No voi shaatana sentään!!! Kyllä meni hyvin alkanut päivä totaalisesti pilalle!!! Ja ketä on kiittäminen? Ma kusun vaan?!!!
Puhelin soi hetki sitten ja ajattelin, että kylläpäs siellä nyt on innokas asiakas. En nimittäin jaksanut nousta vastaamaan parilla ensimmäisellä soittoyrityksellä. Kun vastasin, niin fiilikset tippuivat totaalisesti. Verovirkailija pyytää selvitystä myymieni autojen myyntivoitoista viimeisen kolmen vuoden ajalta! No mistä minä sellaiset revin, en minä ole mitään kirjaa pitänyt. Autoja tulee ja autoja menee, näin se kauppa käy!!! Suurin osa kaupoista on onneksi käteisellä, joten tillillä ei näy hirveästi! Taidankin pyytää pankista tiliotteet ja lähettää ne verottajalle!! Hah, hah, siitä saakin pitkän nenän! Ei näy kuin murto-osa diileistä!!! Pergele, siinä on shaatana!!!
Nyt herääkin kysymys, että kuka shaatanan paviaani on tehnyt tämmöisen turhan ja perusteettoman ilmiannon?!! Mikä viddushaatana siinä on, ettei rehellinen mies saisi rehellisesti ansaita vähän enemmän tai oikeastaan helvetisti enemmän kuin kouluja käymätön duunari-pelle?!!! Olette kaikki shaatana työkkärin listoilla ja sosiaalitantat kantaa leipiä kotiin, kun rahat ei muuten riitä!!! Ja sitten kateellisina tehdään perättömiä ilmoituksia ja haitataan työssä olevan työn tekemistä!!! Nostan kohta shaatana jokaista täällä mua herjannutta vastaan syytteen kunnianloukkauksesta ja elinkeinon harrastamisen vaikeuttamisesta ja turhasta ja perättömästä ilmiannosta ja muutamamasta muusta asiasta. Olen jo ottanut lakimieheeni yhteyttä! Voi olla, että kohta tämäkin palstaa muuttuu asiallisemmaksi, kun HÄKKI HEILAHTAA useammalle palstan pellelle kunnianloukkauksesta, perättömästä ilmiannosta, elinkeinon harrastamisen vaikeuttamisesta ja muutamasta muusta asiasta/syystä!!!
VOI SHAATANA! PÄIVÄ JA VIIKKO ON PILALLA! MISTÄ TÄSSÄ NYT SHAATANA KAUPPAA TEKEE JA JOKAISESTA PASKALLA KÄYNNISTÄKIN PITÄISI ALKAA KIRJAA PITÄMÄÄN JA RAPORTOIMAAN!!! VOI PERGELE!!!!
Verottoja otti yhteyttä!!
35
792
Vastaukset
- Nyt tai myöhemmin
Ensin ottaa yhteyttä verottaja, sen jälkeen poliisi, ja sitten vielä ulosottomies. Kun jobbarin autot on ulosmitattu, niin sen jälkeen jobbari pääseekin Vation täysihoitoon kalteraiden taakse.
- joopajoo-o
niin ja sinä maksat,muista se?
- saaduilla rahoilla
joopajoo-o kirjoitti:
niin ja sinä maksat,muista se?
Jobbari maksaa itse oman vankilassaoloaikansa kustannukset niillä rahoilla, jotka ulosottomies on saanut jobbarilta viedyistä autoista.
- olet kusessa
saaduilla rahoilla kirjoitti:
Jobbari maksaa itse oman vankilassaoloaikansa kustannukset niillä rahoilla, jotka ulosottomies on saanut jobbarilta viedyistä autoista.
kuvittelet vaan, jopparin autoista ei tule kuin kaatopikka maksut,jotka säkin maksat! etkö ymmärrä kaiken ajojahtisi jälkeen ole itse se maksumies ja joppari tekee kauppaa kun sä hikoilet et oikeen ymmärrä miten nämä maailman asiat menee?
sinä maksat aina,ja kun omaisuutesi on omissa nimissäsi olet aina peukaloruuvissa etkä osaa siitä erota eli ikuisesti kusessa? - Ulosmittaus
olet kusessa kirjoitti:
kuvittelet vaan, jopparin autoista ei tule kuin kaatopikka maksut,jotka säkin maksat! etkö ymmärrä kaiken ajojahtisi jälkeen ole itse se maksumies ja joppari tekee kauppaa kun sä hikoilet et oikeen ymmärrä miten nämä maailman asiat menee?
