Miten käyttää adobe photoshopia?? :O

killfuckdie

Joo latasin sen enkä osaa käyttää.. :/ Voisiko joku kertoa miten toimii ja mitä ne kaikki välineet on..?? =)

Niin ja mulla on Adobe Photoshop CS3 :))

6

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tzumtzum

mulla on myös photari..en ole oppinut sitä käyttämään kun kielipää ei ole aivan sitä parhaimmistoa,joten gimp syrjäytti photarin tässä tapauksessa....gimpistä tuntuu löytyvän kaikki itselleni tärkeimmät asiat,mukaan luettuna suomenkieli...ei tartte jokaisen valinnan kohdalla arvailla ja pähkäillä tunti tolkulla ja opetella kantapäänkautta....ja seuraavana päivänä ne on jo unohtunut.se on kyllä erikoista että photariin ei kuulu kielipakettia mukaan,paha puute.

• HOHHOIJAA.

Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

• 13+20
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

Hohhoijaa sinnekin.
        Kaveri sanoi LATASIN. Pirakamaan ei kuulu tukea...

• veeeveee
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

Kylläpä olet erinomainen..

• bandam4
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.

• wareukko
        bandam4 kirjoitti:

kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.

Miten käyttää photoshoppii? Voiko enää laajemmin kysyä. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Ladata 1000€ sovellus ja kysyy samaa kuin kysyisi miten käytän tietokonetta ihan sama mitä teen sillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe