Nyt selvyyttä asiaan!

turhautunut1111

Siis olen kohta lopullisen kyllästynyt teihin naisiin!

Kertokaahan mulle:

Jos lähes selvä (puhe ei ole sooperrusta, silmät ei seiso, alkoholin vaikutusta ei edes huomaa, muusta kun ehkä hengityksestä) mies tulee baarissa yhtäkkiä juttelemaan ihan ystävällisesti, niin kuinka suurella todennäköisyydellä leimaatte tämän miehen vonkaajaksi?

Olen loukkaantunut, että minut niin monesti leimataan jo ensimmäisellä tervehdyksellä vonkaajaksi (jopa niiden naisten taholta, jotka eivät välttämättä saa niitä alotteita hirveästi illassa). Enkä siis tee alotteita jokaiselle naiselle vaan kerran kaksi illassa. "Yritä jotain toista" tuli kuultua erään naisen suusta tässä jokin aika sitten. En ollut kerinnyt sanoa kuin "Terve".

Enkä todellakaan ole vain seksiä etsimässä, joskus parisuhdemielessä, joskus ihan vain piristääkseni itseäni.
Mikä teitä naisia vaivaa? Ensin itkette kun ei tehdä alotteita, ja sitten käy näin jatkuvasti!

7

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aik.nainen vaiN

No voi ei, pikkasen itsetunto / rohkeus tuntuu saaneen kolhun...
      jos noin sulle käynyt, älä masennu vaan rohkeesti uusi yritys , eri naiselle, muttei välttänmättä ihan siihen lähelle. :)

Itse taas koen että jos mies tulisi juttelemaan, toki kuuntelisin millä mieleellä hän liikenteessä , mutta minä olenkin ujohko uusiosinkku nainen.

Mietin olisko kyseinen nainen sitten ollut varattu ja hänellä mustasukkainen mies lähettyvillä, vai muuten vain "paha olla" , tuli purkaneeksi sitten sinuun pahaa oloaan, tiuskien.... -tai sitten suoraan koki ettet ole sitä mitä hän hakee , jos vaikka ulkonäkö on kys. naiselle tosi tärkeä juttu ?

Nämä vain mun mielipiteitä.

Miten ois jos seuraavalla kerralla kun huomaat sinua mielyttävän naisen, menet vaikka ensiksi sivummalle näköyhteyden päähän... kattelisit kauempaa ottaisit katsekontaktin ja hymyilisit hänelle ...
      jos saat vastauksen hymyysi ja katseet kohtaa pariin otteeseen uudemman kerran niin mene sitten juttusille , älä liian kännisenä äläkä hyökkäävällä mielellä, vaan jutellen ihan niitä näitä... kuulostellen millä mielellä nainen on liikeellä ja voithan kysästä että onko hän yksin liikenteessä onkos neiti vapaa vaiko varattu? ;)

• NNainen

Ehkäpä naiset aistii, että et ole vonkaamassa ja naiset itse taas ovat vonkaamassa.

• own it

Hey nytt tulee hyviä uutisia! hyvää duunia, ett ees lähestyt, turha lähtee turhautumaan koska sillon tulee ajatelleeks ett naiset on jotenkin harvinaisia kun totuus niitä on kaikkialla, ett jos yks on vähän "ilkee" sulle niin se on sen ongelma ja mielessä sanot "next". BTW tiedä tämä ihan sama mitä meet naiselle sanoo niin tilanne on aina se, ett ne luulee että sä pokaat niitä jopa baarin rumin nainen ja loppu illasta joku epätoivonen niin tekeeki.

Voin niin kuvitella noi lähestymiset ku tuut ystävällisesti nojaudut niin naisen viereen sanomaan terve kuin "herrasmies" ja salamyhkäsesti ystävällisellä ja kiltillä keskustelulla yrität livahtaa naisen tutkan alta ja maagisesti saisit naisen sänkyy ku huomioon ottavaisesti kysyt "mikä meno? mitä pidät tästä paikasta?"... Kuinkakohan monta kertaa luulet miehien koittaneen tätä taktiikkaa :D? eli toisian sanoen haet vaan hyväksyntää.

Tosi asia on ett jos lähestyt vaan 2 naista illassa ett tuu pääsemään kauheen pitkälle ja jos saat pakit se tappaa sun fiiliksen, mee sosialisoimaan n.5 aluksi. Parilla helpolla asialla voisit saada ittes jo ensimmäistä lausetta pidemmälle ja naiset ei rupee leimaa sua vonkaajaks.

Ajattelu tavan muutos.
      1. Naiset ei oo harvinaisia ja, jos ne antaa pakit niitten menetys ei sun.
      2. Mitä tiedät mitä naisen elämässä on sillä hetkellä käyny esim. sen lemmikki hamsteri vaikka kuoli ja sitä vituttaa ja se purkaa sitä suhun, joten älä tee pakeista henkilökohtasta. Ajattele näin ne tekee sulle vaan palveluksen olisit vaan tuhlannu aikaas niihin muutenkin.
      3. Tärkein älä salaa asiaa, että haluat häntä tässä asiassa ole mies tule itseluottamuksellisesti, mikään ei oikeesti säälittävämmän näköstä ku minkä kuvailinki kun mies yrittää esittää kaverillista esim. tarjoaa juotavaa ja antaa kehuja, että pääsee naisen pöksyihin.
      4. Tee voimakas ensivaikutelma seisot hyvällä ryhdillä vähän nojaat naisesti pois päin puhut selkeesti kovalla äänellä.

Tärkeimmät 2 asiaa mitä sulla pitää olla.
      Sulla pitää olla hyvä fiilis = "sä oot bileet", eli kaikki mitä teet itse nautit siitä ja sulla on hauskaa, leikkisästi ;), tää pitää tulla ihan sisäisesti ja itseluottamusta minkä mainitsinki jo vähän kuin "sä näät, sä otat". En tarkota, ett rupeet luolamieheks, mutt esim. uskallat koskettaa naista olkapäälle heti keskustelun alkaessa jne. Eikä tarvii tehdä mitään tutkimus tyyppistä keskustelua vaan leikkimielistä voit vähän pilailla naisen kustanuksella ei se siitä suutu.

• ....

ENSIN KOLME KUNNOLLISTA HYMYLLÄ VARMISTETTUA KATSEKONTAKTIA, sitten vasta juttelemaan.

Ei siitä tule mitään, jos menet naisen luo puhelemaan tuosta noin vain. Tilanne täytyy ensin pohjustaa! Ja se tapahtuu katsekontakteilla/hymyllä.

Ja jos nainen EI hymyile sinulle EIKÄ oikein jaksa katsella sinua silmiin, tiedät, että on turha mennä juttelemaan.

It is that easy.

• ....

Jätä ne huonot kulutetut replat! Ne ovat niin vanhoja ja ne ollaan kuultu jo miljoonaan kertaan!

"Moro, onks hyvä meno?"
      "Moro, keiden kanssa sä tulit?"
      "Moro, ooksä käynyt täällä usein?"

Öääähhh.

Voit kysyä, että "hei, voiko tähän istua?" tai "hei, häiritsenkö, jos jään tähän?". Jos nainen sanoo, että voit istua/jäädä siihen, jää. Pidä ainakin 10 sekunnin hiljaisuus (plaraa kukkaroa/juo juomaa/tsekkaa kelloa/kuuntele musiikkia( ja sitten vasta voit kysyä jotain neutraalin mukavaa tai todeta jotain juttuja kyseisestä illasta. Anna naisen ymmärtää, että tulit hänen viereensä ihan vain muuten vain - ilman, että yrität päästä hänen pöksyihinsä!

• edp

no mä olen aina esittänyt asian suoraan jos ei kiinnosta miesten lähentelyt.sanon asian kohteliaasti,enkä vittua haistattele,enkä muutakaan vihaista käytöstä.toisaalta juttelen miesten kanssa ravintelissa niitä näitä muutenkin.pitkätkin tovit.annan tulla viereen istumaan ja kuulostelen josko on kiinnostusta mun seuraan.yleensä hymyilen ja puhun jos hyväksyn miehen.jos mies ei kiinnosta minua muutaman minuutin kuluttua ,lipeän.tollainen haistattelu ei oo ikinä mahtunu mun käytöstapoihin,enkä sitä edelleenkään voi ymmärtää.samalla lyttää vain toista ihmistä henkisesti alas.ihmisiähän ne muutkin siel kapakissa on.miksi ottaa yli-ihmisen roolia ja haistatella puolin ja toisin.itse olen lähes aina kelvannut juttuseuraksi baaritiskillä.kun ei esitä enempää kuin mitä on niin pärjää kyllä

• tonnii

Pakkeja ei pidä ottaa nuin raskaasti. Niitä tulee jopa kymmeniä illassa. Ota pakit huumorilla, älä suhtaudu itseesi ja yrityksiisi niin vakavasti. Tämä asia kuuluu sinkkumiehen elämään. Meret on täynnä kaloja ja maailma naisia, täytyy vaan jatkaa kokemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4462
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1510
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1365
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      889
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      723
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    8. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      50
      704
    9. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    Aihe