sinä maksat aina,ja kun omaisuutesi on omissa nimissäsi olet aina peukaloruuvissa etkä osaa siitä erota eli ikuisesti kusessa?Ulosottomies voi ulosmitata myös toisten nimiin rekisteröityjä autoja jobbarin veloista, jos ulosottomiehen näkemyksen mukaan autojen todellinen omistaja on jobbari.
- puhut,
Ulosmittaus kirjoitti:
Ulosottomies voi ulosmitata myös toisten nimiin rekisteröityjä autoja jobbarin veloista, jos ulosottomiehen näkemyksen mukaan autojen todellinen omistaja on jobbari.
Täyttä paskaa ulosottomies myi omistani auton toisten veloista mutta ulosottovirasto maksoi
autosta täyden hinnan minulle eli on aivan sama kuka ajaa autollani kunhan en luovuta
kortittomalle tai humalaiselle myös ulosottomiehet voivat olla rikollisia ota selvää ennen kuin
JEESUSTELET.
- Turisti2206
Eikähän verottaja lähesty kirjeitse eikä soittamalla .
Muuten hyvä avaus :)- Sen tiedän
Sain Ruotsista pieniä konsultoinipalkkioita 200-2000 euroa/kk. Ei mennyt kuin 4-5 kuukautta, niin verottaja soitti ja kyseli niitten perään. No onneksi olin jo verotoimiston kanssa sopinut niistä maksettavat verot jäännösveroina ettei sen kummempaa. Pankit kun kuullemma ilmoittavat usein rahansiirroista ilman järkevää alkuperää verottajalle, ja ainakin minun kohdallani se piti paikkaansa.
- opittavaa
Muista nämä perusasiat:
-kaupat salanimellä ja salaisella 046-numerolla.
-rahat aina käteisellä, älä koskaan talleta rahaa pankkiin tai muualle mistä sen voi jäljittää.
-autot myyjän nimistä suoraan ostajan nimiin, jolloin et itse ole ollut niiden kanssa missään tekemisissä.
Kun nämä muistat saa verottaja soittaa niin paljon kuin haluaa. Ei haittaa bisneksiä.- Ei auta mikään
Verottaja on soittanut autojen edellisille omistajille, ja kysynyt heiltä, että kenelle autot on myyty. Verottaja on soittanut myös autojen nykyisille omistajille, ja kysynyt heiltä, että keneltä autot on ostettu. Näin verottajalla on oikeudenkäynnissä pitävät todisteet jobbarin saattamiseksi vankilaan ja hänen omaisuutensa ulosmittaamiseksi.
- ei ole
Ei auta mikään kirjoitti:
Verottaja on soittanut autojen edellisille omistajille, ja kysynyt heiltä, että kenelle autot on myyty. Verottaja on soittanut myös autojen nykyisille omistajille, ja kysynyt heiltä, että keneltä autot on ostettu. Näin verottajalla on oikeudenkäynnissä pitävät todisteet jobbarin saattamiseksi vankilaan ja hänen omaisuutensa ulosmittaamiseksi.
Edellinen omistaja on myynyt Valto Heimoselle ja ostaja on ostanut sen Heimo Valtoselta. Kumpikaan nimi ei ole kuitenkaan oikea. Ostaja eikä myyjä eivät tiedä jobbarin osoitetta koska kaupat on tehty huoltsikalla. Puhelinnumerot eivät johda mihinkään koska ne ovat salaisia ja hävitetty kaupan jälkeen.
- Älä aliarvioi
ei ole kirjoitti:
Edellinen omistaja on myynyt Valto Heimoselle ja ostaja on ostanut sen Heimo Valtoselta. Kumpikaan nimi ei ole kuitenkaan oikea. Ostaja eikä myyjä eivät tiedä jobbarin osoitetta koska kaupat on tehty huoltsikalla. Puhelinnumerot eivät johda mihinkään koska ne ovat salaisia ja hävitetty kaupan jälkeen.
Esimerkiksi Nettiautolla on tallessa tunnisteet, joilla voidaan selvittää, että miltä tietokoneilta jobbarit ovat ilmoituksensa lähettäneet. Paljon muitakin tunnistuskeinoja on, mutta ne selviävät sinulle viimeistään oikeudenkäynnissä.
- Jobin postia
Älä aliarvioi kirjoitti:
Esimerkiksi Nettiautolla on tallessa tunnisteet, joilla voidaan selvittää, että miltä tietokoneilta jobbarit ovat ilmoituksensa lähettäneet. Paljon muitakin tunnistuskeinoja on, mutta ne selviävät sinulle viimeistään oikeudenkäynnissä.
Voi olla, että jäljet johtaa esim. Itä-keskuksen kirjastoon, jossa kävijöitä on about 10 000 päivässä, vähintään.
Kyllä se kuule niin on, että tosijobbari osaa jälkensä peittää, niin viranomaisilta kuin auton ostaneelta. Jobbari ei ole koskaan nähnytkään auton ostajaa, saati väitettyä autoa. Pankkitilille ei ole tullut mitään suoritusta ja virallisissa papereissa ei ole mitään sellaista tietoa, millä jobbarin saisi yhdistettyä autoon. Myynti-ilmoituksessa ollut puhelinnumero ei vastaa tai se ei ole enää käytössä. Mikään ei yhdistä jobbaria autoon tai auton ostajaan. Herääkin siis kysymys, yritetäänkö jobbari itse asiassa lavastaa syylliseksi? Motiivina voi olla esim. se, että ostajan naisystävällä on tiettävästi ollut seksisuhde jobbarin kanssa ja auton ostaja on tästä erittäin katkera. Luonnollisesti hän on myös jobbarille kateellinen siitä, että jobbari nettoaa parissa kolmessa kuukaudessa nettona saman, mitä auton ostaja tienaa vuodessa bruttona.
Miksi siis syytätette jobbareita? Mikään virallinen tai edes epävirallinen asiakirja ei yhdistä heitä ostamiinne roskaläjiin, joissa on jotain tekemiänne purkkaviritelmiä. Hävetkää!! - Tunnistusrivi
Jobin postia kirjoitti:
Voi olla, että jäljet johtaa esim. Itä-keskuksen kirjastoon, jossa kävijöitä on about 10 000 päivässä, vähintään.
Kyllä se kuule niin on, että tosijobbari osaa jälkensä peittää, niin viranomaisilta kuin auton ostaneelta. Jobbari ei ole koskaan nähnytkään auton ostajaa, saati väitettyä autoa. Pankkitilille ei ole tullut mitään suoritusta ja virallisissa papereissa ei ole mitään sellaista tietoa, millä jobbarin saisi yhdistettyä autoon. Myynti-ilmoituksessa ollut puhelinnumero ei vastaa tai se ei ole enää käytössä. Mikään ei yhdistä jobbaria autoon tai auton ostajaan. Herääkin siis kysymys, yritetäänkö jobbari itse asiassa lavastaa syylliseksi? Motiivina voi olla esim. se, että ostajan naisystävällä on tiettävästi ollut seksisuhde jobbarin kanssa ja auton ostaja on tästä erittäin katkera. Luonnollisesti hän on myös jobbarille kateellinen siitä, että jobbari nettoaa parissa kolmessa kuukaudessa nettona saman, mitä auton ostaja tienaa vuodessa bruttona.
Miksi siis syytätette jobbareita? Mikään virallinen tai edes epävirallinen asiakirja ei yhdistä heitä ostamiinne roskaläjiin, joissa on jotain tekemiänne purkkaviritelmiä. Hävetkää!!Jobbarit ovat paatuneita rikollisia, ja heidän kuvansa löytyvät poliisin arkistoista. Kun jobbarien huijaamille ihmisille näytetään kuvaukseen sopivien henkilöiden valokuvia, niin oikeat rikolliset löytyvät helposti. Kirjastoissa on yleensä valvontakamerat, ja kirjaston koneille pitää kirjautua kirjastokortilla, joten ilmoituksen jättäminen kirjastossa ei pelasta jobbaria vankilalta.
- kiertää
Älä aliarvioi kirjoitti:
Kaikki rikolliset käyttävät anonyymipalveluja nettiyhteyksissään. Useimmiten viranomaiset eivät lähde näitä yhteyksiä selvittämään vaikka se periaatteessa mahdollista onkin. Kirjastossa käydessä voi naamioitua aivan eri kuosiin kuin mitä normaalisti on, samoin pokan tavatessa.
- Kiinni jäät
kiertää kirjoitti:
Kaikki rikolliset käyttävät anonyymipalveluja nettiyhteyksissään. Useimmiten viranomaiset eivät lähde näitä yhteyksiä selvittämään vaikka se periaatteessa mahdollista onkin. Kirjastossa käydessä voi naamioitua aivan eri kuosiin kuin mitä normaalisti on, samoin pokan tavatessa.
Kaikki rikolliset ovat perusluonteeltaan tyhmiä. Eivät he olisi rikollisiksi edes alkaneet, jos pärjäisivät rehellisissä töissä. Rikolliset tekevät aina isoja virheitä, ja viranomaisilla ei ole mitään vaikeuksia ottaa heitä kiinni.
http://www.dataprey.fi/tietotekninen_rikostutkinta.html?gclid=CN7ct4jal4oCFQ35Xgod_DBZhg
Nyt on parhaillaan menossa viranomaisten massiivinen yhteisoperaatio, jonka avulla laitetaan kaikki Suomen jobbarit kerralla linnaan, ja heidän omaisuutensa ja autonsa takavarikoidaan. - useimmat
Tunnistusrivi kirjoitti:
Jobbarit ovat paatuneita rikollisia, ja heidän kuvansa löytyvät poliisin arkistoista. Kun jobbarien huijaamille ihmisille näytetään kuvaukseen sopivien henkilöiden valokuvia, niin oikeat rikolliset löytyvät helposti. Kirjastoissa on yleensä valvontakamerat, ja kirjaston koneille pitää kirjautua kirjastokortilla, joten ilmoituksen jättäminen kirjastossa ei pelasta jobbaria vankilalta.
Herjaus viestit tehdään kirjastossa ja henkilöt ovat juuri näitä näillä palstoilla esiintyviä
sosiaali pummeja luuletko tosiaan että kauppiaat on kirjastossa päivät herjaamassa
ihmisiä älä unta nää.
- narukaulaan
taas näitä lapsellisia provoilioita! tämmönen valehtelia pelkuri ei kannattais päätänsä täällä aukoa! verottaja ei soittele tajua se, aina kirjallisesti tulee pyynnöt et tietenkään tiennyt! reppana yrittää pelästyttää tyhmempiä!
täälä on tullu tavaksi yrittää pelotella ihmisiä,
mutta kun jopparilla ei ole pelkoon aihetta niin turhaa sekoilua?
ei verottajalla nyt niin paljon luppoaikaa ole että se alkais joillekin tosta vaan soittelee,
valehtelialla on kyllä mielikuvitusta! tämmöset paskat sitten tulee näyttää rehellistä naamaa kunnon jopparille,taitaa olla ahtaaja?
muuta ei voi todeta että kyllä tällasilla valheen vääntäjillä on aina aikaa yrittää hämmentää muka ovat oikealla asialla,onko valehtelia ?
HÄPEÄ PAHA IHMINEN?
luulis että alkais hävettää,kun täällä rehellistä lippua heiluttaa,mokomakin luuseri!!!
jopparit on sentaään reiluja mutta tollanen ihminen juuri niitä pahoja juoruja levittelee kun ei osaa autoa ostaa? ja jos itse joyutuu tuulisasin pyyhkiän ostaa niin jopparit hirteen?
pinukoon vittuun,vedä naru kaulaas?
voi vittu mikä teeskenteliä?- verottajalta
Esim. kotitalousvähennyksen saadakseen hakijan on oltava tarkkana, että työntekijä kuuluu ennakkoperintärekisteriin. Minulle kävi huonosti, kun etsin katon uusijaa mökille. Tein sopimuksen paikallisen rakennusliikkeen kanssa katon uusimisesta. Kävimme kohteella, jossa keskustelimme kohteen olevan kotitalousvähennyskelpoinen, Yritys aloitti työt, lasku tuli, ja se maksettiin, ja samalla haettiin verottajalta veroprosentin alentamista kulujen takia kuluvalle vuodelle. Verottaja soitti, että liike on poistettu ennakkoperintärekisteristä, eikä vähennystä hyväksytä, ja näin maksimivähennys jäi saamatta.
- hevetti odottaa
verottajalta kirjoitti:
Esim. kotitalousvähennyksen saadakseen hakijan on oltava tarkkana, että työntekijä kuuluu ennakkoperintärekisteriin. Minulle kävi huonosti, kun etsin katon uusijaa mökille. Tein sopimuksen paikallisen rakennusliikkeen kanssa katon uusimisesta. Kävimme kohteella, jossa keskustelimme kohteen olevan kotitalousvähennyskelpoinen, Yritys aloitti työt, lasku tuli, ja se maksettiin, ja samalla haettiin verottajalta veroprosentin alentamista kulujen takia kuluvalle vuodelle. Verottaja soitti, että liike on poistettu ennakkoperintärekisteristä, eikä vähennystä hyväksytä, ja näin maksimivähennys jäi saamatta.
voi teitä tosikkoja,mihin te joudutte?
- autojoppari
kun mulla ei ole vakituista asuntoa ja osoitetta niin verottaja soitti ja kysyi että millä olen elänyt viimeiset kolme vuotta kun en ole ollut töissä ja työkkärikään ei maksa mitään kun en mennyt kursseille. sossuun en ole jaksanut viedä kaikkia niiden vaatimia papereita ja olen vai jobbaillut autoja. en keksinyt mitään kovin hyvää selitystä ja nyt vain odotellaan että mitä seuraavaksi.
- lue rivienvälit
täällä nyt tuntuu siltä että on useampi vasemmisto-opiskelia taas keksiny sotkea tosiasiat ja niiden omat tarkoitus oppinsa sikin sokin näille saiteille,eli nuoret kokeilee! olen varma että nämä ovat provokaatio iskuja joilla herkkäuskoisia pelotellaan! joten keksinmisiin te umpirehelliset!
katotaan mitä keksitte? - Totta on
lue rivienvälit kirjoitti:
täällä nyt tuntuu siltä että on useampi vasemmisto-opiskelia taas keksiny sotkea tosiasiat ja niiden omat tarkoitus oppinsa sikin sokin näille saiteille,eli nuoret kokeilee! olen varma että nämä ovat provokaatio iskuja joilla herkkäuskoisia pelotellaan! joten keksinmisiin te umpirehelliset!
katotaan mitä keksitte?Minulla on yritys, jonka tilintarkastajana on toiminut yksityishenkilö jo pitkän aikaa. Palkkionsa lisäksi hän on koko ajan laskuttanut verohallituksen ohjeiden mukaisesti todelliset matkakustannukset kulloinkin verohallituksen vahvistaman määrän mukaan. Jokin aika sitten verovirastosta soitettiin minulle, että yritykseni tulee pidättää vero myös tilintarkastajan matkakustannusten osalta. Eli kyllä ne sieltä verovirastosta ahkerasti soittavat, jos asiaa on. Toki kirjeitäkin verovirastosta tulee.
- 2+14
Totta on kirjoitti:
Minulla on yritys, jonka tilintarkastajana on toiminut yksityishenkilö jo pitkän aikaa. Palkkionsa lisäksi hän on koko ajan laskuttanut verohallituksen ohjeiden mukaisesti todelliset matkakustannukset kulloinkin verohallituksen vahvistaman määrän mukaan. Jokin aika sitten verovirastosta soitettiin minulle, että yritykseni tulee pidättää vero myös tilintarkastajan matkakustannusten osalta. Eli kyllä ne sieltä verovirastosta ahkerasti soittavat, jos asiaa on. Toki kirjeitäkin verovirastosta tulee.
Mulle soitettiin parikuukautta sitten, että miten olet käsitellyt yrityksen tuloksessa vuotuiset poistot, en ollut käsitellyt lainkaan, tilinpäätös korjattiin ja maksetut verot palautettiin. Korjataan sieltä asioita myös toiseensuuntaan, vaikka yrittäjät aina väittävä että verottaja ajaa omaa etuaan. Oikeudenmukaisnen on oikea sana, eli korjataan molempiin suuntiin jos huomataan.
- aamun,
Satuilemalla oikein kunnolla ja toiset sekopäät seuraa kuin hai laivaa huh huh mikä järjen jättiläinen.
- Jobbarit linnaan
Jobbareita ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua "järjen jättiläisiksi".
- silti teitä
Jobbarit linnaan kirjoitti:
Jobbareita ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua "järjen jättiläisiksi".
Kusetetaan oikein kunnolla ja mitään ette voi taitaa vituttaa.
- Poliisi vie
silti teitä kirjoitti:
Kusetetaan oikein kunnolla ja mitään ette voi taitaa vituttaa.
Nyt on viranomaisilla sellainen kampanja päällä, että kohta ei ole jobbareilla enää mahdollisuutta kusettaa ihmisiä, kun kaikki jobbarit ovat pian kiven sisällä.
- tai joppari tulee
Poliisi vie kirjoitti:
Nyt on viranomaisilla sellainen kampanja päällä, että kohta ei ole jobbareilla enää mahdollisuutta kusettaa ihmisiä, kun kaikki jobbarit ovat pian kiven sisällä.
älä unta nää, poliisi ei edes tutki jos ei rikosilmotusta ole,
miksi pitää jänkyttää ja valehdella täällä kaiken aikaa,tämmönen tyhjän valehtelu uppookin sinne kylille missä kuulee millonkin minkäkin laisia juoruja,jos virkavalta toimisi noin kun annat ymmärtää valehelia,niin ei ne kotiin kerkiäskään kun kaiken maailman luulotautisten luusereiden epäilysten perään juoksisivat! alahan nyt jo rauhottumaan,ei sun ole pakko ostaa yhtään mitään, kunhan maksat vaan veros, niikuin kunnon jopparitkin!
lähes kyttäilee sinne kylille siellä ne duunarit tekee töitä pimeesti yötä päivää? ja on helppo narauttaa. - Vouti matkalla
tai joppari tulee kirjoitti:
älä unta nää, poliisi ei edes tutki jos ei rikosilmotusta ole,
miksi pitää jänkyttää ja valehdella täällä kaiken aikaa,tämmönen tyhjän valehtelu uppookin sinne kylille missä kuulee millonkin minkäkin laisia juoruja,jos virkavalta toimisi noin kun annat ymmärtää valehelia,niin ei ne kotiin kerkiäskään kun kaiken maailman luulotautisten luusereiden epäilysten perään juoksisivat! alahan nyt jo rauhottumaan,ei sun ole pakko ostaa yhtään mitään, kunhan maksat vaan veros, niikuin kunnon jopparitkin!
lähes kyttäilee sinne kylille siellä ne duunarit tekee töitä pimeesti yötä päivää? ja on helppo narauttaa.Nyt on jobbarin enää turha selitellä mitään. Kaikista jobbareista on tehty rikosilmoitukset, ja vouti on jo poliisien kanssa matkalla hakemaan talteen sekä jobbarit että heidän omaisuutensa.
- ,
Vouti matkalla kirjoitti:
Nyt on jobbarin enää turha selitellä mitään. Kaikista jobbareista on tehty rikosilmoitukset, ja vouti on jo poliisien kanssa matkalla hakemaan talteen sekä jobbarit että heidän omaisuutensa.
Joko ne on tulossa?sillä vaan kysyn et tietäs ton sata kilosen rahasäkin piiloon kiikuttaa.
- pennisinäkö
, kirjoitti:
Joko ne on tulossa?sillä vaan kysyn et tietäs ton sata kilosen rahasäkin piiloon kiikuttaa.
pennosesi säästät. Ei ihme jos hidastaa kaupankäyntii. Vaihtorahatkin on hankala kuljettaa mukana. Siirry nykyaikaan ota muovii.
- onko_
pennisinäkö kirjoitti:
pennosesi säästät. Ei ihme jos hidastaa kaupankäyntii. Vaihtorahatkin on hankala kuljettaa mukana. Siirry nykyaikaan ota muovii.
Läksyt tehty sitten nukkumaan.
- Manne 112
, kirjoitti:
oon piilottanut rahani,patjan sisälle. Hei kuule hyvä velii,osta multa koiraa. Ei tuu voutikaan kyläilemään.
- provo_
Aloittajalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372993Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452141Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541716Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151420Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051164Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158886