Musta Saab 900 viimeyönä, tietääkö kukaan tuosta?

lavuaari888

Tietääkö kukaan tuosta Saabista joka kaahaili viimeyön Kankaanpään keskustassa? Auto oli musta jollain pörinä-äänillä varustettu Saab 900, kaahasi koko yön kaupungissa, oli aivan älytön vauhti päällä tuossa keskustassakin. Ihme kun kukaan ei ilmoittanut poliiille.

31

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuljettaja76

      samainen saabi tuli nähtyä viimeyönä noin kello kaksi yöllä kun olin porista tulossa kotiini. järjetön meno oli pojalla päällä siinä. taisi kyllä lähteä kortti pois jossain vaiheessa iltaa

    • Yksiössä asuva

      Asun torin laidalla yksiössä, enkä saanut nukuttua viime yönä YHTÄÄN koska kyseinen kuski kaahaili kokoajan Kankaanpään toria ympäri käsittämätöntä vauhtia... vauhtia oli äänen ja näön perusteella ainakin 120km/h. Ihme ettei poliisikaan ole puuttunut asiaan MITENKÄÄN LAILLA!

      Toivottavasti tämä musta Saab 900 otetaan piakkoin kiinni, koska hän vaarantaa kankaanpään keskustassa turvallisuuden ja vauhtia on todellakin liikaa. Muutenkin olen nähnyt tämän mustan saabin pari viikkoa täällä kpäässä... mistäköhän se tuli tänne?

      • vähän...

        karstoja poltellut moottorista. Teen sen yöllä jolloin muite liikkujia ei ole ja porukat nukkuvat.


      • rallikuski isä
        vähän... kirjoitti:

        karstoja poltellut moottorista. Teen sen yöllä jolloin muite liikkujia ei ole ja porukat nukkuvat.

        Hienosti ajateltu, mitä hemmettii sitä aina pienistä trimmailusta pitää ilmoitella, antaa kaverin säätää ajokkiaan, sillä saattaa olla joskus kylän kuuluisuus maailmalla, kuten Roosber, Häkkinen tai Räikkönen. Ei aina pidä torpeedoida kaikkea. Keskustasta Laviantietä kyllä ilman muuta saa kokeilla kuinka pirssi kulkee, kun muita ei ole liikkeellä.


      • Kllpp
        rallikuski isä kirjoitti:

        Hienosti ajateltu, mitä hemmettii sitä aina pienistä trimmailusta pitää ilmoitella, antaa kaverin säätää ajokkiaan, sillä saattaa olla joskus kylän kuuluisuus maailmalla, kuten Roosber, Häkkinen tai Räikkönen. Ei aina pidä torpeedoida kaikkea. Keskustasta Laviantietä kyllä ilman muuta saa kokeilla kuinka pirssi kulkee, kun muita ei ole liikkeellä.

        Tässä taas loistaa kankaanpääläiset älykkyydellään... Auto kaahaa koko yön, niin ettei saa nukuttua ja mitä tehdään? Tullaan seuraavana päivänä netin keskustelupalstalle valittamaan. Ihan vaan tiedoksi, että 112:een saa soittaa, myös yöllä.


      • Voi uusavuttomuus
        Kllpp kirjoitti:

        Tässä taas loistaa kankaanpääläiset älykkyydellään... Auto kaahaa koko yön, niin ettei saa nukuttua ja mitä tehdään? Tullaan seuraavana päivänä netin keskustelupalstalle valittamaan. Ihan vaan tiedoksi, että 112:een saa soittaa, myös yöllä.

        Just sama asia tuli mieleen. Kohta varmaan valitetaan, että poliisi ei tee mitään vaikka asiasta on oikein intternetissä kirjoitettu.
        Hei haloo!! Samalla kun käytte kusettamassa koiraa yöllä, niin vilkaistaa Saabin rekkari ja soittakaa poliisille.


      • Yksiössä asuva
        Kllpp kirjoitti:

        Tässä taas loistaa kankaanpääläiset älykkyydellään... Auto kaahaa koko yön, niin ettei saa nukuttua ja mitä tehdään? Tullaan seuraavana päivänä netin keskustelupalstalle valittamaan. Ihan vaan tiedoksi, että 112:een saa soittaa, myös yöllä.

        Kuule, kyllä soitin monta kertaakin mutta ilmeisesti poliisit eivät saa jäljitettyä TÄTÄ MUSTAA SAAPPIA!!! luulitko tosiaan, etten soittanut 112 ja pyysin poliisia ottamaan kiinni! Soitin varmaan 2 -3 kertaa, mutta siellähän se musta saabbi kaahaili tummetuneilla laseilla.......... Kankaanpään poliisit VOISI TEHDÄ ASIALLE JOTAIN


    • Kesä-Esa91

      Näytti viimeyönä olevan taas sama meininki päällään. Sielä sai Saabbi kenkää koko henkensä edestä. Viisastuneena ilmoitin asiasta hätäkeskuksen kautta Poliisille mutta rauhassa se sielä sai rässiä. Eiköhän tänä yönä viimeistään kaveri jää kiinni jos sama malli jatkuu..

    • Motoristiiii

      Olisikohan tässä kyseessä yhdeksänkymmentäluvun alussa Kokeamäellä pahennusta herättnyt "musta yön pantteri"? Tällöin siellä liikkui juuri kyseisen värinen Saab 900-henkilöauto useina iltoina peräkkäin. Poliisit yrittivät tuloksetta saada häntä kiinni useasti, minulla on lehtileikkeitäkin asiasta tallella. Silloin sitä pelättiin että koska käy vahinko mutta muutaman viikon jatkuvan rallaamisen jälkeen "pantteri" katosi jäljettömiin. Tästä onkin muodostunut legendaarisia ja mitä hurjimpia Esson baarin tarinoita.

      Tämä kaikki on toki vian spekulointia.

      • Kokemäkeläinen

        Itsekin muistan pahamaisen Kokemäen "'Yön mustan pantterin". Kyseinen kuski ajeli aina vähintään 100km / h Kokemäen keskustassa ja poliisit eivät saaneet henkilöä koskaan kiinni... Itsekin muistan kun oli lehdessä aikoinaan juttua mustasta saabisa 'yön musta pantteri'... nyt näköjään tullut sinne kpään seudulle ajelemaan.


      • K Utvonen
        Kokemäkeläinen kirjoitti:

        Itsekin muistan pahamaisen Kokemäen "'Yön mustan pantterin". Kyseinen kuski ajeli aina vähintään 100km / h Kokemäen keskustassa ja poliisit eivät saaneet henkilöä koskaan kiinni... Itsekin muistan kun oli lehdessä aikoinaan juttua mustasta saabisa 'yön musta pantteri'... nyt näköjään tullut sinne kpään seudulle ajelemaan.

        Antakaa nyt ihmeessä kaverin ajella ja kokeilla saabiaan. Tuskimpa enää viiden vuoden päästä päristelee.
        Hyvin on valittajilla asiat ku tästäkin ruikutetaan päivästä toiseen. Saabistille tiedoksi, käännä kilvet väärinpäin, niin on vaikeampi pikkusielusten tunnistaa...


      • Silminnäkijäksd
        K Utvonen kirjoitti:

        Antakaa nyt ihmeessä kaverin ajella ja kokeilla saabiaan. Tuskimpa enää viiden vuoden päästä päristelee.
        Hyvin on valittajilla asiat ku tästäkin ruikutetaan päivästä toiseen. Saabistille tiedoksi, käännä kilvet väärinpäin, niin on vaikeampi pikkusielusten tunnistaa...

        jos kyseessä on sama saabbi minkä näin eräs ilta niin sehän ajelee ilman kilpiä ilmoitin poliisille hätäkeskuksen kautta toivottavasti saadaan kankaanpää taas turvalliseksi


    • äiti44

      TAAS VIIMEYÖNÄ SAMA MEININKI JA SAMA KILVETÖN AUTO, KOSKA HULLUUDELLE TULEE LOPPU? AMPUKAA TÄMÄ "PANTTERI"!!!!!

      • toveritkaverit

        Tiedän varmuudella, että siinä on kilvet. Kilvet vaan on käänetty väärin päin, tällöin on turha väittää ettei ole kilpiä. Tosin siinä on joka yö eri kilvet, jopa edessä ja takana. Kaverilla on peukalohangallinen kilpiä, mistä on sitten mitä vaihdella. Ompahan tässäkin tuppukylässä aihetta mitä murehtia. Saab kaverille menestystä ja hyvää tuuria, ettei paskanapit pääsisi yllättämään häntä.


      • 17171717
        toveritkaverit kirjoitti:

        Tiedän varmuudella, että siinä on kilvet. Kilvet vaan on käänetty väärin päin, tällöin on turha väittää ettei ole kilpiä. Tosin siinä on joka yö eri kilvet, jopa edessä ja takana. Kaverilla on peukalohangallinen kilpiä, mistä on sitten mitä vaihdella. Ompahan tässäkin tuppukylässä aihetta mitä murehtia. Saab kaverille menestystä ja hyvää tuuria, ettei paskanapit pääsisi yllättämään häntä.

        Hieno kuulla faktoja. Tunnetko tyyppiä paremmin? Mutta miksi vaihtaa kilvet jos ne on erit edessä ja takana joka yö ja väärinpäin?


      • väbä123
        17171717 kirjoitti:

        Hieno kuulla faktoja. Tunnetko tyyppiä paremmin? Mutta miksi vaihtaa kilvet jos ne on erit edessä ja takana joka yö ja väärinpäin?

        asiallista toimintaa,taidan päivystääkkin kylällä katselemassa ralleja.. ruutulipun heiluttaja puuttuu enään postellin kulmalta..moottoriurheilu on mukavaa :)


      • toveritkaverit
        väbä123 kirjoitti:

        asiallista toimintaa,taidan päivystääkkin kylällä katselemassa ralleja.. ruutulipun heiluttaja puuttuu enään postellin kulmalta..moottoriurheilu on mukavaa :)

        Olkaa tyytyväisiä, että saatte katella yöllä muutakin, kun nurkalle kuseskelijoita ja örveltäviä lippalakkiukkeleita, jotka hortoilee räkä poskella jonnekkin?


    • eräkoiramatsi

      Taas taisi pantteri olla asijalla viimeyönä, ensyönä meen kameran kaa räpsäseen kuvan

    • Ulla21

      Vieläkin saa Musta Saab kaahailla rauhassa Kankaanpään keskustassa. Kankaanpään kyläkiessiä ajellaan yli 100km tunnissa ja mitä tekee poliisit - ei mitään. Perus toimintaa.

    • haamukuljettaja

      Ei se riitä, että joku naapurin Jaska kertoo nähneensä lujaa ajavan mustan saabin. Pitää olla poliisi näkemässä. Jos tulee LP sopivasti kohdalle niin kortti lähtee se on varma. Mutta ei sitä kortilla ajeta.

      • 17v rallinousukas

        Tulkaahan taas jokuehtoo kuulteleen ja katteleen, niin lähretään ajeleen huoltamon takapihast.


      • -----
        17v rallinousukas kirjoitti:

        Tulkaahan taas jokuehtoo kuulteleen ja katteleen, niin lähretään ajeleen huoltamon takapihast.

        se on se herkkun pieni tylsä myyjä


    • Lti

      mitäs vikaa mun saabissa o? pihassa tuo köllöttäää ja ihan on komiat äänet??? perjantaina taas kylille pyörittää...

      • xD800

        onko turbo saabbi tietääkö kukaan?


      • asddadsadsa
        xD800 kirjoitti:

        onko turbo saabbi tietääkö kukaan?

        Vissii kuulema turpo og vissii näi sanottii


      • mummo Turusta
        asddadsadsa kirjoitti:

        Vissii kuulema turpo og vissii näi sanottii

        No, mitäs tämä tarkoittaa?
        Just ku pääsin vauhtiin tän ketjun lukemisessa se loppu!!!

        Täällä Turussa vaan katelliset valittaa yleensä joka autosta, siis ne, joilla itsellä ei autoa ole.
        Milloin on kallis bemari parkattu väärin tai mersulla menty torille - ihan tylsää juttua.

        Te siellä Kankaanpäässä osaatte vähän vauhdikkaampaa tekstiä aikaansaada.
        Kiitos nyt tästäkin vähästä.


    • isäperheen85

      ..sama auto taas viimeyönä. Olin 4 lapsisen perheeni kanssa matkalla kohti kotikylääni kun lentokentän suoralla painoi musta Saab 900 vastaan kuin viimeistä päivää, nopeutta ainakin 160km/h jos ei enemmänkin. Kaikki lasit olivat tummennettu ja auto ei ollut kilvissä. Mahtoikohan olla sama??

      • Kpää

        Ottakaa selvää mis kaveri pyörii ja muiluttakaa hieman.. Muistakaa pitää huolta, ettei ole todistajia.. Ei se saappi ikiliikkuja ole.. kyllä siihen keinot löytyy, ettei se hetkeen liikentees pyöri.. Niin kauan sita tyyppiä nauretaan ja jotkut puolustaa kunnes käy se yksi vahinko ja joku vaihtaa hiippakuntaa sen typeryyden takia..


    • Innastiina

      Onko "Yön musta pantteri" poistunut jo liikenteestä, kun kukaan ei ole kirjottanut mitään? Juttu kiinnostaa minuakin, olen sentään ulkopaikkakuntalainen.

      • toyota corolla 87-

        joo ei oo totta. olin juuri illalla ystäväni kanssa ajelemassa ja vähän käkittelemässä paikallisen teboilin pihassa kun paikalle tulee aivan uskomattomassa sivuluisussa musta kilvetön saab 900. tais olla uudempi vuosimalli kuin 89 kun näytti käkkäri löytyvän takaa.no. lähettiin seuraamaan sitä kun muistettiin tämä ketju. tehtaankatua ajettiin siinä sen perässä noin 90 kilometriätunnissa. aikamoista kyytiä tyyppi painoi kuitenkin edellä ja meidät karistikin kannoiltaaan aika pian kun ei ihan hullusti viittis kaahailla keksustas. näkikö joku samaa???


    • Anonyymi

      Pauli kuulemma kävi vähän kaahailemassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe