pulssia?? Mulla on nyt ollut semmoinen ongelma lokakuusta asti,että mulle todettiin ahdistuneisuushäiriö ja sen ansiosta myös tuntuu että pulsis lyö välillä todella kovaa. Välillä se voi lyödä aivan normaalisti,vaikka tuntuukin ettei se kovaa lyö,mutta nyt viime päivinä se on ollut todella korkea,tänäänkin mitatessa 98! Olen 19-vuotias. Pelkään todella paljon joka päivä,että sydämeni sanoo itsensä pian irti :( Onko MITÄÄN keinoja saada pulssia matalemmaksi,kuin lääkitys??
Miten hidastaa....
syrän_
1
195
Vastaukset
- sanniihleinoska
Lääkitys, beetasalpaaja. Voisi auttaa myös sun ahdistuneisuuteen.
98 on korkea, mutta mulla esim on ollut takykardiaa nyt kuukauden, pulssi korkeimmillaan 132 ja sanovat että ihan hyvin voin olla huoleti. Käy varmuuden vuoksi sydänfilmissä ja jos siinä ei ole mitään, ole huoleti.
Jotkut sanovat myös että rentoutuminen auttaa. Ahdistuneena se on kuitenkin vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462