SIIFFIN NISKA

koneesta

Luotsi päällä. Manuveerausta.

Tiedossa oli, että kompura oli pirun hidas, ja ilmalla se kone pantiin pakkiin ja eteen, niinku klingklang sillalta komensi. Siinä rasvaripoika katteli. Muutaman kerran oli jo muljautettu sinne tänne. Taas kilisi. Siiffin silmät oli viisarissa. Ootteli paineen nousua. Aika senku kului. Siiffin niskan punotus senku nousi. Veti sormella paidankaulusta ja hengitti syvään.

Kilisi uudestaan ja pitkään. Siiffin pää heilui sinne-tänne, ja vihdoin yritettiin.

Ei piisannu ilma. Akseli lakkasi pyörimästä. Siiffi tarttui torveen ja antoi prykälle raportin: "Haistakaa vttu ja ilmat on loppu!"

Mitäpä poika. Piti suunsa kiinni, oli hiljaa ja kuunteli, kun täkkiporukka kolisteli kettinkiä pohjaa kohti.

6

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipparikalle32

mainio kirjoitus.. Itse ollut kipparina laivassa, jossa oli ilmaa pulloissa tiettyyn määrään manöveerauksia.
      Grimsbyssä kerran kamalassa kelissä, tuulta ja sadetta, slusseja helvetisti ja ilma loppui kun oltiin 20 m. kaijasta eikä porukka jaksanut kastliinaa lingota kaijalle. Onneksi oli luotsivene lähellä, joka töniskeli sitten sen verran lähelle, että saatiin strossit kaijalle.
      Ei se aina ollut helppoa ja sitä ei nämä nippelistyyrit snaijaa.

• topreemi

Olin ruorissa Elbellä koneesta soittivat ilma aika vähänä kippari tuumas förtille pärkkele se loppuu ilma .
        tuli uusi manoveeri koneesta imotettiin ilma loppu .
        kippari sotti koneeseen pistäkö sä vähä faarti se komressori
        koneest kuului pistä,pistä mulukullako pistän.

• loorinkiloki

likaa ilmaa. Liika paljon epämääräisiä potkuja. Ei lämin kne tarvitse kun tötsin.

• rasvapoeka
        loorinkiloki kirjoitti:

likaa ilmaa. Liika paljon epämääräisiä potkuja. Ei lämin kne tarvitse kun tötsin.

voeha rähämä ku et ollu kohalla. oes päästy vähemmällä.

• PataMunkki.....

Luotsia odoteltiin.....aluksen keula ajautui mutapankille......hiljaa odotettiin.......kunnes konehuoneen puhelin aloitti raivoisan pärinän, vahdissa ollut mestari vastasi.....konehuone:

- Jaa perkkele miksei kone ota pakkia, saatana......!!
      Mestari vastasi: ei ole telegrammi liikkunut eikä soinut ????
      - Jaa perkkele !! "pitäis se sen verran mestarinkin aavistaa, saatana.....clik ??
      Mestari odotteli ja telegrammi pärähti soimaan ja pyyti täyttä pakkia !! Se annettiin välittömästi !!

Aikanaan, vanha vittu V kippari tuli mestarin puheille ruokapöydässä......
      Jaa perkkele, mä olla viimmeksi hermostunut....anteeksi kuule, perkkele mä olin hermostunut, saatana, anteeksi.
      Mestari poistui hyttiinsä ruokalevolle....hytin ovella oli pottu viskiä odottamassa....Keneltäköhän ?
      Ja matka jatkui........

• :-)

Vitumainen tahansa, mutta kun täpärältä piti me tehtiin mitä vaadittiin.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe