miehen luottamus minuun nollassa

teinkö väärin?

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin vuoden. eräs miespuolinen KAVERINI tuli käymään toiselta paikkakunnalta, kun hänellä oli joku työjuttu. hän normaalisti menisi siskonsa luokse yöksi, mutta hänen siskonsa oli lähtenyt risteilylle, eikä hänellä ollut paikkaa, jossa hän voisi nukkua.
hän kysyi minulta saisiko yöpyä luonani, ja vastasin, että poikaystäväni ei varmaan ilahtuisi asiasta, varsinkin kun minulla on vain 1 sänky, mutta lupasin kuitenkin, että hän saisi tulla luokseni yöksi. tämä helpotti myös minun arkeani hirveästi, työni loppui sinä pvnä klo 1 yöllä, ja miehellä oli auto, joten pääsin kätevästi kotiin. yritin soittaa kyseisenä iltana asiasta poikaystävälleni, mutta hänellä oli puhelin kiinni.
olisin voinut lähettää tekstiviestin, mutta hän olisi saanut sen vasta aamulla, ja sitten häntä vituttaisi, koska hän saattaisi luulla, että petin häntä. joten jätin asian kertomatta. mies oli yötä luonani, ja mitään ei tietenkään tapahtunut. menimme nukkumaan tosi nopeasti, koska molempia väsytti.
muutaman pvn päästä poikaystäväni oli saanut kuulla jotenkin kaverin kaverin kaverilta tai vastaavaa, että tuo mies oli ollut yötä, ja hän oli minulle raivoissaan. hän oli aivan varma, että petin häntä ja koitin salailla asiaa ja hänen luottamus minuun on vieläkin heikoilla. kysymys kuuluu teinkö väärin ja mitä olisitte itse tehneet vastaavassa tilanteessa?

27

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herättää epäilyjä

Tuollaisen asian kertomatta jättäminen näyttää poikaystäväsi silmissä salaamiselta. Kun jotain salaa, herää väistämättä kysymys miksi ei voinut kertoa. Itse olisin lähettänyt tekstarin, se olisi ollut merkki siitä ettei ole mitään salattavaa.

Miten itse haluaisit poikaystäväsi toimivan vastaavassa tilanteessa?

• ...

Ajattele asiaa toisin päin. Joku tyttö on ollut poikaystäväsi kämpillä yötä. Poikaystäväsi ei puhu asiasta mitään, vaan kuulet siitä kaveriltasi. Mitä ajattelet?

• aika yksinkertainen

tapaus, jos et tajua tilannetta !

• ----------

nii-in mutta poikaystäväni on muutenkin vähän mustis minusta, niin en oikeasti halunnut pahoittaa hänen mieltään. ja tottakai ymmärrän, että tilanne näyttää pahalta, mutta en uskonut hänen kuulevan asiasta, ja koska se ei ollut mikään iso asia mielestäni antaa kaverin nukkua yötä luonani, jätin kertomatta.

• jepjep......

Taidat olla aika nuori ja aikasta epäluotettavaa sorttia, ei ole ihme kun miehes on mustasukkainen!
        Ensinnäkin..miespuoliset kaverit ei tule yöksi, ja toiseksi..ei ole normaalia edes miettiä tuollaista!!
        Monien mielestä pelkkä puhelimella soittelu ja viestien lähettely on liikaa....toivon todella, et miehesi jättää sinut ja alat pohtimaan mikä on oikein ja mikä väärin, sitten tulevaisuudessa on parisuhteen vuoro, nyt et ole kypsä suhteeseen!!

• vcwbevrcbwv

Teillä kaikilla on ollut isä ja äiti.

Miettikääpä tilanne sillä tavalla, että mitä sinä olisit siitä ajatellut jos isäsi olisi ollut poissa jossakin työkeikalla ja äidin viereen isän puolelle sänkyä olisi tullut joku äidin kaveri nukkumaan kun aamulla pitäisi johonkin työhommiin.

Ellei tuosta ala näkemään sitä mikä on parisuhteessa sopivaa ja mikä ei, niin jo on kumma.

• -------
        jepjep...... kirjoitti:

Taidat olla aika nuori ja aikasta epäluotettavaa sorttia, ei ole ihme kun miehes on mustasukkainen!
        Ensinnäkin..miespuoliset kaverit ei tule yöksi, ja toiseksi..ei ole normaalia edes miettiä tuollaista!!
        Monien mielestä pelkkä puhelimella soittelu ja viestien lähettely on liikaa....toivon todella, et miehesi jättää sinut ja alat pohtimaan mikä on oikein ja mikä väärin, sitten tulevaisuudessa on parisuhteen vuoro, nyt et ole kypsä suhteeseen!!

olen melko nuori samoin kaverini, hotellit maksaa hirveästi... :S

• hjkhjk

Siis ei voi olla totta!!! Eihän noin saa tehdä kun on parisuhteessa!!!! Sun kaverin olis pitäny mennä hotelliin!!!!

• korkein totuus

menisi siskonsa luokse yöksi, mutta hänen siskonsa oli lähtenyt risteilylle, eikä hänellä ollut paikkaa, jossa hän voisi nukkua.Eikö se siskon kämppä ollu tyhjänä? Miks siellä ei voinu yöpyä?
      Tunnusta reilusti pettänees miestäs ja erotkaa. Käry on käynyt ja sillä sipuli. Ois kannattanu ajatella ensin.
      On meitä joka lähtöön...

• -----

niin muttakun en pettänyt, ja mies on niin läheinen siskonsa kanssa, ettei aina etukäteen ilmoita onko hän tulossa. hänellä ei ole siskon avaimia kuitenkaan, eli ei voinut mennä sinne tyhjään kämppään.

• huonompi homma

ja sillä siisti. Mutta et tehnyt aivan kamalan väärin jos on totta mitä kirjoiti. Tietenkin se merkkaa mitä on tapahtunut ja miksi. ...Mutta olikohan ystävälläsi taka-ajatuksia jotka sitten jäivätkin toteutumatta? Mutta jos tuollainen olisi viatonta ystävän auttamista, niin silloin kyllä pitäisi kumppanille ensitilassa kertoa.

• =??

Teit väärin kun tarkoituksella asetit uskollisuutesi kumppanin silmissä koetukselle. Etukäteen kertominen ja kaverius ei tee tilanteesta välttämättä yhtään sen oikeampaa, sillä kysymys on siitä, ettei sinun pitäisi tarkoituksella hakeutu tilanteisiin joissa asetat uskollisuutesi koetukselle toisen silmissä. Muutoinkin kovasta painotat kaveri sanaa, mutta jätät kertomatta kokonaan esim. oletko ollut koskaan sängyssä tuon KAVERISI kanssa, eli minkä tasoinen se teidän kaveruus on ollut. Lisäksi miksi mainitset jotain sängystä, mutta et mitään sohvasta tai patjasta, vai yritätkö ilmaista että nukuitte samassa sängyssä/sohvalla/patjalla?

Mielestäni sinun olisi pitänyt ilmoittaa KAVERILLESI, että sinulla on poikaystävä, etkä sen takia voi majoittaa ketään lyhyellä varoitus ajalla, kun et voi keskustella asiasta poikaystävän kanssa. Poikaystäväsi varmaan olisi hakenut sinut töistä jos olisit pyytänyt ja ottanut tuon kaverisi mielummin omiin nurkkiin kuin sinun. Muutoinkin miksi ihmeessä kaverisi ei mennyt hotelliin, eli mikä ihmeen työjuttu on sellainen jossa yövytään sukulaisilla/kavereilla ja valvotaan yhteenasti yöllä. Miksi et kieltäytynyt ja miksi majoitit kaverin etukäteen ilmoittamatta? Vähän sama kuin poikaystäväsi ottaisi/sallisi naisten tulla kotiinsa nukkumaan baarillan jälkeen vain koska heidän linja-autot eivät kulje.

• -------

minulla on tosi pieni huone, jossa on 1 iso tilava sänky, mutta ei sohvia jne. minulla ei edes ole olohuonetta, kun asun opiskelijasolussa. ja en ole koskaan harrastanut seksiä tuon miehen kanssa, kerroin kaverille että minulla on poikaystävä, mutta halusin kuitenkin auttaa häntä. mies soitti minullekin vasta yllättäen, kun oli pulassa. ja tosiaan hotellit maksavat hirveästi.

• .
        ------- kirjoitti:

minulla on tosi pieni huone, jossa on 1 iso tilava sänky, mutta ei sohvia jne. minulla ei edes ole olohuonetta, kun asun opiskelijasolussa. ja en ole koskaan harrastanut seksiä tuon miehen kanssa, kerroin kaverille että minulla on poikaystävä, mutta halusin kuitenkin auttaa häntä. mies soitti minullekin vasta yllättäen, kun oli pulassa. ja tosiaan hotellit maksavat hirveästi.

Työkeikoilla yleensä majoituksen maksaa työnantaja. Outoa on se, että työntekijä joutuu koisaamaan tuttavillaan, koska työnantaja ei kustanna yöpymistä.

• bvecwbrvcbv

Teit väärin ja sinun olisi pitänyt laittaa se tekstiviesti hänelle.

Hänen vitutuksensa viestin saatuaan menee ohitse, mutta koska sinä olet osoittanut reilun ja rehdin teon, eli ilmoittanut hänelle omasta tahdostasi, niin vitutus antaa pikku hiljaa periksi ja asia paranee koska sinä osoitat häntä kohtaan luottamusta kykenemällä kertomaan asiasta reilusti!

Nyt kun sinä salasit asian häneltä, sinä tietenkin tuhosit oman luottamuksesi koska teit sellaisen asian häneltä salaa, mutta samalla osoitit hänelle myös sen että sinä et luota häneen.

Toinen asia mikä vähentää luottamustanne on nimenomaan se että kyse oli miespuolisesta kaverista. Miksi sinä et olisi voinut ilmoittaa asiasta tekstiviestillä?

Kolmas asia on se että miksi sinä et olisi voinut sanoa kaverillesi että se ei yksinkertaisesti nyt käy koska se voisi vaarantaa meidän parisuhteen ja se olisi siksi sopimatonta. Eli, osoitit mielen heikkoutta.

Kaverisi olisi ymmärtänyt asian aivan varmasti ja vaikka hänen järjestelynsä olisivatkin muuttuneet, niin se olisi ollut hänen ongelmansa ei sinun.

Hyvin lyhyesti sanottuna, sinä teit väärin ja sinä joudut nyt tuon asian hoitamaan kuntoon. Suosittelen kuitenkin sinulle nyt sellaista, että vaikka poikaystäväsi reaktio vituttaisi sinua yli kaiken ja ajattelisit että hän suuttui turhasta, niin älä missään tapauksessa ala esittämään hänelle niinkuin tietäisit miten asia olisi pitänyt hoitaa ja huutamaan hänelle takaisin, koska sori nyt vaan, sinä teit virheen ja sinun on parasta se tunnustaa suoraan että petit miehesi luottamuksen ja sinun olisi pitänyt tehdä toisin. Eli, ota nyt vastaan vain se huuto minkä saat ja sen jälkeen kun miehesi kyllästyy huutoon, te puhutte asiat halki.

Minulla on kokemusta parisuhteista ja sen voin sanoa että jos sinä alat riitelemään takaisin, niin sinä hävisit koko pelin ja se voi merkitä teidän parisuhteen loppua. Tietenkin sitä pitää puolustaa mitä ei ole tehnyt, mutta älä puolusta siinä tilanteessa kun mies on suuttunut eikä hän odota mitään muuta kuin vihanpurkausta todisteena siitä että te naitte. Eli odota oma aikasi kunnes hän on lauhtunut ja puolusta itseäsi vasta sen jälkeen, eli sitä että mitään ei tapahtunut.

• vlikultia

Älä suotta enää valehtele itsellesi! Petit poikaystävääs ja sillä siisti. Ei se siitä muutu, että koitat uskotella itsellesi, että eihän mitään tapahtunut ja pönkittää teatteria vielä nettikirjoittelulla. Tuo on pettäjän peruspsykologiaa. Näitä on nähty.

• mee pois!

Mitä sä täällä kohkaat!! Jos sulla onkin tapana valehdella tuollaisista, ei se tarkoita että muutkin niin tekis! Höh!

• trivaognva

Itse tiedät mitä on tapahtunut. Älä tunne turhaa syyllisyyttä :)

Yritit soittaa poikaystävällesi ja hänellä oli puhelin kiinni. Onko hän usein tavoittamattomissa sinulta?

Jos toinen sulkee tarkoituksella puhelimensa, kun ei halua jutella kanssasi, ei sinulla ole velvollisuutta kertoa asiaa tekstarilla. Puhuminen on aina paras.

Sinulla oli kaikki oikeus majoittaa kaveri hätätilanteessa.

Tapahtuman jälkeen puhuminen olisi ollut hyvä asia, mutta kun miehesi on mustasukkaista sorttia, niin tuleehan sitä ajateltua kahteen kertaan.

Sano miehellesi, että hänen täytyy varmaan erota, jos ei pysty sinuun luottamaan. Sillähän asiasta selviää, kun laitat hänet valitsemaan tilanteen. Sen jälkeen hänen ei ainakaan pitäisi vihoitella asiasta. Ero on liiallisessa (jo ennenkin ilmenneessä) mustasukkaisuusongelmassa yksi vaihtoehto.

• ,.-,.-,.-

nyt kun aikaa on vähän kulunut, ei poikaystäväni ole enää vihainen. hän kävi läpi kaikki tekstiviestini, sähköpostini, facebookviestini jne tuon miehen kanssa, ja vasta silloin uskoi, ettei meidän välillä ole oikeasti mitään muuta kuin ystävyyttä. en ihan oikeasti pettänyt häntä. ei miehellä normaalisti ole känny kiinni.

• havaittavissa
        ,.-,.-,.- kirjoitti:

nyt kun aikaa on vähän kulunut, ei poikaystäväni ole enää vihainen. hän kävi läpi kaikki tekstiviestini, sähköpostini, facebookviestini jne tuon miehen kanssa, ja vasta silloin uskoi, ettei meidän välillä ole oikeasti mitään muuta kuin ystävyyttä. en ihan oikeasti pettänyt häntä. ei miehellä normaalisti ole känny kiinni.

Jatkossa luultavasti joudut yhä uudelleen ja uudelleen näyttämään poikaystävällesi tekstiviestisi, sähköpostisi ym. henkilökohtaisen viestintäliikenteesi, kun jotain epäilyksenaihetta ilmenee. Ja sitähän tulee ilmenemään. Olen siksi varsin skeptinen suhteenne tulevaisuudesta pitemmällä aikavälillä.

• 14+3
        havaittavissa kirjoitti:

Jatkossa luultavasti joudut yhä uudelleen ja uudelleen näyttämään poikaystävällesi tekstiviestisi, sähköpostisi ym. henkilökohtaisen viestintäliikenteesi, kun jotain epäilyksenaihetta ilmenee. Ja sitähän tulee ilmenemään. Olen siksi varsin skeptinen suhteenne tulevaisuudesta pitemmällä aikavälillä.

Minusta aloittajalle tekisi hyvää olla muutama kuukausi ehdonalaisessa tarkkailussa, jolloin miesystävällä on vapaa pääsy puhelutietoihin, sähköpostiin, facebook- ym. profiileihin. Aika hämärältä tapaus vaikuttaa.

Muka kaveri... työmatkalla... samassa sängyssä nukutaan... ei puhuta mitään jälkeenpäin...

• vaaran merkki

Elin juuri tuollaisen "poikaystävän" kanssa useamman vuoden. Hän saattoi saada raivareita siitä, jos juttelin kaverin kanssa irkissä, ja huusi minulle lopun yötä siitä, millainen huora olen. Eipä tullut mieleenkään kertoa, jos kävin vaikka lounaalla ihmisten kanssa. Jätä sekopää ennen kuin hän murskaa itsetuntosi ja jäljellä olevat ystävyyssuhteesi, kuten minulle kävi.

• &¤%#$@€$=)(/

näyttää pahalta. Naiset ei osaa ajatella miltä tilanne tuntuisi toiste päin , jos miehelläsi olisi nainen yökylässä. Väkisinkin tulee salailu mieleen ja melkein aina kun jotain hämärää tekeillä epäilykset yleensä osuvat kohdalleen. Itse erosin naisesta 10 kk:n seurustelunjälkeen jolla 10 v ystävyys suhde toiseen mieheen. En uskonut että ovat kuin sisko ja veli . Kun nainen meni 3 kerran kylään lauantai yöksi lopetin koko suhteen enkä ottanut naista asumaan luokseni. Luottamus on pitemmän päälle tärkein asia suhteessa, ilman sitä yleensä menee pieleen. Jos asettaisin suhteen etusijalle en missään nimessä ottaisi tuollaista riskiä. Olet ehkä huomannut että välit eivät ole enää ihan samat tuon episodin jälkeen.

• vanhat tätit mesoaa

Ihme siveydensipuleita taas liikkeellä!!
      Mulla monta miesystävää,myös naisia, joita majoitan mielelläni heidän ollessaan kaupungissa!
      Samassa sängyssä ei oo tarttenu monestikkaan nukkua, kun omistan vierassängyn :D, mutta viereenkin saa tulla, jos tila loppuu!! Herrajumala, pitäähän sitä nyt kavereihin luottaa ja mm. telttaretkillä kyllä nukutaan kaikki yhdessä mytyssä peittojen alla!
      Poikaystäväni ei ole koskaan asiasta ollut moksiskaan!!

• fhjfhj

harvinaista taitaa olla, että noin platonisesti lopulta nukutaan nainen ja mies keskenään. Porukka on vähän eri, siellä on ns. valvovia silmiä paikalla.

• elämän suola

Taitaa vanha suola janottaa ja pahan kerran. Kirjoituksesi ei ainakaan vaikuttanut uskottavalta. Jos sinulla ei olisi mitään salattavaa olisit kertonut asiata tekstiviestillä poikaystävällesi.

• klkjlkjlj

Ei ole normaalia missään nimessä tuollainen, jos naiselle on miespuoliset kaverit on yhtä tärkeitä
        kuin naispuoliset, silloin naisen kasvatuksessa käyny huonosti!!! On ok pitää normaalia kaveruutta mutta yöksi kotiin ja oma mies poissa, ei hyvä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      47
      2974
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2808
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2590
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      106
      2163
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      142
      1890
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1832
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      22
      1715
    Aihe