Heippa!
Alotan salilla käynnin ja nyt pohdin että kumpi on tehokkaampi tapa laihduttaa rasvaa pois. Ohjatut tunnit (eli bodypump, spinning, jne) vai ihan salilla käyminen?
Tiedän myös että laihduttaminen vaatii hyvän ruokavalion, ja se on mulla ihan kunnossa!
Ajattelin ostaa samantien pitemmäksi aikaa jompaa kumpaa. :)
Kiitos ==) omia mielipiteitä siis
Pelkässä kuntosalissa on se hyväpuoli että voi mennä milloin vain ja aina pääsee treenaamaan, kun ohjatuista tunneista ei aina tiedä :)
Kuntosali vai ohjatut tunnit?
7
358
Vastaukset
- Älä missään
nimessä tee mitään pitkäaikaissopimusta. Niistä saattaa olla tosi vaikea päästä eroon.
Käy salilla missä ei ole mitään pakkojäsenyyttä.- Mandy12345
En teekkään, ja tiedän kyllä ! =)
Pointti oli se että mitä mieltä olette että kuntosali vai jumpat rasvanpolttoon ?:) - Riippuu
Mandy12345 kirjoitti:
En teekkään, ja tiedän kyllä ! =)
Pointti oli se että mitä mieltä olette että kuntosali vai jumpat rasvanpolttoon ?:)millaisia ne jumpat on, mutta nyrkkisääntönä kuntosali on parempi.
- Mandy12345
Riippuu kirjoitti:
millaisia ne jumpat on, mutta nyrkkisääntönä kuntosali on parempi.
Jumpat on Bodypump, spinning, kiinteytys jne, mitä salilta nyt löytyykään =) Bodypump ois kyllä varmasti ykkönen, ku oon käyny joskus ahkerasti pumpis=)
- Tee sitä
Mandy12345 kirjoitti:
Jumpat on Bodypump, spinning, kiinteytys jne, mitä salilta nyt löytyykään =) Bodypump ois kyllä varmasti ykkönen, ku oon käyny joskus ahkerasti pumpis=)
mikä tuntuu kaikkein mukavimmalta. Erot rasvanpolttoon on niin vähäiset, että jo pelkkä hyvä mieliala vaikuttaa enenmmän kuin eri lajien erot.
- kunkunkuntoilemaan
Mandy12345 kirjoitti:
vai olisiko joku muu laji parempi juuri rasvanpolttoon?
- DeeDii
Henk.kohtainen mielipiteeni on ohjatut tunnit, on se laji mikä hyvänsä.
Perustelut on siinä, että porukassa treenaus on jotenki mielestäni tehokkaampaa. Ja ohjaaja ruoskii vielä silloin,ku itse jo heittäs "pyyhkeen kehään".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639