkin ärsyttää jos jalkakäytävällä, portin pielessä, puistossa, (koiratarhassa), tms yleisellä alueella millä voidaan olettaa ihmisten kävelevän on kakkaa...siltikin mua eniten ärsyttää ne risat pullot ja roskat. =(

• koirakuiskuri

Ohhoh, aika heittoa ohikulkijoilta. Tuo että "siinä menee pari paskantajaa." Huh huh.

Mitäpä jos olisi tollaiselle jäppiselle (mies asialla vai mitä?) heittänyt, että käsikynkässä oleva naisensa on varmaan oksentaja, kun joutuu olemaan tuollaisen paskanjauhajan kanssa.

Aika lapsellliseksi tietty menee, mutta kyllä tuohon heittoon jotain tarttisi keksiä takaisin sanottavaa. Ehdotuksia?

Oma lyhyempi heittoehdotukseni on tuohon "Siinä menee pari paskantajaa"-heittoon tämä: "Ja siinä menee näemmä paskanjauhaja."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe